Citat:
Ursprungligen postat av
Gipsy-tears
Så är det till 100%. Visst fick jag fjäska lite i högstadiet när det skulle köpas ut men nån avsugning var aldrig aktuell och tack och lov så behövde jag inte kalla fyllona för snygga mm som Dumpens nynfomanungar gör. Knullet med Svullo 78 verkar bara vara en bonus och fjortisen stiger i sina klasskamraters ögon. -Nej Sara!
Dumpen målar upp en grotesk bisarr osanning. Sätt absolut dit pedofiler men låt inte påskina att Gösta 78 som testar Instagram är en fittmagnet bland högstadieelever.
Citat:
Ursprungligen postat av
Takanashi
"Gubbarna kontaktar barn" Du glömde ordet försöker , vilket ju med all tydlighet oxå visas att de gör.
Den andra sidan av verkligheten är barn som vare sig chattar eller träffar för dem helt okända 50-plussare. . It takes two to tango.
Eftersom dumpen leker fjortisar så frågar de om alkohol och cigg. Alkohol får man av en kompis storebrorsa etc. eller möjligtvis en 20-plussare.
Det här är en verklighet som du liksom buffeln har total nollkoll på.
Ingen av er tycks ha barn eller har erfarenhet av barn eller tonåringar .
Så ni menar att Dumpen i själva verket ''triggar'' igång dessa människor att ''tabba'' sig, så de går med? Då är det ju fel redan där. För är man inte pedofil, så skulle man ju inte ens gäddan fastna i kroken, så att säga. Eller menar ni att vem som helst, skulle bli lurade, så länge en fjortonåring flörtar?
Vad och hur Dumpen använder för metod. OAVSETT om det skulle vara taget från verkligheten eller överdrift, så spelar det ingen roll. Pedofilerna dyker upp, för att de hoppas på att knulla med barn.
Är man inte pedofil, så chattar man väl inte överhuvudtaget på det sättet som dessa män har gjort? Eller vad menar ni?
JAG ÄR JÄTTEFÖRVIRRAD på vad ni försöker säga.
Dumpen gör bra jobb, tycker jag!