2026-08-29, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biffgryta
Vad menar du, säger den smällfeta psykopaten något av värde?

Titta på videon, den avslöjar EN HEL DEL om jockiboiiis MODUS OPERANDI.
Citera
2026-08-29, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Titta på videon, den avslöjar EN HEL DEL om jockiboiiis MODUS OPERANDI.

Mest av allt säger den nog om den feta bruna grisens, så jag skippar.

Vore nice om någon skrev något med innehåll någon gång, ville jag se på videos skulle jag hänga där, och inte på flashback.
Citera
2026-08-29, 21:05
Medlem
ruskinarmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Jag har varit på en del bröllop under åren, både små intima och större tredagars. Jag såg inte hela sändningen på TV4 men kan säga att mer WT än så här blir det inte.
En deltidsskoförsäljare som toastmaster, en kille dom knappt känner, och som definitivt inte känner brudparet. Vart är vänner som funnits vid parets sida i många år, som kan berätta om dom roliga sakerna som hänt under deras gemensamma tid. Och vad i helvete var det för presentationsstil han hade? Ropar upp kommande talare som om det skulle vara nästa tävlande i Melodifestivalen. "Bestman" Anjo, som troligen är Jockes, inte närmaste men, trognaste vän, står och svamlar om sin egen betydelse i Jockes liv.
Vart var Gustav, Danjal och Johnny Tumme? Dom hade väl varit ett bättre val som Bestman och Toastmaster.
Varför var det ingen bröllopsbrunch dagen efter? Efterfest för betalande följare på Youtube, där det stängdes ner flera timmar innan utlovat.
Varför får jag känslan av att, "vi är på väg åt helvete så nu maxar vi krediterna innan det är för sent"?
Som sagt WT

Du verkar kunnig på området. Brukar man få betala för varmkorven på finare tredagars bröllop?
På jockes fest fick man betala för korven.
Citera
2026-08-29, 21:08
Medlem
Citat:
Vad menar du, säger den smällfeta psykopaten något av värde?

Hmm ja, om man väljer att lyssna o höra det han säger 😊
Citera
2026-08-29, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruskinarms
Du verkar kunnig på området. Brukar man få betala för varmkorven på finare tredagars bröllop?
På jockes fest fick man betala för korven.

Hahaha undra vad folk egentligen tyckte om det 🤣trash
Citera
2026-08-29, 21:14
Medlem
ruskinarmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin
Hahaha undra vad folk egentligen tyckte om det 🤣trash

Det blev nog donken för de hungriga gästerna efter "bröllopet".
Gissar att Anna Book beställde 5 cheese och en stor vatten utan is.
Citera
2026-08-29, 21:16
Medlem
Citat:
Mest av allt säger den nog om den feta bruna grisens, så jag skippar.

Vore nice om någon skrev något med innehåll någon gång, ville jag se på videos skulle jag hänga där, och inte på flashback.

VARFÖR vill du inte se på en video som handlar om JOCKIBOIII? Vore det inte bra att göra det för att ge mer kontext till trådens ämne?
Citera
2026-08-29, 21:32
Medlem
Damien-s avatar
Nu är den blonderade dvärgen med det sönderblekta håret igång och jagar tjejer igen. Den här gången rör det sig om en något äldre dam, men nästa gång kan det vara din dotter Jockiboi är ute efter. Avråd era döttrar att börja röka!!

In och skriv skit om Jockiboi i kommentarsfältet och ge en like!: https://www.youtube.com/watch?v=0lmDRB945cU
Citera
2026-08-29, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruskinarms
Det blev nog donken för de hungriga gästerna efter "bröllopet".
Gissar att Anna Book beställde 5 cheese och en stor vatten utan is.

Hahaha ja säkert 🤣 jag hade iaf fått en chock om jag hade behövt betala för korven på ett bröllop som ska va "fancy", men det kanske bara är jag 😂 skulle inte dom ha bröllop i Frankrike egentligen? Men kunde inte bjuda gästerna på fin mat? Hahah hmm ja okej
Citera
2026-08-29, 21:47
Medlem
ruskinarmss avatar
Det är ju ändå lite konstigt att en av Sveriges största influencers inte har en enda A eller B-kändis på sitt "bröllop"...Det börjar vid C. Eller D.
Och som toastmaster utses en avdankad gammal hålfotsinläggsexpert som "brudparet" inte ens känner.

Var nånstans var alla kändisar? Det finns inte på kartan att TV4 INTE hade försökt bjuda in kändisar. Men ingen kom. Varför?
Måste vara Bo-Görans fel.

Gry var mest känd. Men hon är ju ett bedagat gammalt runkobjekt från 90-talet.
Senast redigerad av ruskinarms 2026-08-29 kl. 21:57.
Citera
2026-08-29, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
VARFÖR vill du inte se på en video som handlar om JOCKIBOIII? Vore det inte bra att göra det för att ge mer kontext till trådens ämne?
Skriv ett inlägg om kontexten istället, ingen videofilm tack.
Citera
2026-08-29, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Nu är den blonderade dvärgen med det sönderblekta håret igång och jagar tjejer igen. Den här gången rör det sig om en något äldre dam, men nästa gång kan det vara din dotter Jockiboi är ute efter. Avråd era döttrar att börja röka!!

In och skriv skit om Jockiboi i kommentarsfältet och ge en like!: https://www.youtube.com/watch?v=0lmDRB945cU

Usch, den där smällfeta psykopaten ska du väl ändå inte göra reklam för?

Strunta i att se den där vidion, det är bara skit för lågbegåvade troll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in