2026-08-15, 01:41
Medlem
Skattebrotts avatar
Sluta gnäll att det är svårt att hitta tjejer. Vissa saker ÄR svåra (såsom att bestiga ett högt fjäll) men det blir inte lättare för att man gnäller. Det gäller att bita ihop och fortsätta jobba på projektet bara.

En kedja är inte starkare än sin svagaste länk. Så fixa din stil och eliminera alla detaljer som en tjej kan tänkas störa sig på, så kommer du få din första tjej till slut.

(För alla ”vad ska jag göra för att hitta en tjej”-trådar, starta en egen så kan jag svara där. Det finns inte ett enda svar på det som passar alla)

Det finns inte fler män än kvinnor i världen, så det är en myt att dejting är svårare för män. Det skulle väl vara att män är de som oftast förväntas ta initiativet isåfall – fast den detaljen kan du ju vända till en fördel lika gärna. Välj och vraka!

En annan skillnad är visserligen att kvinnor vill ha längre förhållanden medan killar inte lika lätt blir kära – de är därför öppna även för korta förhållanden. Den matematiska konsekvensen av detta blir att män måste vänta längre på sin första tjej, men när de väl hittar den är chansen god att tjejen kommer stanna sålänge killen vill. Så det jämnar ut sig. För varje tidsenhet räknat är män inte singlar oftare än vad kvinnor är (om man tror det är man inte bra på matematik).

Ni incels kan också lägga ner den där myten med att kvinnor är sådär mens-feministiska som woke-propagandan vill att folk ska tro att kvinnor är. Nej, detta är fel, som tur är. Kvinnohat är sånt som sprids som följd av att folk blir så frustrerade att de ger upp att hitta någon, så de lär sig att sluta gilla kvinnor istället. När en naken kvinna står inför dem, ser de skavankerna snarare än att njuta av att de äntligen fått vad de ville ha under så lång tid. SJUKT! Om ni ger upp är ni INTE några riktiga män.
Citera
2026-08-15, 01:50
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Sluta gnäll att det är svårt att hitta tjejer. Vissa saker ÄR svåra (såsom att bestiga ett högt fjäll) men det blir inte lättare för att man gnäller. Det gäller att bita ihop och fortsätta jobba på projektet bara.

En kedja är inte starkare än sin svagaste länk. Så fixa din stil och eliminera alla detaljer som en tjej kan tänkas störa sig på, så kommer du få din första tjej till slut.

(För alla ”vad ska jag göra för att hitta en tjej”-trådar, starta en egen så kan jag svara där. Det finns inte ett enda svar på det som passar alla)

Det finns inte fler män än kvinnor i världen, så det är en myt att dejting är svårare för män. Det skulle väl vara att män är de som oftast förväntas ta initiativet isåfall – fast den detaljen kan du ju vända till en fördel lika gärna. Välj och vraka!

En annan skillnad är visserligen att kvinnor vill ha längre förhållanden medan killar inte lika lätt blir kära – de är därför öppna även för korta förhållanden. Den matematiska konsekvensen av detta blir att män måste vänta längre på sin första tjej, men när de väl hittar den är chansen god att tjejen kommer stanna sålänge killen vill. Så det jämnar ut sig. För varje tidsenhet räknat är män inte singlar oftare än vad kvinnor är (om man tror det är man inte bra på matematik).

Ni incels kan också lägga ner den där myten med att kvinnor är sådär mens-feministiska som woke-propagandan vill att folk ska tro att kvinnor är. Nej, detta är fel, som tur är. Kvinnohat är sånt som sprids som följd av att folk blir så frustrerade att de ger upp att hitta någon, så de lär sig att sluta gilla kvinnor istället. När en naken kvinna står inför dem, ser de skavankerna snarare än att njuta av att de äntligen fått vad de ville ha under så lång tid. SJUKT! Om ni ger upp är ni INTE några riktiga män.
Vafö skall de sluta gnälla?
Citera
2026-08-15, 03:31
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
Vafö skall de sluta gnälla?

För att lösa sina problem är bättre än att beklaga sig över dem.
Citera
2026-08-15, 07:25
Medlem
Citat:

TS hur många kvinnor har du lägrat eftersom du ser dig som expert?
Citera
2026-08-15, 07:52
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:

Har du bevis för att killar inte lika lätt blir kära? Har iaf aldrig stämt in på.mig.
Citera
2026-08-15, 08:04
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
TS hur många kvinnor har du lägrat eftersom du ser dig som expert?

När sa jag att jag ser mig som expert? Men ja, jag har iallafall lyckats att under större delen av mitt liv (minus tonåren) hitta de tjejer jag ville ha. Jag vill emellertid diskutera sakfrågan här, inte skryta. Såna saker är ju inget som går att verifiera ändå.
Citera
2026-08-15, 08:05
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
Har du bevis för att killar inte lika lätt blir kära? Har iaf aldrig stämt in på.mig.

