2026-08-28, 23:50
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
80 procent av inläggen i sociala medier angående spelet handlar om hur jäkla snygg Lucia är, börjar bli änna tjatigt.

Du kanske kan berätta för alla i dessa trådar att det handlar om en påhittad dataanimerad figur ovh ingen riktig människa.

Om de nu inte gjort som i Kingdom Come där utseendet på karaktärerna i spelet är tagna från röstskådespelarna helt och hållet.
Citera
2026-08-28, 23:59
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Steam har existerat sedan 2003 och i princip dödade den fysiska PC spelmarknaden för 15 år sedan. Det är inget nytt.
Vem bryr sig om pc-marknaden? Spelet släpps nu på PS. När det gäller konsoler har det varit fysisk media som gällt länge.
Citera
2026-08-29, 08:00
Medlem
swebarbs avatar
Har kollat trailern igen och det är svårt att inte bli imponerad att det körs på en vanlig ps5 även om det inte är 60fps så verkar det hålla stabila 30fps och med tanke på den enorma spelvärlden och alla detaljer så tycker jag inte att det spelar någon roll för mig att man inte kan få högre fps utan då får man vänta på pc versionen.
Citera
2026-08-29, 09:40
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
80 procent av inläggen i sociala medier angående spelet handlar om hur jäkla snygg Lucia är, börjar bli änna tjatigt.
90% som spelar idag är ju incel`s, så dessa 80% du ser är incel`s som enbart sett sin mammas fitta.
Citera
2026-08-29, 09:41
Medlem
AndersABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Har redan ballat ur på X.

https://x.com/hyxkkimxru/status/2093099924632056296

En annan post med bilder på hennes fötter från trailern hade 25k likes.
Klicka på dn länk, fatta inte vad det var jag såg. Vad va det?
Citera
2026-08-29, 10:50
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
90% som spelar idag är ju incel`s, så dessa 80% du ser är incel`s som enbart sett sin mammas fitta.

Precis, folk går igång på att hon svettas vafan kom igen.
Citera
2026-08-29, 11:06
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Precis, folk går igång på att hon svettas vafan kom igen.
Det är sjukt hur många där ute som är så desperat på fitta att dom t.o.m runkar till spelkaraktärer 😂
Såg på reddit där dom flesta inlägg handla om hur snygg hon va, att hon hade en fet röv osv
Tragiska människor
Citera
2026-08-29, 11:08
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersAB
Klicka på dn länk, fatta inte vad det var jag såg. Vad va det?
En spelkaraktär som svettas och som incel`s vill ligga med, det är så här sjuk spelvärlden har blivit att det sitter ungdomar/vuxna män som vill runka till detta
Citera
2026-08-29, 11:21
Medlem
GTA 6 = Simp simulator. Antingen spelar du som en simp som kryper efter en dominant fet kvinna. Eller spelar du som den fula feta dominanta kvinnan. Måste vara drömmen för många undergivna män.
Citera
2026-08-29, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinaski
Trist att alla karaktärer ser ut som filmstjärnor.
Tyckte det var femmans svaghet att förutom Trevor så var de andra karaktärerna rätt så trista. GTA ska ju ha galna lite urflippade karaktärer. Fast visst Niko Bellic var ju rätt platt han med.

Men nåja, kanske för tidigt att döma.
Jag tror det är ett medvetet val att designa karaktärerna man spelar på det sättet, så att så många som möjligt ska kunna köpa det och se det från deras ögon.

De sjuka karaktärerna i GTA 6 finns säkerligen, men det är nog inte de man spelar.
Citera
2026-08-29, 17:54
Medlem
AndersABs avatar
Har följ med dåligt så undrar bor man nån stans, väljer man karaktär eller växlar man mellan dom som i V.
Tycker denna ”trailer3” ser ut som mest cut scens,
Citera
2026-08-29, 17:59
Medlem
fearreapers avatar
Känns väldigt bra gör hypen att GTA6 kommer att ha saker man känner igen från RDR2! Dead Eye tyckte jag dock var lite knepigt och hoppas det är lite bättre gjort i GTA.

Även att man bara kan ha x antal vapen med sig känns roligare än att man kan ta fram en raketgevär ur bakfickan. Men jag är nog mest intresserad av hur frihetligt det är att spela Jason och Lucia, om man kan välja att de bara är vänner eller är par som ryktet säger, kan de då dejta andra eller göra dom som två ensamvargar? Alltså det kan bli exakt vad som helst.

RDR2 slutade ju också lite lite olika beroende på hur din honor-mätare sett ut och det hektar ju vara lite så här med för de är ju logiskt. Jag hoppas att det inte är för realistiskt med att tanka en bil, att man måste träna och äta innan ett rån hela tiden osv. Man får ju göra det men det skulle nog förstöra det lite om man måste göra exakt samma sak varje gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in