2026-08-24, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aktamn
Om påståenden som gjorts i den här tråden är sanna så har han blivit bokstavligt talat påkommen med byxorna nere inne hos en döende patient. (som dog två dagar senare)
Var har du läst att patienten avled?
Citera
2026-08-24, 15:09
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuchASurprise
Ojdå! Dog patienten! Hur kan man förgripa sig på en döende människa, hur kan man jobba som sjuksköterska om man inte är riktigt redig i skallen. Bra fråga.
IVO ska göra en utredning så vi får hoppas att han blir av med sitt SSK-leg.
Man är mycket störd om man ger sig på en människa som ligger för döden.
Sån personal kan man inte ha.
Citera
2026-08-24, 18:25
Medlem
SuchASurprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
IVO ska göra en utredning så vi får hoppas att han blir av med sitt SSK-leg.
Man är mycket störd om man ger sig på en människa som ligger för döden.
Sån personal kan man inte ha.

Exakt! Något står ju verkligen inte rätt till där uppe.

Hoppas verkligen legget ryker.
Citera
2026-08-24, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger

I den här tråden. Någon påstod att patienten avled två dagar senare, dock inte som en följd av övergreppet.
Citera
2026-08-26, 10:29
Medlem
Citat:

Det stämmer att personen dog, Dock inte utav övergreppet, utan pga att personen var i slutskedet. Är nära vän till en vän till familjen.
Citera
2026-08-26, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aktamn
I den här tråden. Någon påstod att patienten avled två dagar senare, dock inte som en följd av övergreppet.

Citat:
Ursprungligen postat av Sammagamlavanliga
Det stämmer att personen dog, Dock inte utav övergreppet, utan pga att personen var i slutskedet. Är nära vän till en vän till familjen.
Saknar källa.

Nära vän till en vän är typiskt för hitte-på.
Citera
2026-08-26, 11:33
Medlem
Citat:
Saknar källa.

Nära vän till en vän är typiskt för hitte-på.

Vad har jag för anledning att hitta på? Du behöver inte tro mig. Jag har fått veta enormt mycket om fallet men tänker inte direkt outa vem varken jag eller familjen är
Citera
2026-08-26, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sammagamlavanliga
Vad har jag för anledning att hitta på? Du behöver inte tro mig. Jag har fått veta enormt mycket om fallet men tänker inte direkt outa vem varken jag eller familjen är
Du vill framstå som viktig.
Citera
2026-08-26, 12:55
Medlem
Citat:

Absolut, jag har så tråkigt liv att jag måste skriva på Flashback för att känna mig viktig 😂 Vad gör du ens här? Det kommer framgå att målsägande är avliden vid åtal, fyfan vad korkad du är.
Citera
2026-08-26, 21:02
Medlem
Citat:
En person som skrivit mer än 14000 inlägg om hittan och dittan påstår att en annan som skrivit ett hundratal inlägg om sådant hen vet något om är ”viktig”.
Citera
2026-08-27, 00:27
Medlem
Vad är det som dröjer med denna utredning nu? Borde det inte vara ganska lätt att åtala honom för övergreppet ganska snabbt förutsatt att det här inte var första gången som han begick sexuella handlingar mot patienter och att det blir komplext på det viset?
Citera
2026-08-27, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofiaandersson
En person som skrivit mer än 14000 inlägg om hittan och dittan påstår att en annan som skrivit ett hundratal inlägg om sådant hen vet något om är ”viktig”.
Om du inte har någon källa och bara påstår något, så kan anledningen vara att du bara vill framstå som viktig. Vad är det som du inte förstår med det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in