2026-05-12, 03:40
Medlem
Flashback är bland mina främsta nyhetskällor, och om jag ändå läser här så kan jag lika gärna kommentera också.
Citera
2026-06-16, 21:04
Medlem
Anybodykillers avatar
Det hjälper mig att se på saker ur andra perspektiv.

Jag är annars väldigt glad i nostalgiska kåserier, gubbarnas och gummornas historier och diverse hemmasnickrade kvällstidningsreportage.
Citera
2026-08-24, 00:21
Medlem
Foliekavajs avatar
Nån måste ju skriva, alla kan inte bara läsa då händer det inget här.

Jag skriver här då och då när jag vill att folk faktiskt ser vad jag skriver, avstängd eller shadowbannad på många andra plattformar för icke-PK åsikter eller formuleringar som tolkats som sådana.
Citera
2026-08-24, 08:07
Medlem
The Crashs avatar
För att jag inte har en blogg.
Citera
2026-08-24, 08:50
Medlem
Ajogens avatar
Enligt utsago så är det för att jag är ett anti-vaccinpatrask som vill se till att barn dör.

Skämt å sido så är det en plats där det faktiskt är möjligt att få diskutera ämnen som är verboten i allmänheten.

Det är så klart inte det enda skälet, det finns många andra ämnen som är intressanta.
Citera
2026-08-24, 10:21
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Det är ju ett tidsfördriv. Men samtidigt är det ju kul att diskutera med andra om olika saker. Intressant att se hur andra ser på saker och ting. Finns många intressanta trådar i de flesta delarna av forumet. Men i det stora hela för min del är det ett tidsfördriv.
Citera
2026-08-26, 15:55
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Det är ju ett tidsfördriv. Men samtidigt är det ju kul att diskutera med andra om olika saker. Intressant att se hur andra ser på saker och ting. Finns många intressanta trådar i de flesta delarna av forumet. Men i det stora hela för min del är det ett tidsfördriv.

Jag skriver numera nästan enbart för att tjafsa med vänstertrollen och bemöta deras lögner. Jag kommer antagligen minska rejält på aktiviteten på flashback efter valet, oavsett vilket block som vinner.
Citera
2026-08-26, 16:25
Medlem
Comitiums avatar
Jag skriver på Flashback för att formulera för mig själv min åsikt i olika frågor. Man får tänka efter och rätt ofta söker jag efter fakta på Wikipedia eller via ChatGPT eller från andra källor. Ibland har jag ägnat timmar åt att läsa på och skaffa info. Sedan gillar jag att framföra åsikter som var mainstram för inte särskilt länge sedan men som nu anses hopplöst omoderna som t.ex. att det behövs mer disciplin i skolorna. Disciplin är väl ett fult ord numera.
Citera
2026-08-26, 16:32
Medlem
För att få folk att rösta "Övrigt".
Citera
2026-08-26, 16:41
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Flashback är bland mina främsta nyhetskällor, och om jag ändå läser här så kan jag lika gärna kommentera också.
Ja, många läser ju Flashback för att dom tröttnat på den politiskt korrekta median. Här kan man påverka lantisar och lågutbildade som annars inte läser något ö h taget.
Citera
2026-08-26, 17:32
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Ja, många läser ju Flashback för att dom tröttnat på den politiskt korrekta median. Här kan man påverka lantisar och lågutbildade som annars inte läser något ö h taget.

Vill man vara informerad räcker det självklart inte med Flashback utan man måste få info från andra källor också som dagspressen och TV, vad man än kan ha för kritik mot dessa media.
Citera
2026-08-31, 20:27
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
För att JVVF.

Nä men jag ska väl sluta nu och återvända till människobyn och bli människa.

Det ska bli kul att se vad det blir av forumet med tiden.

Förmodligen försvinner det en dag och det kommer väl kännas tomt men som en lättnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in