Citat:
röd gröna och framförallt sossarna har ju gjort så grundlagsändringar är i princip omöjliga genomföra, det har jag postat om innan de motsatte sig även en folkomröstning om det fint gjort va?
Det finns inga höger eller vänster databaser, utan diskussionen handlar om partier som vill ha register. Sist jag kollade var inte fanskapet arselberg politiker utan driver/drev databaser och är journalist/programledare.
Kollar du i mina tidigare inlägg så ser du hur kritiskt jag är även mot medierna som förvarar dessa databaser. SVT exempelvis var emot båda förslag om grundlagsändringar och skrev ett långt svar hur detta kommer försvåra för journalister och yttrandefriheten. Röd-gröna regeringen struntade i det utan försökte två gånger ändra grundlagen men högern röstade ner med majoritet.
Använd dina hjärnceller och börja söka på nätet istället för att sprida din smörja och lögner här.
Du och likasinnade är antingen troll eller jävligt tröga i huvudet, därav får ni inga mer svar av mig.
Kollar du i mina tidigare inlägg så ser du hur kritiskt jag är även mot medierna som förvarar dessa databaser. SVT exempelvis var emot båda förslag om grundlagsändringar och skrev ett långt svar hur detta kommer försvåra för journalister och yttrandefriheten. Röd-gröna regeringen struntade i det utan försökte två gånger ändra grundlagen men högern röstade ner med majoritet.
Använd dina hjärnceller och börja söka på nätet istället för att sprida din smörja och lögner här.
Du och likasinnade är antingen troll eller jävligt tröga i huvudet, därav får ni inga mer svar av mig.
Använd själv din skalle är acta publica höger var frågan? de driver med sådant som du påstår de rödgröna vill motverka dvs register över personuppgifter domar och även åsikter samt så sysslar de med närhat vilket med vänstern säger de vill motverka, det kanske du borde ha i åtanke innan du hyllar de röda kommunisterna det finns ingenj liknande motsvarighet som är höger ens
Robert arsleberg är inte vänster säger dju utan endast repporter
det kan ju inte ens den rödastre godhetsknarkaren påstå han är ju rödare än stalinbs kalsonger det är ganska allmänt känt ochh han säger det själv hur du missat det får stå för dig men passar väl inte din vänster agenda här