2026-08-27, 20:49
Medlem
Så ännu en ur packet.
Blatterelaterat.
Citera
2026-08-27, 21:14
Medlem
Kvinnohatet i den här tråden är vidrigt. Fy fan.
Citera
2026-08-27, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
Asme. en av sveriges kändaste artister.

Troligen inte, nog bara i en rätt snäv krets.
Citera
2026-08-27, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Någon som har mer info om fallet med managern som blev rånad av Dollar Odlarns bror och Slice?
har någon torskat för det?
Citera
2026-08-27, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BakedBakerman
Från FUP sid 135, utdrag från förhör 2 med Asme (GM):

Han tycks för dum för att fatta att han bekräftar hennes version av vad som hänt när han säger att han försökte att väcka henne utan att säga att han faktiskt lyckades.

Fingra en sovande kvinna mellan bena är ju solklar våldtäkt, framförallt som både BO och GM är rörande överens om att BO inte ville ha sex när hon fortfarande var vaken.

Har svårt att se att hovrätten dömer annorlunda.

Tillägg: Vad fan är det för sorgliga jävla människor här på forumet som hänger ut ett våldtäktsoffer med namn?

Nu vet vi ju inte om hon faktiskt är ett väldtäktsoffer eller om allt är påhittat. Asme kanske filmade akten av säkerhetsskäl för att inte få våldtäktsanklagelser framgent. Filmen bör åtminstone påvisa om en våldtäkt har begåtts eller inte.

Edit: Hon verkar leva loppen enbart två veckor efter den påstådda våldtäkten. Har rätten tagit ställning till det?

https://www.instagram.com/p/DYReL_IgmpE/?img_index=2
Senast redigerad av hank1338 2026-08-27 kl. 23:18.
Citera
2026-08-28, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosen2427
Ärligt talat, vad sysslar tingsrätten med? Det var den sämsta maskningen av fup jag sett, dels har någon redan klurat ut vem målsägande är, telefonnummer till vittnen eller liknande syns och även en hel del privat information om målsägande som röjts.

Verkligen, visste ej att folk redan lista ut MÄ men tog mig 15 av läsning och en specifik paragraf sen en snabb googling så tog man reda på det själv. Under all kritik.
Citera
2026-08-28, 01:52
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
Asme. en av sveriges kändaste artister.
Aldrig hört talas om flanen? Känd i ett getto innebär inte "känd" oberoende hur många lyssningar han har på spotify. Tom fettot som stal godis på en kiosk har jag hört talas om https://www.youtube.com/watch?v=nzFeEO36n7U
Citera
2026-08-28, 01:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Aldrig hört talas om flanen? Känd i ett getto innebär inte "känd" oberoende hur många lyssningar han har på spotify. Tom fettot som stal godis på en kiosk har jag hört talas om https://www.youtube.com/watch?v=nzFeEO36n7U

Eftersom du har youtube kan du peta in hans namn där med, så får du se att du bara är en gubbe utan koll. Spelades på radion hela tiden också.

Vad du känner eller inte känner till är liksom inte relevant eller intressant alls, 15 år utan att fatta det, det är bra jobbat, runkis!
Citera
2026-08-28, 02:00
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biffgryta
Eftersom du har youtube kan du peta in hans namn där med, så får du se att du bara är en gubbe utan koll. Spelades på radion hela tiden också.

Vad du känner eller inte känner till är liksom inte relevant eller intressant alls, 15 år utan att fatta det, det är bra jobbat, runkis!
Smutsar inte ned mina tangenter med sån skräp, men visst har jag hört om fettot som stal godis. Black "mazarintjuvana" cobras efterträdare... Stor humor!
Citera
2026-08-28, 02:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Smutsar inte ned mina tangenter med sån skräp, men visst har jag hört om fettot som stal godis. Black "mazarintjuvana" cobras efterträdare... Stor humor!

Ja, men du smutsar ner flashback med dagboksinlägg. Det är också humor, vem fan tror du är intresserad av dig?

Jag skiter i vad du känner till, jag lovar, ingen vill läsa om det.
Citera
2026-08-28, 02:08
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Kvinnohatet i den här tråden är vidrigt. Fy fan.

Det är knappast fråga om något "kvinnohat" om människor ifrågasätter kvinnans story, det hela verkar handla om det vanliga i såna här sammanhang, en ord mot ord historia.

Artisten förnekar dessutom brott och har hävdat att hon vill sätta dit honom. Här kan man börja fråga sig om det finns någon substans i detta? Varför skulle han helt plötsligt riskera sin karriär?

"Artisten har under utredningen nekat till brott och anklagat kvinnan för att vilja ”sätta dit” honom"

Källa: Expressen https://share.google/RITbWnDsOY157igFI
Citera
2026-08-28, 02:10
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biffgryta
Ja, men du smutsar ner flashback med dagboksinlägg. Det är också humor, vem fan tror du är intresserad av dig?

Jag skiter i vad du känner till, jag lovar, ingen vill läsa om det.
En okänd gangsterrappare som åker dit för våldtäkt. Så otippat? Godistjuven blev i alla fall "känd" efter sin lilla bravad. Mest utskrattad, men dock känd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in