2026-08-29, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rednaxela90
Redigerad? Var får du det ifrån?
Alla tidigare filmer från den kameran har visat en mycket vidare bild både uppåt och nedåt, man har sett hela golvet t ex.
Citera
2026-08-29, 08:49
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Eftersom han lugnt efter att ha tittat sig omkring ett tag tar ner kameran, plockar ut kortet och stoppar det i fickan, går bakom tältet och trycker in kortet i sin dator, så verkar han inte vara i chock.
Ok. Så han gjorde sitt jobb med andra ord och tog hand om kortet.
Citera
2026-08-29, 08:49
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Det vet han eftersom han skickade en redigerad video. Han har alltså tittat på videon och redigerat den. Och jag har många tankar om vad som kan synas på minneskortet.
Vem har sagt att han skickade en redigerad video och var skickade han den?
Vad kul, varför tar du inte och berättar dessa för oss?

Citat:
Ja, jag har också sett det. Men konspirationsteoretikerna misstänkliggör minsta lilla. Dessutom gör folk ibland märkliga saker när de är i chock, så det kan också vara en förklaring. Men det verkar inte finnas på kartan att tänka för dessa.
Tydligen, som du ser, så skulle han ha skickat en redigerad video - för som sagt så är jag helt säker på att jag har hört honom själva säga att FBI har minneskortet - inte filerna på minneskortet utan just själva minneskortet.

Och ja, folk gör konstiga saker när dom är chockade - som att dom tänker på att rädda ett minneskort, men är så inne på att just rädda minneskortet att dom inte tänker på att dom kan ta med sig hela kameran.
Citera
2026-08-29, 08:51
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Eftersom han lugnt efter att ha tittat sig omkring ett tag tar ner kameran, plockar ut kortet och stoppar det i fickan, går bakom tältet och trycker in kortet i sin dator, så verkar han inte vara i chock.
Jag förstår att du har lång erfarenhet av att avgöra om någon är chockad genom att titta på dåliga mobilvideos.
Citera
2026-08-29, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Vem har sagt att han skickade en redigerad video och var skickade han den?
Vad kul, varför tar du inte och berättar dessa för oss?

Tydligen, som du ser, så skulle han ha skickat en redigerad video - för som sagt så är jag helt säker på att jag har hört honom själva säga att FBI har minneskortet - inte filerna på minneskortet utan just själva minneskortet.

Och ja, folk gör konstiga saker när dom är chockade - som att dom tänker på att rädda ett minneskort, men är så inne på att just rädda minneskortet att dom inte tänker på att dom kan ta med sig hela kameran.
Jag tror det var kanalen Patriotic Housewife som upptäckte att videon var hårt redigerad. Men jag kan minnas fel.
Citera
2026-08-29, 08:52
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Alla tidigare filmer från den kameran har visat en mycket vidare bild både uppåt och nedåt, man har sett hela golvet t ex.
Jag vet inte vad du pratar om. Har det visats en redigerad video bakifrån till allmänheten menar du (som inte behöver vara konstigt alls om så är fallet)? Eller är det någon som sett videon bakifrån som har berättat det (vet att TPUSA var schyssta och lät Candace få se video för att lugna ner henne, vilket inte funkade)?
Citera
2026-08-29, 08:53
Medlem
Citat:
Jag vet inte vad du pratar om. Har det visats en redigerad video bakifrån till allmänheten menar du (som inte behöver vara konstigt alls om så är fallet)? Eller är det någon som sett videon bakifrån som har berättat det (vet att TPUSA var schyssta och lät Candace få se video för att lugna ner henne, vilket inte funkade)?
Den redigerade videon finns för allmän beskådning på nätet.
Citera
2026-08-29, 08:54
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Den redigerade videon finns för allmän beskådning på nätet.
Om så är fallet. Vad menar du att det bevisar?
Citera
2026-08-29, 08:54
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Jag tror det var kanalen Patriotic Housewife som upptäckte att videon var hårt redigerad. Men jag kan minnas fel.
Okej. Men som sagt så tror jag ju på honom när han säger att han lämnade in minneskortet med filerna intakta till FBI. Och jag är helt med på att du inte gör det.
Citera
2026-08-29, 08:57
Medlem
Citat:
Om så är fallet. Vad menar du att det bevisar?
Att någon inte vill att vi ska få se vad som hände på golvet.
Citera
2026-08-29, 08:58
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten

Ja, alla verkar vara självutnämnda experter på brottslösning i dessa dagar. Men de riktiga experterna har såklart videomaterialet i sina ägor och högupplöst videomatetial som finns visas rimligtvis under rättegången.
Citera
2026-08-29, 09:02
Medlem
Citat:
Ja, alla verkar vara självutnämnda experter på brottslösning i dessa dagar. Men de riktiga experterna har såklart videomaterialet i sina ägor och högupplöst videomatetial som finns visas rimligtvis under rättegången.
Ungefär som i fallet med Thomas Quick menar du. Dom riktiga experterna visste ju att han var skyldig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in