Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Om du som privatperson är så som du nu beter dig, så tvivlar jag på att du blir så mycket bättre om du byter kostym och ska försöka vara seriös forskare….
Om det inte är svårt så……
Ja det verkar ju logiskt att man skulle fråga dig om videon om man hade själv. Är det en seriös forskares logik vi ser prov på från dig där….?
Har du själv nåt mer än ditt tyckande och gissande…?
Du verkar ju lägga all energi på att undvika att svara på mina enkla frågor i saken…
Ja och vi ser ju hur du är som privatperson så din forskning är sannolikt synnerligen diminutiv och inget att hänga i granen..
Igen, har det på något sätt framkommit något som verkligen styrker att händelsen där jäntan gick i golvet var en avsiktlig handling av de inblandade poliserna?
Kan vi verkligen bortse från möjligheten att det vara olycka i arbetet med att hantera en bråkig packad tonåring som beter sig som en idiot…? Typ den bakom försöker buffa henne framåt när hon kanske vägrar gå, men inte med avsikt att hon ska falla. Men när denne buffar så får i tumultet en kollega sitt ben framför tjejens ben och hon då snubblar på det. Är det ett helt omöjligt scenario att kunna ske utan plan på från en eller båda poliser att de ska få henna att falla handlöst?
1. Jag skiter väl i vad du tycker. Det är väl inte du som är mottagaren av min forskning i vilket fall som helst.
2. Vad du anser är logik skiter jag också totalt i, liksom vad du tycker är seriös forskning.
3. Att du försöker spela smart med onödigt krångliga ord som ’diminutiv’ tyder på brist på seriös bildning. Har du ens en utbildning? Förstår du ens grundläggande vetenskapsteori?
4. Vad du hänger i granen skiter jag totalt i.
5. Om du tror att ett forskningsprojekts nivå av seriositet avgörs av hur forskarna är som privatpersoner bör du lära dig att skilja mellan privatliv och arbetsliv.
6. Du vet för övrigt ingenting om hur jag är som privatperson heller. Vi känner inte varandra.
7. Ja, jag har massa mer än tyckande och gissande, men varför ska jag behöva bevisa det här, bara för att du tjatar och vill saker hit och dit. Tror du att du är min chef eller?
8. Varför skriver du inblandade poliser om en polis. Vet du inte ens vilket fall du diskuterar?
9. Ja, det har framkommit saker, annars hade ingen förundersökning inletts på Särskilda utredningar. Det förstår väl till och med en person utan utbildning, eller?
10. Om man ”buffar” en full tjej så hårt för att hon ska gå framåt så att hon faller framåt så hårt att hon blir skadad och medvetslös så har man knuffat för hårt. Det förstår väl till och med en person utan utbildning, eller?
11. Har det framkommit något som talar för din syn på saken, alltså att polisen så klart är oskyldig och jäntan får skylla sig själv?
12. Om inte, varför leker du smart?