2026-08-26, 06:58
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Jag har samma program som dottern använde (Suno). Texten Anna påstår sig ha skapat visade hon upp på instas story och den såg inte ut som den som ligger kvar som inlägg idag.

Första inlägget innehöll klammer som Suno gillar, typ [Verse] [Chorus] [Bridge] osv. före de olika styckena. Exakt så blir det om du ber AI göra en låttext som ska användas i Suno. Med det sagt, jag har ingen aning om det har skett men jag har mina misstankar.
Hon är ju extremt obegåvad på många sätt. Tror därmed att vi helt kan utesluta att hon ens bidragit med en mening. Hon klarar inte av det helt enkelt!
Citera
2026-08-26, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Ny visning på söndag 30 augusti.
Är det inte då dom ska flytta till nya huset?

Den så kallade budgivningen måste vara fejk.

Den som är intressad av hus på Booli tittar naturligtvis på fakta om området tex:

"Värdering av Suckunge 560
Boolis värdering
4 510 000 kr
4 120 000 – 4 900 000 kr
Våra värderingar är statistiska och bygger på uppgifter om bostaden, prisutvecklingen och jämförbara försäljningar i området."

Med hänsyn till standard och underhållsbehov så borde det var det lägre beloppet!
Citera
2026-08-26, 09:52
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Jag har samma program som dottern använde (Suno). Texten Anna påstår sig ha skapat visade hon upp på instas story och den såg inte ut som den som ligger kvar som inlägg idag.

Första inlägget innehöll klammer som Suno gillar, typ [Verse] [Chorus] [Bridge] osv. före de olika styckena. Exakt så blir det om du ber AI göra en låttext som ska användas i Suno. Med det sagt, jag har ingen aning om det har skett men jag har mina misstankar.
Igår skrev Anna att hon hade skrivit texten, men erkände att Flisan matat in den i en app som gjorde musiken. Däremot glömde hon berätta att det är AI som sjunger och inte hon. Och ska sanningen fram, och det ska den ju, så är det AI som skrivit texten också. Så det är väl Flisan som ska ha Stim-pengarna eftersom det är hon som bakat ihop allt.
Citera
2026-08-26, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handknuten
Och så har allas vår Anna B "skrivit "en "kärlekstext" till brudparet och tonsatt den med hjälp av dotter och AI. Med förhoppning om att även den ska bli en banger.
#närmanintetroddedetkundeblivärre
Anna är en levande legend som troligtvis ska gå på Dollys begravning. De spelar ju i samma liga kändismässigt....
Citera
2026-08-26, 12:22
Medlem
Anna B (som i B-kändis om ens det) vill vara relevant. Hon saknar tiden när hon fanns på löpsedlarna. Nu kommer hon bli omtalad igen, men inte alls på det sätt hon själv vill. Kanske hon hamnar i tidningen, för vilken tidning vill inte skriva om en "känd sångerska" som hjälpt Sveriges största (?) influenser med att använda barn för att krossa hans bror.
Får se om hon jublar Oh my God, Oh my god oh my god igen då.
Citera
2026-08-26, 12:24
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Anna är en levande legend som troligtvis ska gå på Dollys begravning. De spelar ju i samma liga kändismässigt....
Jo men självklart. Dom är ju kollegor, precis som med Celine Dion...kollegor!
Citera
2026-08-26, 13:09
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:

Du fattar vilka dörrar detta öppnar.
Nu kommer Annas karriär skjuta i höjden, som hon har väntat.
Men nu kan hon ”skriva” egen musik igen, skrivkrampen är botad.
Citera
2026-08-26, 13:27
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Den stora skvallertråden om Anna Book!

Citat:
Ursprungligen postat av Kikaren26
Den så kallade budgivningen måste vara fejk.

Den som är intressad av hus på Booli tittar naturligtvis på fakta om området tex:

"Värdering av Suckunge 560
Boolis värdering
4 510 000 kr
4 120 000 – 4 900 000 kr
Våra värderingar är statistiska och bygger på uppgifter om bostaden, prisutvecklingen och jämförbara försäljningar i området."

Med hänsyn till standard och underhållsbehov så borde det var det lägre beloppet!

Och så här ser budgivningen ut:

Budgivning
5 350 000 kr 18/08 budgivare 1
5 200 000 kr 18/08 budgivare 1

Alltså samma budgivare bjöd över sig själv den 18/8, och trots att budet ligger drygt en miljon över boolis lägsta värdering, har det stått och stampat i över en vecka.

Det har ju i tråden spekulerats om det är en bulvan som är inblandad, men något skumt verkar det vara.

Med tanke på det ringa intresset att höja budet borde Märstas skönsjungande näktergal ha slagit till och accepterat det - glad över att någon äntligen efter ett oräkneligt antal visningar vill förvärva det Bookska residenset.

Och nu ännu en visning...Vi förstår att anmälan till den krävs. Mäklaren vill inte åka dit i onödan om ingen vill komma. Dock fortsatt stekhett intresse för fastigheten - Bostaden har nu hela 7322 sidvisningar på Booli
Senast redigerad av MercedesDeAcosta 2026-08-26 kl. 13:28. Anledning: korrigering
Citera
2026-08-26, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta

Budgivning

Alltså samma budgivare bjöd över sig själv den 18/8, och trots att budet ligger drygt en miljon över boolis lägsta värdering, har det stått och stampat i över en vecka.

Det har ju i tråden spekulerats om det är en bulvan som är inblandad, men något skumt verkar det vara.

Med tanke på det ringa intresset att höja budet borde Märstas skönsjungande näktergal ha slagit till och accepterat det - glad över att någon äntligen efter ett oräkneligt antal visningar vill förvärva det Bookska residenset.

Och nu ännu en visning...Vi förstår att anmälan till den krävs. Mäklaren vill inte åka dit i onödan om ingen vill komma. Dock fortsatt stekhett intresse för fastigheten - Bostaden har nu hela 7322 sidvisningar på Booli

Någon som vet vart dom ska flytta?
Citera
2026-08-26, 14:11
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera
2026-08-26, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta

Budgivning

Kan det vara den efterblivna sonen som är igång, han borde väl ändå vara såpass så att han har BankID?
Citera
2026-08-26, 15:31
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222

Hit https://maps.app.goo.gl/RDZKEo445XVRcQ6x9

Och i dörren mitt emot så bor denna sångfågeln som har mer lyssnare https://www.instagram.com/reels/DOTAB2n0luO/
Senast redigerad av Internethuliganen 2026-08-26 kl. 15:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in