2026-08-25, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Anna är smart, och kan nog inte riktigt förstå varför alla inte är lika smarta som hon

Korpsvart hår får ju henne att se spansk ut
Svart sitter säkert i längre också!

Varför skulle någon välja något annat än mörkorange, när man köper brun-utan-sol? Alla kostar ju lika mycket.

Varför väljer inte alla guldfärgade bestick, om de inte kostar mer?

https://postimg.cc/gallery/GcdrzCL

Enligt ett klipp (jag såg nånstans) så har Anna minsann köpt klänningen i en av Spaniens bästa bröllopsbutiker
Citera
2026-08-25, 12:34
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
Enligt ett klipp (jag såg nånstans) så har Anna minsann köpt klänningen i en av Spaniens bästa bröllopsbutiker
Torremelino är inte riktigt i paritet med Paris när man vill köpa kläder...
Citera
2026-08-25, 14:08
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Roberto har betalat

Roberto har köpt klänningen och ytterligare tusentals skäpsaker, pengarna minskar för varje dag som går, detta ser banken på kontot, utgifterna måste minska, annars blir det inget lån till Steninge, banken ser exakt vad Roberto inte har råd med, han har inte råd med Anna och två hus, något måste bort.
Därför är det så bråttom med försäljningen av Suckunge, för det klokaste beslutet vågar Roberto aldrig fatta.
Citera
2026-08-25, 16:10
Medlem
TPLs avatar
AnnaBook: "...utan alkohol, det har funkat för mig i 56 år..."

Så drinkskolan och nyårsfesten var för minst 57 år sen? 🤔
Citera
2026-08-25, 16:51
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

Anna skryter på Insta att hon stängde festen klockan 3. Hon var sist att lämna dansgolvet säger hon. Till hennes försvar får man väl säga att hon i alla fall inte var dyngrak i den videon.

Hon släpper även sin senaste hit. Den som hon inte fick sjunga på festen. Och tur var väl det. Anna ljuger så bra nämligen, även när hon försöker säga sanningen. Hon har skrivit texten och det är den finaste och starkaste text hon någonsin skrivit, säger hon. Möjligen också den enda hon skrivit själv? MEN... hon erkänner... att det är Flisan som tagit texten och matat in den i AI som tonsatt texten och gjort en hel låt av den. Det är bara den lilla detaljen Anna glömmer att nämna, det är inte heller hon som sjunger. Det är också AI. Man blev lite förbluffad när man hörde den tonsäkra sångerskan ta toner Anna aldrig varit i närheten av. Men som sagt... Det är Flisan som programmerat AI så det är väl hon som ska ha cred för det? Och texten? Jag hörde inte allt för sången drunknade i arrangemanget, men ja, den var väl på en nivå Anna normalt inte behärskar. Varför jag tror det är Anna som bett AI om att få en kärlekstext och så har hon bytt ut ett par ord här och där och gett till Flisan. Med andra ord... det är inte en ny Anna Book-låt. Det är en AI-låt. Med det sagt kan det vara den bästa låt Anna har varit involverad i? Och med det sagt så lät det som en hygglig svensk poplåt. Ligger på hennes Insta nu.
Citera
2026-08-25, 16:59
Medlem
StinaFias avatar
Hon var väl dyngrak i nåt klipp nyligen, om det var möhippan eller nåt i Frankrike?
Citera
2026-08-25, 18:20
Medlem
TPLs avatar
Ny visning på söndag 30 augusti.
Är det inte då dom ska flytta till nya huset?
Senast redigerad av TPL 2026-08-25 kl. 18:27.
Citera
2026-08-25, 18:34
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Det är kul att ljuga!

Alla missbrukare ljuger för sig själva, det är det första man måste inse om man skall bli av med sitt missbruk, Anna har dessutom flera missbruk, mat, alkohol och roliga piller och dessutom det ständiga ljugandet. Det verkar som Anna ljuger för ljugandets egen skull.
Citera
2026-08-25, 19:48
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Det är kul att ljuga!

Alla missbrukare ljuger för sig själva, det är det första man måste inse om man skall bli av med sitt missbruk, Anna har dessutom flera missbruk, mat, alkohol och roliga piller och dessutom det ständiga ljugandet. Det verkar som Anna ljuger för ljugandets egen skull.
Antonio avslöjade Annas alkoholgömma för flera år sedan i Suckunge. Redan då alkis antagligen....Inte undra på atr hon alltid har kagge...🥃🍺🍹🍸🍷
Citera
2026-08-25, 20:01
Medlem
Citat:

😂😂😂😂😂😂 Yeaaaah right
Citera
2026-08-26, 00:38
Medlem
Handknutens avatar
Citat:
😂😂😂😂😂😂 Yeaaaah right
Och så har allas vår Anna B "skrivit "en "kärlekstext" till brudparet och tonsatt den med hjälp av dotter och AI. Med förhoppning om att även den ska bli en banger.
#närmanintetroddedetkundeblivärre
Citera
2026-08-26, 06:49
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handknuten
Och så har allas vår Anna B "skrivit "en "kärlekstext" till brudparet och tonsatt den med hjälp av dotter och AI. Med förhoppning om att även den ska bli en banger.
#närmanintetroddedetkundeblivärre
Jag har samma program som dottern använde (Suno). Texten Anna påstår sig ha skapat visade hon upp på instas story och den såg inte ut som den som ligger kvar som inlägg idag.

Första inlägget innehöll klammer som Suno gillar, typ [Verse] [Chorus] [Bridge] osv. före de olika styckena. Exakt så blir det om du ber AI göra en låttext som ska användas i Suno. Med det sagt, jag har ingen aning om det har skett men jag har mina misstankar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in