2026-08-28, 14:33
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenusKhan
Tack men nej tack ändå, låter mer som någon kommunistisk diktaturutopi snarare, inga pengar i världen är nog för att kompensera för förstörd hälsa resten av livet
Men låt då bli att vaccinera dina barn om du är så jävla rädd. Låt bli! Ok? Är det verkligen så svårt?

LÅT BLI!!
Citera
2026-08-28, 14:36
Medlem
GenusKhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Nej, du sitter som vanligt och ljuger, nickar skit och sprider desinformation.

Som sagt; VACCINERA INTE DINA BARN OM DU INTE VILL. SJUNKER DET IN I LILLA DUMHUVUDET.

Har du hakat upp dig? Vi har konstaterat detta nu, vaccinera dina om du vill, men släpp barnen nu om du klarar av det. Ingen bryr sig.

Och förstår du vad "hypotetiskt förslag" betyder? uppenbarligen inte. Läs kontexten så kanske du fattar bättre, om du inte har svår autism. Link04 förstår åtminstone.
Citera
2026-08-28, 14:39
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Har du hakat upp dig? Vi har konstaterat detta nu, vaccinera dina om du vill, men släpp barnen nu om du klarar av det. Ingen bryr sig.

Och förstår du vad "hypotetiskt förslag" betyder? uppenbarligen inte. Läs kontexten så kanske du fattar bättre, om du inte har svår autism. Link04 förstår åtminstone.
Ah, jag förstår. De här lögnerna och det skitpratet som du sitter och sprider i dessa trådar på daglig bas är bara "hypotetiska förslag"? Är det så?

Citat:
Är mest intresserad av Sverige (och eventuellt Europa här nu), och här är det inga 0,15% som dör av mässlingen inte. Får gå långt tillbaka för att hitta ett enda dödsfall här.

Hypotetiskt förslag? Ok, då vet vi. DUKTIGA KILLEN får vara tydligare nästa gång.

Hör av dig.
Citera
2026-08-28, 14:42
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Tack men nej tack ändå, låter mer som någon kommunistisk diktaturutopi snarare, inga pengar i världen är nog för att kompensera för förstörd hälsa resten av livet

Haha! Men ok mitt sista bud. Om det hade varit olagligt att göra vinst på mässlingvaccin hade du då litat på det? Sjukvårdslarmet går, staten ber medborgarna att vaccinera sig mot mässling, forskarna säger att vaccinet är bra och säkert och ingen tjänar pengar på att folk vaccinerar sig.

Då kör du mot vårdcentralen eller? 🙂
Citera
2026-08-28, 14:45
Medlem
GenusKhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Ah, jag förstår. De här lögnerna och det skitpratet som du sitter och sprider i dessa trådar på daglig bas är bara "hypotetiska förslag"? Är det så?

Hypotetiskt förslag? Ok, då vet vi. DUKTIGA KILLEN får vara tydligare nästa gång.

Hör av dig.

Link04 kom med ett lätt humoristiskt HYPOTETISKT FÖRSLAG om "lösningen på mässlingfrågan"

Jag kom med ett annat HYPOTETISKT FÖRSLAG på samma sak.

Det var inte 100% seriöst från något håll.

Du klarar inte av att förstå detta utan börjar svamla om helt andra inlägg utanför kontexten av dessa förslag, men det är ok, rätt vanligt att inte kunna läsa av sådana nyanser, humor, ironi och liknande när man ligger på NPF-spektrumet, så du är förlåten för den här gången.
Citera
2026-08-28, 14:49
Medlem
GenusKhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Haha! Men ok mitt sista bud. Om det hade varit olagligt att göra vinst på mässlingvaccin hade du då litat på det? Sjukvårdslarmet går, staten ber medborgarna att vaccinera sig mot mässling, forskarna säger att vaccinet är bra och säkert och ingen tjänar pengar på att folk vaccinerar sig.

Då kör du mot vårdcentralen eller? 🙂

Det hade gjort det extremt mycket troligare att vi hade begett oss iväg till vårdcentralen får jag nog säga!

