2026-08-26, 17:32
Avslutad
Han levde inte så länge efter att han vände sig mot den zionistiska ockupationsmakten i mellanöstern så .......
Citera
2026-08-26, 17:38
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Tänk om Israel inte skulle bli försörjda av USA, det vore katastrof för dom. Därför måste folk med stort politiskt inflytande som går emot den proisraeliska rörelsen röjas undan.
Haha. Ja, juste, allt är Israel och judarnas fel. Så du menar att Erika Kirk, Charlie Kirks vänner, TPUSA, den kristna apologeten Frank Turek, Trumpadministrationen, Ben Shapiro, FBI, CIA, lokalpolisen på mordplatsen, Egypten samt Israel och Netanyahu allierade sig för att mörda Charlie Kirk?
Senast redigerad av rednaxela90 2026-08-26 kl. 17:45.
Citera
2026-08-26, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rednaxela90
Haha. Ja, juste, allt är Israel och judarnas fel. Så du menar att Erika Kirk, Charlie Kirks vänner, TPUSA, den kristne apologeten Frank Turek, Trumpadministrationen, Ben Shapiro, FBI, CIA, lokalpolisen på mordplatsen, Egypten samt Israel allierade sig för att mörda Charlie Kirk?
Alla dom du nämner är hardcore zionister. Jag har aldrig påstått att Egypten skulle vara inblandat. Och sluta tramsa om "judarna".
Citera
2026-08-26, 17:46
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Alla dom du nämner är hardcore zionister. Jag har aldrig påstått att Egypten skulle vara inblandat.
Men de Egyptiska planen då?
Citera
2026-08-26, 17:51
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Tröjan, ljugandet, det utrymda sjukhuset, den saknade bevakningen osv. Allt talar för en konspiration, inte en ensam galning
Visste du att när man filmar saker med så kalla rullande slutare, att det kan se ut som att saker händer i fel ordning? Till exempel så kan det få det att se ut som en tröja som fladdrar av en anslagskraft börjar fladdra innan sagda anslag?
Citera
2026-08-26, 17:53
Medlem
Citat:
Men de Egyptiska planen då?
Jag har ingen speciell åsikt om dom egyptiska planen.
Citera
2026-08-26, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Visste du att när man filmar saker med så kalla rullande slutare, att det kan se ut som att saker händer i fel ordning? Till exempel så kan det få det att se ut som en tröja som fladdrar av en anslagskraft börjar fladdra innan sagda anslag?
Tröjan skulle inte kunna fladdra så av ett skott som bara träffar halsen. Det är jag hyfsat övertygad om. Du har väl sett hur tröjan flyger upp över halsen?
Citera
2026-08-26, 17:57
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Så du är expert på vapen och vad som händer när någon blir skjuten? Berätta gärna mer om din expertis och skicka något klipp (som de som tänker som du ofta gör) med någon som hävdar att det är märkligt. Men det finns flertalet experter som menar att det inte är något märkligt alls med det som du åsyftar.

För att Candaces teori ska gå ihop krävs det i princip historiens största konspiration, där TPUSA, Erika Kirk, Charlies närmaste vänner, Israel, Frankrike, Trumpadministrationen och olika amerikanska myndighets- och underrättelseaktörer, samt flera andra aktörer på något sätt skulle vara inblandade i en konspiration kring mordet på Charlie Kirk.

Hur kan man inte se hur verklighetsfrånvänt det är? Och då är jag ändå av uppfattningen att det faktiskt förekommer riktiga konspirationer ibland.
Sen det faktum att det här är inte alls Moassads stil. Dom avrättar inte civilister som är medborgare i ett allierad land, på det allierade landets mark och verkligen inte inför kameror och publik på ett sånt här öppet sätt.

Inte ens 'för att sända ett meddelande'.
Citera
2026-08-26, 17:59
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Tröjan skulle inte kunna fladdra så av ett skott som bara träffar halsen. Det är jag hyfsat övertygad om. Du har väl sett hur tröjan flyger upp över halsen?
Jag tror inte på att du är övertygad om det, jag tror att du har blivit övertygad om det av andra. Du får ursäkta min ohövlighet men du verkar inte vara så bra på att tänka själv.
Citera
2026-08-26, 18:06
Medlem
Citat:
Jag tror inte på att du är övertygad om det, jag tror att du har blivit övertygad om det av andra. Du får ursäkta min ohövlighet men du verkar inte vara så bra på att tänka själv.
Alla blir vi övertygade om saker av andra. Det är t ex därför du tror på att Tyler är mördaren.
Citera
2026-08-26, 18:08
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Alla blir vi övertygade om saker av andra. Det är t ex därför du tror på att Tyler är mördaren.
Jag tror inte att Tyler är mördaren för att någon annan har sagt det till mig, nej.
Citera
2026-08-26, 18:14
Medlem
Citat:
Jag tror inte att Tyler är mördaren för att någon annan har sagt det till mig, nej.
Så du spårade upp honom själv? Det var inte dåligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in