2026-08-30, 16:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Exakt min poäng. Så att fiska på Pedofilmammorna låter ju mao. synnerligen korkat.

Det är lite som om man sa att jag skulle få en container med 1 ton kokain bara jag tog mig ut till hamnen, och sen satte dit mig när jag öppnade containern.

Är det för fiktivt så är det på låtsas. Inte på riktigt. Saknar koppling till verkligheten.
Citera
2026-08-30, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
"Gubbarna kontaktar barn" Du glömde ordet försöker , vilket ju med all tydlighet oxå visas att de gör.
Den andra sidan av verkligheten är barn som vare sig chattar eller träffar för dem helt okända 50-plussare. . It takes two to tango.
Eftersom dumpen leker fjortisar så frågar de om alkohol och cigg. Alkohol får man av en kompis storebrorsa etc. eller möjligtvis en 20-plussare.
Det här är en verklighet som du liksom buffeln har total nollkoll på.
Ingen av er tycks ha barn eller har erfarenhet av barn eller tonåringar .
Jag fattar ingenting om du överhuvudtaget är emot eller för Dumpen?

Ja, gubbarna ta kontakt med dessa ''barn''. Alltså pedofiler. Och alltså gör Dumpen bra att få fast dessa.

Vad försöker du poängtera? Vad försöker du lyfta?
Citera
2026-08-30, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Så är det till 100%. Visst fick jag fjäska lite i högstadiet när det skulle köpas ut men nån avsugning var aldrig aktuell och tack och lov så behövde jag inte kalla fyllona för snygga mm som Dumpens nynfomanungar gör. Knullet med Svullo 78 verkar bara vara en bonus och fjortisen stiger i sina klasskamraters ögon. -Nej Sara!

Dumpen målar upp en grotesk bisarr osanning. Sätt absolut dit pedofiler men låt inte påskina att Gösta 78 som testar Instagram är en fittmagnet bland högstadieelever.

Citat:
"Gubbarna kontaktar barn" Du glömde ordet försöker , vilket ju med all tydlighet oxå visas att de gör.
Den andra sidan av verkligheten är barn som vare sig chattar eller träffar för dem helt okända 50-plussare. . It takes two to tango.
Eftersom dumpen leker fjortisar så frågar de om alkohol och cigg. Alkohol får man av en kompis storebrorsa etc. eller möjligtvis en 20-plussare.
Det här är en verklighet som du liksom buffeln har total nollkoll på.
Ingen av er tycks ha barn eller har erfarenhet av barn eller tonåringar .
Så ni menar att Dumpen i själva verket ''triggar'' igång dessa människor att ''tabba'' sig, så de går med? Då är det ju fel redan där. För är man inte pedofil, så skulle man ju inte ens gäddan fastna i kroken, så att säga. Eller menar ni att vem som helst, skulle bli lurade, så länge en fjortonåring flörtar?

Vad och hur Dumpen använder för metod. OAVSETT om det skulle vara taget från verkligheten eller överdrift, så spelar det ingen roll. Pedofilerna dyker upp, för att de hoppas på att knulla med barn.

Är man inte pedofil, så chattar man väl inte överhuvudtaget på det sättet som dessa män har gjort? Eller vad menar ni?

JAG ÄR JÄTTEFÖRVIRRAD på vad ni försöker säga.

Dumpen gör bra jobb, tycker jag!
Citera
2026-08-30, 16:07
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biffgryta
Det är lite som om man sa att jag skulle få en container med 1 ton kokain bara jag tog mig ut till hamnen, och sen satte dit mig när jag öppnade containern.

Är det för fiktivt så är det på låtsas. Inte på riktigt. Saknar koppling till verkligheten.
Ja precis så. Ett försöksbrott. Lagboken är full av dem. Du behövde läsa på om dumpens verksamhet.
Citera
2026-08-30, 16:09
Avstängd
Citat:
Jajamen. Precis som om man säger åt mig att jag ska få 100k om jag dödar en person. Så jag knallar till adressen maskerad med kniv på fickan men blir gripen av polis. Försök till mord. Du behöver läsa på om dumpens verksamhet.

Nä, det behöver jag inte. Du spelar dum.
Citera
2026-08-30, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a
Jag fattar ingenting om du överhuvudtaget är emot eller för Dumpen?

Ja, gubbarna ta kontakt med dessa ''barn''. Alltså pedofiler. Och alltså gör Dumpen bra att få fast dessa.

