2026-08-28, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Jag tycker du ska läsa igenom tråden. Det förtydligas ganska bra av berörd moderator och det finns även andra som ger sin input i tråden som inte är speciellt lång.
Jag hade redan läst inlägget flera gånger innan, men vi vet fortfarande inte vad den andra skribenten skrev.

Det kanske också var ett inlägg utan värde med invektiv. Svårt att avgöra när det saknas en del information.
Citera
2026-08-28, 17:09
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
Jag hade redan läst inlägget flera gånger innan, men vi vet fortfarande inte vad den andra skribenten skrev.

Det kanske också var ett inlägg utan värde med invektiv. Svårt att avgöra när det saknas en del information.

Nej det var det inte. Det var en helt vanlig trådstart fanns ingen anledning till invektiv. Som sagt läs igenom tråden så kommer du att hitta all information.
Citera
2026-08-28, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Nej det var det inte. Det var en helt vanlig trådstart fanns ingen anledning till invektiv. Som sagt läs igenom tråden så kommer du att hitta all information.
Vadå vanlig trådstart? Det är Fyrfaldet som har startat tråden. Vad skrev den andra skribenten i Fyrfaldets tråd?

(FB) Tankesättet hos en IT-tekniker
Citera
2026-08-28, 18:27
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
Vadå vanlig trådstart? Det är Fyrfaldet som har startat tråden. Vad skrev den andra skribenten i Fyrfaldets tråd?

(FB) Tankesättet hos en IT-tekniker

Jag snurrade till det bland Fyrfaldets klagomålstrådar... du har helt rätt.

Jag tänker att vi avklarat klagomålet så här långt, om du läser tråden som helhet så får du den kontexten mer klar för dig.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in