2026-08-28, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maniac60
Vad säger om han inte rotade omkring i huset innan han drog in Gerd

Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Enligt bilder i FUP finns skospåren i stort sett framför varje skåp och hylla, har du missar det ?

Nej, inte alls. Skospåren har jag varit inne på från början och är mycket intresserad av -- både 43-45orna och 38-orna.

När blev det bevisat att ett av dem tillhör JJ? Om jag har missat det, så berätta gärna källan.
Citera
2026-08-28, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maniac60
Ingen dålig hypotes....
Finns många galna miljöaktivister..
Möjlig att han ville se hur stor skogsmördare Tor va i arkivpärmen, eller vilka mer som va skyldiga till att ha avverkat " hans" skog.
Citera
2026-08-28, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Nej, inte alls. Skospåren har jag varit inne på från början och är mycket intresserad av -- både 43-45orna och 38-orna.

När blev det bevisat att ett av dem tillhör JJ? Om jag har missat det, så berätta gärna källan.
Alla skospår i ladan och i huset är samma, fabrikat och storlek, i FUP gör man Ingen skillnad vad jag har läst
Citera
2026-08-28, 15:17
Medlem
Citat:
Samma skomönster i blod i ladugården som inne i huset. Hur skulle han fått med sig handväskan, tygpåsen och arkivpärmen utan att leta och kliva omkring.
Jag hittar inget i FUP,en att det finns spår av JJ i boningshuset.
Däremot fingeravtryck, handverktyg och väldigt väl dokumenterade skoavtryck från två okända personer.
DNA i handväskan kunde man inte få fram 2005 men tekniken går framåt så 2026 kunde man få fram det.
Det måste alltså vara en väldigt liten mängd som lika gärna kan vara kontamination som jag uppfattar det.
Citera
2026-08-28, 15:19
Medlem
Citat:
Alla skospår i ladan och i huset är samma, fabrikat och storlek, i FUP gör man Ingen skillnad vad jag har läst

Jag förstår detta. Det enda jag inte vet är om det är bevisat ännu att det är JJ's avtryck. Kanske är något vi inte fått reda på.
Citera
2026-08-28, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar

Jag har inte sett någonstans att det skulle vara bevisat
Citera
2026-08-28, 15:30
Medlem
Citat:
Det är väl inte bevisat att skospår i ladan tillhörde JJ. När blev det bevisat?
Citera
2026-08-28, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Det är väl inte bevisat att skospår i ladan tillhörde JJ. När blev det bevisat?

Nej det är inte bevisat, bara folk här inne som inte förstår att vad man tror och vad man kan bevisa är två helt olika saker.
Citera
2026-08-28, 16:09
Medlem
PeterNosters avatar
Skospåren anger att de är från märket Reebook men storleken kan vara mellan 43 - 45.
Mönstret på skon måste ju ha olika mått beroende på storlek. Det dög att bestämma skomärket men inte exakt storlek. Konstigt.

Det enda som är bevisat är att 38-orna inte är JJs. De avtrycken var tydligen exakt storlek 38. Konstigt igen.
Citera
2026-08-28, 16:10
Medlem
Hur många barn hade Tor? Lever Inger Öberg fortfarande?
Citera
2026-08-28, 16:14
Medlem
Citat:
Samma skomönster i blod i ladugården som inne i huset. Hur skulle han fått med sig handväskan, tygpåsen och arkivpärmen utan att leta och kliva omkring.

Ja, det är.precis det som.är kruxet, eller hur?
Citera
2026-08-28, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Challenger1996
Hur många barn hade Tor? Lever Inger Öberg fortfarande?

2/Ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in