Citat:
Ursprungligen postat av
Lunkan531
Ni fortsätter bevisa att ni är idioter

Det skulle ju identifiera mig och vilken sport det gäller och det gör jag såklart inte eftersom idioter hittar på så mycket grova lögner om mig.
Som sagt inget intresse att argumentera med troll!
Personligen är jag ju från en av Sveriges mest förnäma finansfamiljer (vill inte avslöja mig) men låt mig säga så här.
Fått ekonomiutbildning från bröstmjölken byggt upp åtskilliga företag, körde Mensa test på skoj och krossade testet även IQ är högt så att säga.
Ändå ganska patetiskt att jag sitter på FB och berättar om min fantastiska livshistoria, men där är vi lika Mr Lunkan vi är båda väldigt fantastiska människor men ändå sitter vi på här på FB och har nåt behov att få några vi anonyma användare att hylla oss 🤣
Det som skiljer oss åt är att jag fått min ekonomiska utbildning från bröstmjölken medans du din ofrälste lärt dig själv så jag förstår att vissa saker inom ekonomi är total nonsens, total idioti (vilken merparten av de ofrälsta förstår) medan du tar det för sanning likt detta:
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
För att ni är helkorkadé
Fick Mff inte arenan? Det är i alla fall vad som har sagts.
BTW jag har gått + 400% några år nu på börsen.
#Troll
Svara mig inte igen, eller starta nån tråd med fantasier och sagor så kan vi fortsätta där detta är bara patetiskt.