Citat:
Ursprungligen postat av
Maviel
Förlåt om jag var otydlig. Referensen till din andra tråd var för att visa på att det inte handlar om något personligt att din tråd låstes.
Tråden var inte placerad i forumet forumförslag med förslag på någon ändring i vårt regelverk. Du ville få fram att du tycker något inte borde vara tillåtet. Du fick information om att det är tillåtet. Ämnet diskuterades i 6 sidor. Själv argumenterade du inte för det du själv tar upp i din trådstart utan anklagade andra för att vara pedofiler när du blev emotsagd. Som trådstartare är det väl ändå bra om man argumenterar för sin sak?
Nej självklart var det inte personligt.
Du säger ju själv att ämnet diskuterades i 6 sidor. Den var aktiv. Och den var aktiv när du stängde den för att den var "uttömd". Det går ju emot all logik här.
Ok, jag skrev dåliga inlägg. Det kan jag medge. Men vad har det att göra med motiveringen du gav när du stängde den? Du sa ju att den var uttömd, inte att mina inlägg var dåliga. Och om vi säger att den stängdes för att mina inlägg var dåliga, det är ju jättekonstigt. Om en debattör är dålig så motdebatterar man, eller om inlägget är riktigt dåligt så tas det bort och i värsta fall ger en varning. Var i hela himmelen finns logiken i att stänga hela tråden för en enda persons dåliga inlägg? Och om det var för den konstiga anledningen att en enda person var en dålig debattör, varför skrev du en helt annan anledningen i motiveringen när du stängde den?
Inget av detta går ihop.