Citat:
Ursprungligen postat av
Connykrim
Du sa ju att det fanns bild på när han går in i skolan, så länka din ditt jävla fån psykopatälskare.
Jag svarade nyss var jag sett bilden och att jag inte sparat den. Så du får gå in och leta själv om du tycker att den är viktig. För den styrker bara att Liam har kommit till skolan, där han var inskriven på elektrikerprogrammet, och gått in som eleverna gör: Han hade ett passerkort och hade som alla andra elever full rätt att gå in.
Det har senare visat sig att han hade tagit svärdet till skolan dagen före. Han hade förvarat det inne på en av skolans toaletter.
Du får själv gå tillbaka och söka bland de länkar som finns här eller söka på Expressen hemsida för att se just den filmen på när han går in i skolan på morddagen. Jag kan bara intyga att det är på Expressen som jag såg filmen och fick bekräftat att han var godkänd som elev och hade ett passerkort, eftersom jag prenumererar på den tidningen men inte Aftonbladet.
Förstår inte riktigt varför du kallar mig "psykopatälskare" utan behöver närmare förklaring på det. Fast då får du nog starta en ny tråd där du styrker ditt påstående.