2026-08-27, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Vilken statistik?
Exempelvis den här
https://www.scb.se/hitta-statistik/artiklar/2020/fler-biologiska-mammor-an-pappor/
Citera
2026-08-27, 18:38
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Ja man kan bara skratta åt alla flumråd i den här tråden.
Ja jag hoppas ingen vilsen kille tar deras råd på allvar. De har en agenda. Om ni ska ta råd från någon snacka t.ex. med en äldre man som skilt sig ett par gånger han vet vad han snackar om.
Citera
2026-08-27, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Sluta gnäll att det är svårt att hitta tjejer. Vissa saker ÄR svåra (såsom att bestiga ett högt fjäll) men det blir inte lättare för att man gnäller. Det gäller att bita ihop och fortsätta jobba på projektet bara.

En kedja är inte starkare än sin svagaste länk. Så fixa din stil och eliminera alla detaljer som en tjej kan tänkas störa sig på, så kommer du få din första tjej till slut.

(För alla ”vad ska jag göra för att hitta en tjej”-trådar, starta en egen så kan jag svara där. Det finns inte ett enda svar på det som passar alla)

Det finns inte fler män än kvinnor i världen, så det är en myt att dejting är svårare för män. Det skulle väl vara att män är de som oftast förväntas ta initiativet isåfall – fast den detaljen kan du ju vända till en fördel lika gärna. Välj och vraka!

En annan skillnad är visserligen att kvinnor vill ha längre förhållanden medan killar inte lika lätt blir kära – de är därför öppna även för korta förhållanden. Den matematiska konsekvensen av detta blir att män måste vänta längre på sin första tjej, men när de väl hittar den är chansen god att tjejen kommer stanna sålänge killen vill. Så det jämnar ut sig. För varje tidsenhet räknat är män inte singlar oftare än vad kvinnor är (om man tror det är man inte bra på matematik).

Ni incels kan också lägga ner den där myten med att kvinnor är sådär mens-feministiska som woke-propagandan vill att folk ska tro att kvinnor är. Nej, detta är fel, som tur är. Kvinnohat är sånt som sprids som följd av att folk blir så frustrerade att de ger upp att hitta någon, så de lär sig att sluta gilla kvinnor istället. När en naken kvinna står inför dem, ser de skavankerna snarare än att njuta av att de äntligen fått vad de ville ha under så lång tid. SJUKT! Om ni ger upp är ni INTE några riktiga män.
Om kvinnor får diskutera så här så borde männen också få göra det.
https://www.reddit.com/r/FemaleDatingStrategy/comments/in5dh7/im_declaring_our_right_as_women_to_have_specific/?screen_view_count=16&ext-referrer=DIRECT&sort=top

Varför ska män bryr sig då om kvinnor väljer dom även fast kvinnorna teoretiskt tycker mer om någon annan?
Om vissa kvinnor får tycka att bara stora penisar är bra så borde männen få vilja att kvinnor väljer dom och det är dåligt när kvinnor väljer bort dom.
Citera
2026-08-27, 19:00
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletOchgrodan
https://www.reddit.com/r/FemaleDatingStrategy/comments/in5dh7/im_declaring_our_right_as_women_to_have_specific/?screen_view_count=16&ext-referrer=DIRECT&sort=top

Varför ska män bryr sig då om kvinnor väljer dom även fast kvinnorna teoretiskt tycker mer om någon annan?
Om vissa kvinnor får tycka att bara stora penisar är bra så borde männen få vilja att kvinnor väljer dom och det är dåligt när kvinnor väljer bort dom.
Det här är ju bara bittra femcels som är kränkta för att nån kille dissade dem

Citat:
I haven’t had any all of 2020 and I won’t until I meet the right guy with the right package. Bad sex is honestly the worst!

Tänk om en kille sa "jag tänker inte ha sex med en tjej innan jag hittat det perfekta hålet". Då är man nog bög.

Citat:
If men can compare every breast size, every curve of every butt, height, weight, I can do the same. And I'll sure as hell definitely find a penis that suits me.
Lol om ni tar åt er av detta.
Citera
2026-08-27, 21:03
Medlem
lakritcs avatar
Citat:

Generellt brukar inte kvinnor vara så aktiva i dessa frågor på nätet. De brukar faktiskt inte vara aktiva på nätforum alls. Så jag tvivlar ju på att vi talar om ett representativt urval.
Citera
2026-08-27, 21:22
Medlem
Citat:
Exempelvis den här
https://www.scb.se/hitta-statistik/artiklar/2020/fler-biologiska-mammor-an-pappor/

Vad har det med incels att göra? Man kan ha sex utan att reproducera sig, vet du.
Citera
2026-08-27, 21:25
Medlem
Citat:
Det där är detaljer. Och undantag. Det är inte speciellt många kvinnor som vill ha bohemiska eller nördiga män. "Bleka gothare" är en viss subkultur och inte heller något som särskilt många kvinnor utanför den lilla subkulturen är intresserade av. Osv.

