2026-08-29, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Ni fortsätter bevisa att ni är idioter
Det skulle ju identifiera mig och vilken sport det gäller och det gör jag såklart inte eftersom idioter hittar på så mycket grova lögner om mig.

Nä alltså, vissa av sakerna kan du absolut bevisa utan att ge ditt namn.
Citera
2026-08-29, 21:31
Medlem
Citat:
Det skulle ju identifiera mig och vilken sport det gäller och det gör jag såklart inte eftersom idioter hittar på så mycket grova lögner om mig.

Som sagt inget intresse att argumentera med troll!

Personligen är jag ju från en av Sveriges mest förnäma finansfamiljer (vill inte avslöja mig) men låt mig säga så här.
Fått ekonomiutbildning från bröstmjölken byggt upp åtskilliga företag, körde Mensa test på skoj och krossade testet även IQ är högt så att säga.

Ändå ganska patetiskt att jag sitter på FB och berättar om min fantastiska livshistoria, men där är vi lika Mr Lunkan vi är båda väldigt fantastiska människor men ändå sitter vi på här på FB och har nåt behov att få några vi anonyma användare att hylla oss 🤣

Det som skiljer oss åt är att jag fått min ekonomiska utbildning från bröstmjölken medans du din ofrälste lärt dig själv så jag förstår att vissa saker inom ekonomi är total nonsens, total idioti (vilken merparten av de ofrälsta förstår) medan du tar det för sanning likt detta:

Citat:
För att ni är helkorkadé

Fick Mff inte arenan? Det är i alla fall vad som har sagts.

BTW jag har gått + 400% några år nu på börsen.

#Troll

Svara mig inte igen, eller starta nån tråd med fantasier och sagor så kan vi fortsätta där detta är bara patetiskt.
Citera
2026-08-29, 23:43
Medlem
QuantumQuills avatar
När Fred Friendy försvann så var det ingen som gav Lunkan luft. Det var rätt fridfullt ett tag.
Men…
Citera
2026-08-30, 01:10
Medlem
Lunkan är en bra grabb, men man får ta honom med en skopa salt.
Citera
2026-08-30, 09:20
Medlem
Teus avatar
Fy fan för RoddBull
Citera
2026-08-30, 09:23
Medlem
eternussermos avatar
Matchdag, tar en pinne på förhand då det är länge sen vi vunnit i Solna och har fortfarande rysningar från cupen där grisbönderna trodde att det var en fördel att spela i Solna för oss. Bränn ner skiten!
Citera
2026-08-30, 10:07
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
T ex har de påstått att jag pedofil, mytoman, autitisk m fl psykiska sjukdomar, "för att" jag påpekat att fotbollen är långt efter andra sporter gällande att träna psyket och skrivit exempel på hur jag vet att det går att göra för jag har gjort det...
F ö är jag INTE den ende som lyckats föra två klubbar till Sverigeeliten i "min" sport, men de andra två gjorde det som heltidsjobb medan skötte mitt företag samtidigt.
Bortsett ifrån att min gamla idrottskada gått upp och blivit värre, varför skulle jag inte göra det?
Däremot är jag arg på maktmissbruk, men det får man inte skriva exempel på här...

Jag har ligger 350% bättre än börsen idag, gett råd till Apple och fått Trump att fatta beslut baserat på mina åsikter. Dessutom har jag gett träningtips till hälften av lagen i allsvenskan, men jag tänker inte bevisa någonting och tror du inte på det så är du en idiot.
Citera
2026-08-30, 10:09
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Matchdag, tar en pinne på förhand då det är länge sen vi vunnit i Solna och har fortfarande rysningar från cupen där grisbönderna trodde att det var en fördel att spela i Solna för oss. Bränn ner skiten!
Tar definitivt inte en pinne på förhand. Vi behöver tre.
Citera
2026-08-30, 10:33
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Jag är helt med på det. Derbyn är derbyn och lever sina egna liv, så lagens prestation tidigare under säsongen spelar ingen roll. AIK brukar dessutom leverera i derbyn, speciellt på nationalarenan, men vi kan inte vara nöjda med något annat än tre poäng idag.
Citera
2026-08-30, 10:42
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Det enda ni ska ha tre av är det vi kommer köra upp i er.

Död och hat!
Citera
2026-08-30, 13:57
Avstängd
Jon10s avatar
Tifo

AIK 0 - Hammarby 1
Citera
2026-08-30, 15:56
Medlem
Teus avatar
Mvh. Bottenlaget.