Jag har också varit kär. Men generellt sett så blir inte killar kära lika lätt som tjejer blir det. Och självklart är detta en generalisering, dvs undantag finns.
Citera
2026-08-15, 10:15
Avstängd
För en normal snubbe är det otroligt mycket svårare att hitta en kvinna än det är för en normal kvina att hitta en man, käftar du emot om det är du grovt cp skadad.

En kvinna kan gå ut på internet och ha typ tiktok utan att ens skriva hon söker förhållladne och hon kommer ändå ha flera män som vill ha henne.
En man kan testa 10 olika dejtingsidor men han kommer kanske inte ha en enda kvinna som vill ha honom.
Skillnaden mellan män och kvinnor är enorm när det gäller tillgång av partner.

Är du som man lite dålig socialt så kanske du aldrig lyckas få en kvinna oavsett hur mycket du försöker.
Sen ska kvinnan vara någon du tänder på också och då blir det ännu svårare.
Ska det vara någon du gillar och klarar av att umgås blir det ännu en käpp i hjulet.
Som man kan du kanske inte ha så många krav om du vill ha en kvinna utan att lägga ner massa jobb på henne.
Citera
2026-08-15, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
För en normal snubbe är det otroligt mycket svårare att hitta en kvinna än det är för en normal kvina att hitta en man, käftar du emot om det är du grovt cp skadad.

En kvinna kan gå ut på internet och ha typ tiktok utan att ens skriva hon söker förhållladne och hon kommer ändå ha flera män som vill ha henne.
En man kan testa 10 olika dejtingsidor men han kommer kanske inte ha en enda kvinna som vill ha honom.
Skillnaden mellan män och kvinnor är enorm när det gäller tillgång av partner.

Är du som man lite dålig socialt så kanske du aldrig lyckas få en kvinna oavsett hur mycket du försöker.
Sen ska kvinnan vara någon du tänder på också och då blir det ännu svårare.
Ska det vara någon du gillar och klarar av att umgås blir det ännu en käpp i hjulet.
Som man kan du kanske inte ha så många krav om du vill ha en kvinna utan att lägga ner massa jobb på henne.

Det är lika svårt för båda könen att hitta någon.
Och orsaken är att kvinnor är mer selektiva än män. Vilket försvårar för både för kvinnor och män.

Även om kvinnan har 2000 män att välja på, så kommer hon pga. Sin selektivitet endast intresserad sig för kanske 2-30 av dessa. Men hon kan ju endast välja en av de 2-30. Så även de övriga hon intresserar sig för blir utan. Och hon kommer ju också tycka att det är svårt art finna sitt guldkorn bland dessa 2000 män. Kanske rentav ge upp hoppet ibland.

Men som TS skriver: finns lika många män som kvinnor världen över. Så ratas du av Britta, Berta, Siv, Nilla, Ellen etc. Så kanske du välkomnas av Agnes!
Citera
2026-08-15, 11:24
Medlem
Glostrups avatar
Hela poängen med incels är ju att de gnäller - de har ju byggt en hel livsstil och ideologi på en dåligt underbyggd ”sanning” och ägnar sina liv åt att cementera den självuppfyllande profetia som de har valt att försätta sig i. Om de slutar klaga så har de ingenting kvar.

Man TS har en poäng; det är bättre att skapa en förändring än att resignera inför ett faktum som inte existerar. Fula killar får ligga varenda dag över hela världen, så varför skulle inte du kunna få det?
Citera
2026-08-15, 12:16
Medlem
dwgs avatar
Förr i tiden så ”visade man upp sig”
Genom att gå på folkets park och brottades man med andra.
Kvinnor såg den starka

Som djuren (vi är däggdjur glöm inte de)

Sen gick denna uppvisning in på nattklubben kvart i tre slagsmål utanför var stående inslag

Nu visar man upp sig på nätet.
Manligheten vart är den ? Gym bilder ?
Kan va stor men kan du försvara kvinnan ?

Sen ser man inlägg av kvinnor med skärmdump från chatt av desperata män.

Fan kan inte män bete sig skriftligt nu för tiden? Och veta när man ska sluta

Har du inte fått ett svar , skriv inte mer och sen spåra ut till att kalla dom för vissa grova saker
Typ
-Hej
-Hejsan
-HALLÅ
-Du tror att du är bättre, jävla ****
-Din lilla ****

Ett tips
Gå ut, prata med kvinnor. Radera alla appar
Alltså börja om från början
Citera
2026-08-15, 12:17
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Jag har också varit kär. Men generellt sett så blir inte killar kära lika lätt som tjejer blir det. Och självklart är detta en generalisering, dvs undantag finns.
Det där stämmer inte alls. Forskning har visat att män blir kära både snabbare och oftare än kvinnor. Det sägs i sin tur bero på att kvinnor är mer selektiva i grunden.
Däremot så tenderar kvinnor att ha mer intensiva känslor när de väl blir kära.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in