Citat:
Ursprungligen postat av
Tonyo
Något intressant som framkom? Är ekonomin räddad?
Det är inte så intressant att läsa den då Aik inte har kris

Lyssnade bara på en podd som tog upp den. De sa att avbräcket var procentuellt ovanligt stort*
MEN de visste inte om det var bara Yolanda eller för flera. Det var uppenbarligen inga ekonomer som pratade för de undrade om skatt räknas enskilt för Yolandaförsäljningen.
*ca 270m minus 160m.
Citat:
Ursprungligen postat av
needAlife
hahaha nej nej jag vill verkligen att alla ska få skriva, tror du missförstod mig och ja. Ingen vill läsa en Lunkan-monolog...
Att inte klara att läsa längre texter, gör att ni inte begriper budskapet trots exempel

Flera korkskallar har t o m hävdat att det inte går att göra som jag skrev, fastän jag har gjort det

Så inte konstigt att fotbollen ligger långt efter gällande att träna psyket och det märks speciellt då spelare inte klarat att ladda om ens på 3-4 DAGAR!
Citat:
Ursprungligen postat av
kallejansson
Har väl ändå haft en ganska dominant period och inget håller för evigt sen trodde väl även jag att vi skulle fortsätta dominera 10 år till med de ekonomiska musklerna vi hade.
Men det är väl samma sak varje gång nåt lag lyckas extremt bra och får de här perioderna av dominans.
Andra lag börjar skruva lite på det ena och det andra och MFF ledningen har denna gång blivit lite för bekväma.
Ekonomiska muskler ni fått delvis från kommunen
Ändringarna, som ledde till försämringarna, gjordes väl av klubbarna själva både i MFF och AIK?
=Värvade dyrt, höga lönekostnader, som inte gav så bra resultat jämfört med kostnaden.