Citat:
Ursprungligen postat av
pbo
Varför får vi inte se det varnade inlägget i sin helhet? Varför utelämnade du det TS? Vill du inte lägga fram alla fakta?
Citat:
Ursprungligen postat av
pbo
Mittåt, det stod ju där mitt i all text.
Då ser ju alla att det är ett inlägg utan värde.
Vadå utan värde? Jag fattar inte varför man inte får fråga en person vad han menar med sitt inlägg. Det är en fullt normal fråga att ställa när man har en diskussion. Den tydliga majoriteten av inlägget, och den tydliga innebörden av inlägget är ju "Vad menar du med vad du skriver?". Att jag skrev ordet "peddo" en gång i inlägget gör ju inte att hela inlägget blir off topic. Känns som jag är i någon konstig cirkus här.
Det konstiga är också att det slängdes inte bara, jag fick en
varning. Bara för att jag skrev "peddo" innan jag bad en debattör att förklara vad han menar. Detta är ju helt uppenbart störtlöjligt. Visst, det enda ordet kan kallas för off topic, men som sagt så är det bara
ett enda ord. Att fråga vad en motdebattör menar är okej att göra i en diskussion. Det
tär ju sjukt att en förfrågan om att förtydliga ett inlägg blir slängd och generar en varning. Bara för att ordet "peddo" finns med en gång.
Om jag avslutar detta inlägget med "Tönt." Ska hela inlägget slängas och generera en varning då?
Om man inte gillar att jag kallade ett peddo för peddo (det finns en anledning att jag använde det ordet), kan en moderator inte bara
ta bort det ordet isåfall? Att slänga hela inlägget och ge en varning för ett ord är ju galet.