Citat:
Ursprungligen postat av
Telepatisk
Haha jag tänkte när jag såg klippet innan att han påminde om någon, och det var nog just Simon Cowell

Då är vi två.
Innan han genomförde operationen såg han bara ut som sin ålder. Lite olycklig genetik som hade påsar redan som 25, men han har aldrig varit "snygg" så hade inte reagerat över att just det gjorde honom fulare eller äldre. Påsarna i sig såg normala ut till ansiktet. Inte något som fick honom se äldre ut än han är, bara "helheten visar du är över 40, alla vet du är". Hade han velat se "ung" ut i 20 år till - håll dig smal och frisk, köp dyr hudkräm, sluta röka och whatever.
På bröllopet ser hela ögonen mycket skumma ut, man ser omgående att något är fel och svullet. Väldigt mycket Simon Cowell efter den där plastikkirurgin som gör att man GLOR och bara ser "WTF har människan gjort, vem i helvete har demolerat en levande människa se ut som en illa gjord mask där någon ska spela komma från en annan planet".
Om jag tyckte att Jocke förtjänade sympati i någon form alls (det gör jag inte, brinn) hade jag mått illa för hans skull. Det är Sveriges första komplett misslyckade plastikkirurgi på en kändis, eller?
(Runar är norsk, jag skrev svensk, och hans utgångsläge var "snygg men med obehaglig utstrålning" och mycket äldre än Jockiboi när han blev en alien.)