2026-08-30, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a
Vad menar du med din fråga?

När Dumpen lurar pedofilerna, så brukar de ibland säga saker så som ''Kan du köpa ut cigg'' och sedan under chatten går det över till att dessa får det i utbyte mot sexuell handling.

Jag förstod inte vad du vill komma med din fråga?
"Gubbarna kontaktar barn" Du glömde ordet försöker , vilket ju med all tydlighet oxå visas att de gör.
Den andra sidan av verkligheten är barn som vare sig chattar eller träffar för dem helt okända 50-plussare. . It takes two to tango.
Eftersom dumpen leker fjortisar så frågar de om alkohol och cigg. Alkohol får man av en kompis storebrorsa etc. eller möjligtvis en 20-plussare.
Det här är en verklighet som du liksom buffeln har total nollkoll på.
Ingen av er tycks ha barn eller har erfarenhet av barn eller tonåringar .
Citera
2026-08-30, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Hur länge ska du fortsätta driva narrativet om att de är orättvist hur Dumpen fiskar?

Vad är ditt alternativ?

Vet du vad orättvist betyder?

Jag är övertygad om att alla dessa gäddor innehar barnporr och här skulle dumpen kunna göra en verklig insats för barn och sluta med låtsaslekarna. Problemet är att det är svårt och kräver mer tid , vilket i sin tur leder till färre uthängningar och i slutändan mindre pengar. Då dessa frontalfigurer har ett katastrofalt CV och saknar arbetslivserfarenhet vid snart 60-års ålder är utsikterna att bli anställd helt obefintliga. De har hittat ett sätt att lura folk samt tjäna pengar. Riktigt kreativt faktiskt så länge det existerar dumskallar.
Citera
2026-08-30, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
"Gubbarna kontaktar barn" Du glömde ordet försöker , vilket ju med all tydlighet oxå visas att de gör.
Den andra sidan av verkligheten är barn som vare sig chattar eller träffar för dem helt okända 50-plussare. . It takes two to tango.
Eftersom dumpen leker fjortisar så frågar de om alkohol och cigg. Alkohol får man av en kompis storebrorsa etc. eller möjligtvis en 20-plussare.
Det här är en verklighet som du liksom buffeln har total nollkoll på.
Ingen av er tycks ha barn eller har erfarenhet av barn eller tonåringar .

Så är det till 100%. Visst fick jag fjäska lite i högstadiet när det skulle köpas ut men nån avsugning var aldrig aktuell och tack och lov så behövde jag inte kalla fyllona för snygga mm som Dumpens nynfomanungar gör. Knullet med Svullo 78 verkar bara vara en bonus och fjortisen stiger i sina klasskamraters ögon. -Nej Sara!

Dumpen målar upp en grotesk bisarr osanning. Sätt absolut dit pedofiler men låt inte påskina att Gösta 78 som testar Instagram är en fittmagnet bland högstadieelever.
Citera
2026-08-30, 13:04
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Så är det till 100%. Visst fick jag fjäska lite i högstadiet när det skulle köpas ut men nån avsugning var aldrig aktuell och tack och lov så behövde jag inte kalla fyllona för snygga mm som Dumpens nynfomanungar gör. Knullet med Svullo 78 verkar bara vara en bonus och fjortisen stiger i sina klasskamraters ögon. -Nej Sara!

Dumpen målar upp en grotesk bisarr osanning. Sätt absolut dit pedofiler men låt inte påskina att Gösta 78 som testar Instagram är en fittmagnet bland högstadieelever.
Nä, utöver det, om vi backar bandet till 90-talet när det var aktuellt för egen del, redan då var tjejerna lite petiga trots allt. Idag tror jag iallafall att det är betydligt värre. Det är nog inte lätt att va kille i högstadiet nu och ställa sig in.

Nu ska ju alla vara mångmiljonärer vid 13 osv.

Vilket (rimligen) gör Sören 65 ännu mer långsökt.
Citera
2026-08-30, 13:29
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Vet du vad orättvist betyder?

Jag är övertygad om att alla dessa gäddor innehar barnporr och här skulle dumpen kunna göra en verklig insats för barn och sluta med låtsaslekarna. Problemet är att det är svårt och kräver mer tid , vilket i sin tur leder till färre uthängningar och i slutändan mindre pengar. Då dessa frontalfigurer har ett katastrofalt CV och saknar arbetslivserfarenhet vid snart 60-års ålder är utsikterna att bli anställd helt obefintliga. De har hittat ett sätt att lura folk samt tjäna pengar. Riktigt kreativt faktiskt så länge det existerar dumskallar.
Det visar sig att en del av dem de fångar har barnporr, detta tas i intäkt för att de just gillar barn vilket nog är sant. Men då de kommunicerat med fiskarna så kan det fungerat omvänt, de har märkt att barn är intresserade och då börjat intresserat sig för barn av den anledningen. Dumpenälskare har svårt att tänka kors och tvärs. Låg utbildningsnivå och inte överdriven intelligens, trångsynthet med inlåsningstendens kan bidra. På så sätt är de rätt lika gäddorna, kan det vara det som kallas psykologisk projektion?

Lådvinstanterna är konfunderade, de gillar att SD stöttar, men de gillar också afghanerna som SD vill ha ut.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2026-08-30 kl. 14:08.
Citera
2026-08-30, 13:34
Medlem
Här är då Dumpens söktjänst

https://tryggabarn.dumpen.se/

" Genom att publicera nyhetsinformation om dömda sexualförbrytare mot barn bidrar tjänsten till ökad transparens, så att föräldrar, vårdnadshavare och samhället i stort kan fatta informerade beslut för att skydda barns trygghet."

Ett bra initiativ som gör att rektorer på skolor och förskolor kan söka på namn och personnummer om denne återfinns bland Dumpens fångster.
Citera
2026-08-30, 13:36
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld

" Genom att publicera nyhetsinformation om dömda sexualförbrytare mot barn bidrar tjänsten till ökad transparens, så att föräldrar, vårdnadshavare och samhället i stort kan fatta informerade beslut för att skydda barns trygghet."

Ett bra initiativ som gör att rektorer på skolor och förskolor kan söka på namn och personnummer om denne återfinns bland Dumpens fångster.
Fast det är statens fångster.
Citera
2026-08-30, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld

Eftersom du tydligen saknar de mest basala kunskaperna , kan jag informera att samtliga som arbetar på skolor och förskolor (även kortvikarier) måste uppvisa dokument ur belastningsregistret.
Dumpens fångster? Hur okunnig får man egentligen bli?
Det lagförs och döms ca 1000 varje år och de dumpen bidrar med kan räknas på en hand i bästa fall.
Citera
2026-08-30, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Fast det är statens fångster.

Ja det är makalöst fräckt av Dumpen att ta cred från statens fångster vilket dom gör hela tiden i bla Facebookgruppen samt "tingsrättbevakningarna" för indirekt blir Dumpen "involverade". Allt Dumpen gör är inte fel men som sagt dom har rekryterat sig själva och tjuvfiskar. En liten vänlig tackling är nog på sin plats med var försiktig med fina Sara.
Citera
2026-08-30, 15:51
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storkvisiren
Det är fan en rimlig poäng. Om peddomammorna finns så kan de väl bara spela gubbe och konfrontera dem?
Pedofilmammorna är fiktiva. Fiktiv är finspråk för påhittad.
Citera
2026-08-30, 15:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Pedofilmammorna är fiktiva. Fiktiv är finspråk för påhittad.

Ja, alltså poängen är att de är fantasifoster, med svag verklighetsanknytning.

Det finns inga pedofilkvinnor som bjuder ut barn på nätet, annat än i extremt sällsynta fall, så hela arrangemanget blir lite väl konstgjort.

Det är lite som om man sa att jag skulle få en container med 1 ton kokain bara jag tog mig ut till hamnen, och sen satte dit mig när jag öppnade containern.
Citera
2026-08-30, 15:58
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biffgryta
Det finns inga pedofilkvinnor som bjuder ut barn på nätet, annat än i extremt sällsynta fall, så hela arrangemanget blir lite väl konstgjort.
Exakt min poäng. Så att fiska på Pedofilmammor låter ju mao. synnerligen korkat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in