2026-08-27, 20:52
Medlem
eternussermos avatar
Hur fan har jag missat att Kimmler är i Värnamo?
Citera
2026-08-27, 21:01
Medlem
Förövrigt Malmös värvning av den här norska mittbacken verkar ju helt hjärndöd om han ens tjänar i närheten av vad han fick i USA.
Citera
2026-08-27, 22:46
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Vi ska så klart inte hypea någon som inte spelat en match än, men Assadi känns som fönstrets värvning hittills.
Vet du varför Malmö passade?
Citera
2026-08-27, 23:19
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Vet du varför Malmö passade?

Han var aktuell för oss under åren vi tränades av Rydström. Nu bygger vi för en annan fotboll. Jag tror helt enkelt att man bedömde att Assadi inte hade gett oss bang for the bucks med det spel vi ska spela.
Citera
2026-08-28, 07:06
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Han var aktuell för oss under åren vi tränades av Rydström. Nu bygger vi för en annan fotboll. Jag tror helt enkelt att man bedömde att Assadi inte hade gett oss bang for the bucks med det spel vi ska spela.
Detta sår vissa tvivel kring hans påstådda storhet. Även det faktum att ni + andra varit intresserade men backat ur.
Citera
2026-08-28, 07:14
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Och Hammarby kopierar Sirius, ni har ju bland annat anställt någon slags charlatan som fick jobb här för att han släkt med Kim Bergstrand och sedan försökt ta åt sig äran för arbete andra gjort.

Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Vem fan är det du pratar om, drar helt tomt.
Hallå Ahmed, har inte kunnat sova, vem är det?
Citera
2026-08-28, 07:58
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Som jag förstod det så la ni bud på spelaren men att buden blev nobbade?

Ska för övrigt gälla flera andra klubbar. Att ifrågasätta spelarens kvalitet bara för ingen annan viljat möta U de Chiles värdering är ett tramsigt argument.
Senast redigerad av Teu 2026-08-28 kl. 08:01.
Citera
2026-08-28, 11:23
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Hahn missnöjd med seriens sämsta vänsterback. Tar först in en okänd brasse på positionen och nu ännu en vänsterback och utlänning. Hahn verkar ha mindre koll på utlänningsregeln än Bosse. Max lånas ut?

https://x.com/MounirBoualin/status/2093253438767264163

Fansen till säljande klubb är lyckliga över den eventuella försäljningen om man får tro Twitter.
Citera
2026-08-28, 11:43
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Hahn missnöjd med seriens sämsta vänsterback. Tar först in en okänd brasse på positionen och nu ännu en vänsterback och utlänning. Hahn verkar ha mindre koll på utlänningsregeln än Bosse. Max lånas ut?

https://x.com/MounirBoualin/status/2093253438767264163

Fansen till säljande klubb är lyckliga över den eventuella försäljningen om man får tro Twitter.

Ååh skönt att man inte frångår principen om att ha två miljoner olika ytterbackar i alla fall!
Citera
2026-08-28, 13:21
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Som jag förstod det så la ni bud på spelaren men att buden blev nobbade?

Ska för övrigt gälla flera andra klubbar. Att ifrågasätta spelarens kvalitet bara för ingen annan viljat möta U de Chiles värdering är ett tramsigt argument.
"Orimligt att ifrågasätta kvaliteten på en spelare med sjunkande värdering"
Citera
2026-08-28, 15:32
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Hallå Ahmed, har inte kunnat sova, vem är det?
AvH, även känd som Svensexan.
Citera
2026-08-28, 15:33
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
"Orimligt att ifrågasätta kvaliteten på en spelare med sjunkande värdering"
Dags att byta signatur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera