2026-08-28, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Kommer inte bli nedstängd. Det är nära omöjligt att få utrikesplattformar att bry sig så mycket, om han inte är en j-vel på formulera sig till rätt personer. Vilket känns relativt långsökt.

588 försökte släcka Dumpen, hotade att han hade källkoden. Kan vem som helst få fram.

Gick så där med att få ner deras lilla patetiska aktiebolag.

Man kan verkligen säga man är liten och patetisk när man raggar på småtjejer som 588.
Citera
2026-08-28, 11:57
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
588 försökte släcka Dumpen, hotade att han hade källkoden. Kan vem som helst få fram.

Gick så där med att få ner deras lilla patetiska aktiebolag.

Man kan verkligen säga man är liten och patetisk när man raggar på småtjejer som 588.
Källkoden finns ju som du vet bara på servern ifråga, att kalla det källkod tycker jag också är lite tveksamt. Samt, även med en idiot som webmaster så finns det backup. Bör vara ett crond som kör backup varje dygn. Surfa in till servern och lista filerna lär vara access no go.

Dumpens existens är tveksam ja, det är skillnad på syfte och metod(er).

Håller även med om #588 och ragga på småtjejer. Finns säkert en förklaring till det, avvisad konstant av äldre? Det är här det blir problem att diskutera med tunnelvision. Jag säger inte att det rättfärdigar, jag påpekar att det kan finnas orsaker bakom - som inte innefattar sparka ner och våldta.

Givetvis finns det betydligt bättre vägar att gå. Bara leva singel och knega är ett alternativ. Ja, allt detta är ingen nyhet (hur man kan göra).
Citera
2026-08-28, 12:25
Medlem
Citat:
Källkoden finns ju som du vet bara på servern ifråga, att kalla det källkod tycker jag också är lite tveksamt. Samt, även med en idiot som webmaster så finns det backup. Bör vara ett crond som kör backup varje dygn. Surfa in till servern och lista filerna lär vara access no go.

Håller även med om #588 och ragga på småtjejer. Finns säkert en förklaring till det, avvisad konstant av äldre? Det är här det blir problem att diskutera med tunnelvision. Jag säger inte att det rättfärdigar, jag påpekar att det kan finnas orsaker bakom - som inte innefattar sparka ner och våldta.

Givetvis finns det betydligt bättre vägar att gå. Bara leva singel och knega är ett alternativ. Ja, allt detta är ingen nyhet (hur man kan göra).

#588 känns som en som tycker att han själv är jätteintressant. I hans huvud en svensk Elon Musk medan vuxna kvinnor inte är så jätteimpade av hans raketintresse. Barn är betydligt lättare att imponera på med raketsnack och ett jobb på Hemmakväll.
Citera
2026-08-28, 12:44
Medlem
Citat:

När 588 menar "källkod" att han har den. Så råkade han högerklicka på Firefox webläsare och där hittade källkoden. Svårare än så är det inte.

Så 588 är förlåten tycker du att han raggar på småtjejer och jobbade i miljö där barn finns. Att han blivit avvisad konstant? Oavsett orsak, så är det fel. Är det så svårt att förstå för dig? Du behöver vara mer i denna tråd, än den andra. Blir det inte jobbigt förresten att tjata om gdpr där?

588 är körd oavsett. Sänkt sin egen ekonomi och allt. Men jävligt kul att läsa hans raljerande på dumpadumpen.
Citera
2026-08-28, 13:52
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Intressant att #785 och Loopmelon använder samma uttryck, "usch och twii", fast blir kanske så när man är goda vänner...
Ja, väldigt skumt men han nämnde inget om en "mellanhand" heller lol #785
Citera
2026-08-28, 15:52
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Ja, väldigt skumt men han nämnde inget om en "mellanhand" heller lol #785

Otroligt konstigt sammanträffande ändå #785
Citera
2026-08-28, 16:07
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Otroligt konstigt sammanträffande ändå #785
Ja, verkligen lol #785
Citera
2026-08-28, 18:36
Avstängd
ERKKANMs avatar
Ny gädda https://dumpen.se/2026/08/28/diskret-och-erfaren-varnamo-820/
Citera
2026-08-28, 18:37
Medlem
Ny gädda, som har mage! https://dumpen.se/2026/08/28/diskret-och-erfaren-varnamo-820/
Citera
2026-08-28, 18:39
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauze
Ny gädda, som har mage! https://dumpen.se/2026/08/28/diskret-och-erfaren-varnamo-820/
Haha, en redig ölmage denne har #820
Citera
2026-08-28, 18:53
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Haha, en redig ölmage denne har #820

HAHAHA kolla hans fejja en flamingo på tishan #820
Citera
2026-08-28, 19:04
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
HAHAHA kolla hans fejja en flamingo på tishan #820
Om detta är den bästa bilden - för jag antar att man väljer en bild man själv gillar och tycker är bra - så vill jag inte se dom han valde bort. Herregud asså...😅 #820
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in