Fast hade man trots allt inte presenterat några konkreta bevis på att nyttan överstiger risken så hade vi nog ändå tyvärr fått avstå och hänvisa till att vi trots allt inte lever i en kommunistisk diktatur utan kroppslig autonomi utan där fri marknad och vinster för privata företag som tur var är tillåtna
Citera
2026-08-28, 14:50
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Link04 kom med ett lätt humoristiskt HYPOTETISKT FÖRSLAG om "lösningen på mässlingfrågan"

Jag kom med ett annat HYPOTETISKT FÖRSLAG på samma sak.

Det var inte 100% seriöst från något håll.
Ja, jo vi vet att något seriöst kommer aldrig från något av dina håll. Men för ordningens skull kan väl DUKTIGA KILLEN bekräfta om det här skitpratet och de lögnerna som DUKTIGA KILLEN sitter och sprider i alla trådar var "hypotetiska förslag" eller om du verkligen var så DUM I HUVUDET att du trodde att det inte var 0.15% som dör av mässlingen?

Citat:
Är mest intresserad av Sverige (och eventuellt Europa här nu), och här är det inga 0,15% som dör av mässlingen inte. Får gå långt tillbaka för att hitta ett enda dödsfall här.

Ja eller Nej? Kom igen nu, DUKTIGA KILLEN!!! Skall inte DUKTIGA KILLEN bekräfta om han ljuger eller bara sprider "hypoteser"?

Hör av dig, DUKTIGA KILLEN!
Citera
2026-08-28, 15:44
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Det hade gjort det extremt mycket troligare att vi hade begett oss iväg till vårdcentralen får jag nog säga!

Fast hade man trots allt inte presenterat några konkreta bevis på att nyttan överstiger risken så hade vi nog ändå tyvärr fått avstå och hänvisa till att vi trots allt inte lever i en kommunistisk diktatur utan kroppslig autonomi utan där fri marknad och vinster för privata företag som tur var är tillåtna

Got it man. Hoppas att du och din familj klarar er fint från mässlingen (oavsett om ni väljer att vaccinera er eller ej) 🤚
Citera
2026-08-28, 16:28
Medlem
Ajogens avatar
Är det någon som dött ännu?
Citera
2026-08-28, 16:32
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Är det någon som dött ännu?

Ja fast inte av det här mässlingutbrottet.
Citera
2026-08-28, 16:34
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Ja fast inte av det här mässlingutbrottet.
Är det någon som har blivit alvarligt sjuk. Och med det menar jag intensivvård eller motsvarande.
Citera
2026-08-28, 21:07
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Är det någon som har blivit alvarligt sjuk. Och med det menar jag intensivvård eller motsvarande.
Va!? Sitter DUKTIGA KILLEN och ställer frågor snarare än vräker ur sig skit, lögner och desinformation som han brukar?
Hur var det med de där lögnerna som du satt och spydde ur dig om Zervos? Kan det haft med folks ovilja att vaccinera sig och därefter blivit smittad på Urkult?
Citat:
Zevros säger klart och tydligt att anledningen till att den inte släpps är för att det är resultat som inte gillas och inte att studien är bristfälligt utförd.
Citat:
I dokumentären exponeras försök till att tysta och hemlighålla resultat av studien. Exempelvis så filmas Marcus J Zervos i hemlighet där han erkänner att vaccin troligtvis orsakar kroniska sjukdomar.
Citat:
Vilket tydligt framkommer i dokumentären när Zevros själv säger att han inte vågar publicera, inte för att det är fel på studien, utan av påtryckningar och hot från institut. Det skulle innebära att hans karriär skulle förintas etc.
Citat:
Han säger det uttalat att anledning till att studien inte publiceras är pga påtryckningar om straff och inte för att studien brister.

När skall DUKTIGA KILLEN svara på varför han sitter och ljuger om den här typen av skit? Va!?

Så kom igen nu, DUKTIGA KILLEN, en hel festival kan ha blivit smittad pga DUKTIGA KILLENS lögner och desinformation!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in