Vad i princip samtliga kvinnor vill ha är en man som är lång, stark, har självförtroende och är självsäker, har hög social status, pengar, och är dominant/drivande.

Det är som sagt inte särskilt många kvinnor som vill ha bohemiska män. Du pratar om undantag som bekräftar regeln. De allra flesta kvinnor dras till ungefär samma män. Och nej, dessa män är i regel inte bohemiska, eller nördiga gothare osv.

Blev det tydligare så?

Flum.

Alltid finns det någon/några kvinnor som kommer tända på och vilja vara med en viss typ av man. Så är det med den saken. Det är snarare vissa egenskaper som i princip inga kvinnor attraheras av:
1. Illa lukt, om mannen luktar illa.
2. Socialt inkompetent och otrevlig.
3. Dålig kvinnosyn.
och lite annat.
Citera
2026-08-27, 21:49
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Alltid finns det någon/några kvinnor som kommer tända på och vilja vara med en viss typ av man. Så är det med den saken. Det är snarare vissa egenskaper som i princip inga kvinnor attraheras av:
3. Dålig kvinnosyn.
och lite annat.
Huh?

1. Vad ska en man lukta, rosor? Gay.

2. Vad spelar det för roll om man vill ligga?

3. Igen det spelar ingen roll om man vill ligga.

Sluta ljuga för män.

Tomaten försöker bara feminisera män "var så här så vi kan utnyttja er".
Senast redigerad av Negerhanen 2026-08-27 kl. 21:52.
Citera
2026-08-27, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Huh?

1. Vad ska en man lukta, rosor? Gay.

2. Vad spelar det för roll om man vill ligga?

3. Igen det spelar ingen roll om man vill ligga.

Sluta ljuga för män.

1. Inte lukta illa, skrev jag. Tex. kommer ingen långt med att ha dålig andedräkt, eller lukta gammal ingrodd svett etc.

2. Väldigt stor roll! Saknar mannen social kompetens, så kommer han ha svårt att ens komma till stadiet att någon kvinna vill ligga med honom.

3. Dålig kvinnosyn märks. Och är oattraktivt för de allra flesta kvinnor. Och då blir det svårt för mannen att få ligga, om kvinnor ser hans åsikter som sunkiga och oattraktiva.

Jag ljuger inte för incels. Jag berättar vad som inte fungerar på kvinnor.
Citera
2026-08-27, 22:00
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
1. Inte lukta illa, skrev jag. Tex. kommer ingen långt med att ha dålig andedräkt, eller lukta gammal ingrodd svett etc.

2. Väldigt stor roll! Saknar mannen social kompetens, så kommer han ha svårt att ens komma till stadiet att någon kvinna vill ligga med honom.

3. Dålig kvinnosyn märks. Och är oattraktivt för de allra flesta kvinnor. Och då blir det svårt för mannen att få ligga, om kvinnor ser hans åsikter som sunkiga och oattraktiva.

Jag ljuger inte för incels. Jag berättar vad som inte fungerar på kvinnor.
1. Man blir svettig när man har sex det är trevligt. Man ska inte lukta sopor såklart.

2. Det kommer han att ha oavsett för ingen kvinna (nästan) ställer upp gratis.

3. Nej det är bara en av alla hundra ursäkter kvinnor använder för att inte ha sex. Tror du att det spelar nån roll om Donald Trump "grabs em by the pussy"? Nej just det.

Du sprider din agenda, du kunde inte bry dig mindre om de får ligga eller inte. Jag bryr mig alltid om att män ska ha det bra.
Citera
2026-08-27, 22:01
Medlem
Citat:
3. Dålig kvinnosyn.
och lite annat.

Otrevliga män med dålig kvinnosyn har inga problem att få ligga. Många incels skulle förmodligen öka sina chanser genom att bli mer otrevliga och skaffa en sämre kvinnosyn. Ofta är de ju alldeles för snälla.
Citera
2026-08-27, 22:11
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Otrevliga män med dålig kvinnosyn har inga problem att få ligga. Många incels skulle förmodligen öka sina chanser genom att bli mer otrevliga och skaffa en sämre kvinnosyn. Ofta är de ju alldeles för snälla.
Precis då kommer de känna vittring av Christian Grey
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in