2026-08-27, 18:18
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag hittade dåren till sist. Det är Banjogäddan i Jokkmokk #229. Det var en riktigt obehaglig människa.
Han ser ut som en karaktär i filmen Wrong turn. Oerhört obehaglig.

Vet någon hur det gick med TikTok Janne?
Citera
2026-08-27, 18:20
Medlem
Citat:
Faktum är att det är precis den uppfattningen jag också har fått och då har jag inte ens egen erfarenhet av att vara på plats. På något sätt personifierar banjonissen #229 alla mina fördomar om ensamma män i övre Norrland. Han är liksom hardcore-versionen av "Leif och Billy". Dom kan inte för sitt liv begripa varför kvinnor är ointresserade, men med det utseendet och den attityden som #229 har är det inte svårt att begripa varför kvinnor i vuxen ålder ratar honom. Det var en jävla tur att det var Dumpen som kom på besök den gången och inte en minderårig tjej.

Banjosnubben hade dock sällskap, asiatisk kortväxt kvinna, om jag minns rätt.
Citera
2026-08-27, 18:40
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Inte det minsta förvånande. Det stärker bara mina fördomar ytterligare. Man kan inte göra annat än att tycka synd om kvinnan. #229
Citera
2026-08-27, 18:46
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Han ser ut som en karaktär i filmen Wrong turn. Oerhört obehaglig.

Vet någon hur det gick med TikTok Janne?
Jag vet att han flyttade till en annan ort (minns inte vilken dock) och postade femtioelva interiörbilder från sin nya lägenhet på Facebook. Tror han försökte dejta kvinnor i någon hundgrupp också. Det roligaste med hans Facebook var att han postade ett inlägg där han önskade sej ett medborgargarde som kunde funka som någon lokal ordningsstyrka för att få bukt med buset på orten. Tja, han fick ju själv besök av Dumpen. Då borde han ha blivit nöjd, tycker man. 😄
Citera
2026-08-27, 18:59
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym

Förvånar mig inte det minsta. Är väl nån stackars bärplockare han förmått att stanna.
Citera
2026-08-27, 19:13
Medlem
#819 någon som har rätt namn? Verkar inte finnas någon med det namnet i Sundsvall
Citera
2026-08-27, 19:21
Medlem
Han ser ut som Uncle Fester i familjen Addams.
https://se.pinterest.com/ihatenazis/uncle-fester/
Citera
2026-08-27, 19:34
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pentry
#621 får just nu visa sin telefon för konstaplarna. Garanterat som vanligt tar han bild/videos på småflickor. Att han ens vågar sig ut är för mej ofattbart.

https://imgur.com/a/rqk0Qoi

Citat:
Ursprungligen postat av pentry
Han får tydligen följa med konstaplarna också.
https://imgur.com/a/nTcyEc8

Vad är upprinnelsen, har Polisen koll på en sådan person i en mindre stad, dvs han är känd pedofil? Eller är det på given anledning, typ någon som reagerat och larmat Polisen?
Citera
2026-08-27, 19:37
Medlem
Citat:
Menar du #818? Han kom in på tips och har alltså chattat med alldeles riktiga barn. Han må vara sinnesslö, men han klarar i alla fall att skapa konton och aktivt leta barn online. Han är precis lika farlig för barn som mer begåvade gäddor. Att vara dum i huvudet är nämligen inget frikort för att våldta barn. Självfallet ska han publiceras.
Som någon tidigare skrev. Till och med en 12 åring fattar att denna man är förståndshandikappade och drar öronen åt sig.
Citera
2026-08-27, 19:42
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowho
Jag är faktiskt förvånad över att ingen gädda varit fysisk eller flippat ur totalt.
Närmast kommer väl https://dumpen.se/2022/04/01/mannen-som-ville-traffa-patrik-sjoberg-napp-igen/ som hade kniv på sig och som sen tog sitt liv. Han kunde ju lika gärna valt att kniva S&P på plats istället för sig själv när han insåg att livet han kände till var över.

Man ska inte glömma att det bara är lata pervo-Ove på 75 med ölmage som man fiskar upp, är en hel del labila dårar i fiskenätet.
Typ #746 som var tungt beväpnad. Han hade inga problem med att knulla spädbarn och djur, vad hindrar då en sån dåre från att gå på någon killing spree när han blivit catchad av dumpen och inte har något mer att förlora?
Tack och lov så kom polisen och tog hans vapen omgående.

På så vis är det bra om lagstiftningen ändras så att polisen kommer och griper gäddorna direkt när man kör catch and release med dom.

Hyffsat bisarr attityd gubben hade. Anledningen till att han åkte dit var för att kolla om Dumpen dök upp. Dök dom upp så kunde han ta livet av sig.
WTF.

Mannen som ville träffa Patrik. Han ser för övrigt ut som blandning av Bo Lundgren och Anders Eklund.
Citera
2026-08-27, 23:07
Medlem
Mr.Parakits avatar

Har redovisat en deadline om 48 timmar. Då ska Telegram gruppen Gräv vara stäng, och inga fler liknande grupper skall ha startats upp. Detta kan då beivras genom avlönade Indier och sålda uppgifter på Darknet. #785
Citera
2026-08-27, 23:10
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit

Har redovisat en deadline om 48 timmar. Då ska Telegram gruppen Gräv vara stäng, och inga fler liknande grupper skall ha startats upp. Detta kan då beivras genom avlönade Indier och sålda uppgifter på Darknet. #785
Vafan??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in