Vad försöker du poängtera? Vad försöker du lyfta?
Jag förstår att begåvningen är begränsad. Dumpen visar att gubbar söker barn , men barn vare sig chattar eller träffar dessa flodhästar i verkligheten. Få av gäddorna har överhuvudtaget begått något brott.Denna info kan dumpen göra utan uthängningar och undvika att utsätta barn och närstående för trakasserier och i vissa fall våld.
Det är inte förbjudet att tänka!

Ska alla som tänker begå något brott hängas ut??
Senast redigerad av Takanashi 2026-08-30 kl. 16:23.
Citera
2026-08-30, 16:30
Medlem
Citat:
Jag förstår att begåvningen är begränsad. Dumpen visar att gubbar söker barn , men barn vare sig chattar eller träffar dessa flodhästar i verkligheten. Få av gäddorna har överhuvudtaget begått något brott.Denna info kan dumpen göra utan uthängningar och undvika att utsätta barn och närstående för trakasserier och i vissa fall våld.
Det är inte förbjudet att tänka!

Ska alla som tänker begå något brott hängas ut??
Har man tankar och medveten att man är pedofil, bör man söka hjälp!

Dumpen vill att det skall bli brottsligt att träffa barn i förhoppningen av att få ha samlag med dessa.

Om nu inte lagen har hunnit ändra det? Jag tror Dumpen vill att det skall bli så och visa partier försöker väl uppdatera lagen till att det skall bli så. Om lagen redan hunnit uppdateras, så är det brottsligt, jo.
Citera
2026-08-30, 16:35
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Här är då Dumpens söktjänst

https://tryggabarn.dumpen.se/

" Genom att publicera nyhetsinformation om dömda sexualförbrytare mot barn bidrar tjänsten till ökad transparens, så att föräldrar, vårdnadshavare och samhället i stort kan fatta informerade beslut för att skydda barns trygghet."

Ett bra initiativ som gör att rektorer på skolor och förskolor kan söka på namn och personnummer om denne återfinns bland Dumpens fångster.
Den är olaglig rakt av, varav IMY och EU-Kommissionen redan är informerade.

Läsa på här: (FB) Dödsstöten för mrkoll,Lexbase och liknade sidor är GDPR

Ledtråd till jakten på kunskap: C-199/24 (9 Juli 2026)

Du är precis den naiva gökenpå exempelvis Facebook. Kunskap är gratis. Tänka är gratis. Läsa lagar är gratis.

ÄNDÅ förstår ni lika mycket som en korkad dvärg med grov downs syndrom. Lite som Putte själv faktiskt.
Senast redigerad av rallykalle69 2026-08-30 kl. 16:38.
Citera
2026-08-30, 16:39
Avstängd
Citat:

Dumpen vill att det skall bli brottsligt att träffa barn i förhoppningen av att få ha samlag med dessa.

Om nu inte lagen har hunnit ändra det? Jag tror Dumpen vill att det skall bli så och visa partier försöker väl uppdatera lagen till att det skall bli så. Om lagen redan hunnit uppdateras, så är det brottsligt, jo.

Lagen har hunnit ändra det? Vad fan är lagen för en varelse? Konstigaste jävla uttryck jag läst.

Det finns en "Lex Dumpen" som har lett till 0 st åtal på knappa 5 månader så stort grattis till den lagen.
Citera
2026-08-30, 16:45
Medlem
Tycker det känns lite skevt att Sara har med sin dotter i denna konfrontation https://dumpen.se/2025/09/09/alfred-med-luren-stenungsund-bullaren-670/

Eller är det bara jag?
Citera
2026-08-30, 16:47
Medlem
Citat:

Många söker inte ens barn explicit utan håller till på plattformar där det är 18+.
Tillfrågas efter ett tag att byta plattform och blir nu plötsligt 14 år.
Kan du ens ge en definition på pedofil eller har du bara idiotdefinitionen ?
Den lagen finns redan , men det hänger på vem som tar initiativet.
Förkovra dig istället för att snacka skit.
Du förespråkar att barn och närstående får skylla sig själva om de blir trakasserade av omgivningen.
Tjusig människosyn!
Det går nämligen att belysa problemet utan uthängningar som får konsekvenser för andra.
Citera
2026-08-30, 17:12
Avstängd
Citat:
Ja precis så. Ett försöksbrott. Lagboken är full av dem. Du behövde läsa på om dumpens verksamhet.

Åhå, du ninjaediterade ditt inlägg. Men nä, lagboken är inte full av dem, och det exemplet är inget försöksbrott. Du som kan lagen kanske känner till vad otjänligt försök betyder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in