Citat:
Ursprungligen postat av
Humbug69
1, vad tror du? Vad brukar vittnesmål innehålls? Saker de sett, hört upplevt och så vidare. Exempelvis i Visbyfallet fanns flertalet oberoende (kände varken BO eller GM) som upplevt BO som traumatiserad i nära anslutning till våldtäkten.
2. När vi ändå är inne på Visbyfallet så visar de att GM ljugit om minst 2 saker. Han påstår sig inte fått utlösning i polisförhör, ändå påträffas hans sperma på GM, bland annat i hennes öga. Han blånekar även inledningsvis till att han är kolatorsk. Trots förekomst i hans blod.
Du bevisar min poäng, du har en extrem dubbelmoral. Det en poddande advokat påstår är en sanning skriven i blod.
Vad andra sakkunniga vittnar om är totalt irrellevant påstår du.
1, vad tror du? Vad brukar vittnesmål innehålls? Saker de sett, hört upplevt och så vidare. Exempelvis i Visbyfallet fanns flertalet oberoende (kände varken BO eller GM) som upplevt BO som traumatiserad i nära anslutning till våldtäkten.
Återigen svarar du inte. Vad finns det för vittnesmål i de allra flesta fallen? Brukar de allra flesta fallen handla om sex på en krogtoalett? Eller tror du att de allra flesta fallen handlar om sex i slutna rum?
Du är helt sjukt otroligt slingreig. Du svarar aldrig på någonting.
2. När vi ändå är inne på Visbyfallet så visar de att GM ljugit om minst 2 saker. Han påstår sig inte fått utlösning i polisförhör, ändå påträffas hans sperma på GM, bland annat i hennes öga. Han blånekar även inledningsvis till att han är kolatorsk. Trots förekomst i hans blod.
Det var något fall där tjejen uppgett fel adress där den påstådda våldtäkten skulle ha skett, men det spelade ingen roll för fallets utgång.
Du bevisar min poäng, du har en extrem dubbelmoral. Det en poddande advokat påstår är en sanning skriven i blod.
Vet du jag har 10000000 ggr mer förtroende och tro på att han har otroligt mycket mer kunskap än dig i ämnet.
Vad andra sakkunniga vittnar om är totalt irrellevant påstår du.
Och om du menar hon från BRÅ som den sakkunniga du hänvisar till så tror jag att en advokat med erfarenhet frän rättegångar i praktiken har mer kunskap än henne. Eller vad anser du?
Vilka sakkunniga är det du lutar dig emot?