2026-08-25, 23:07
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Nu går komikern och tv-profilen Filip Dikmen ut på Tiktok, där han hånar partiledaren och hennes davidsstjärna. ”The bitch is gonna be picked”, säger han i inlägget och fortsätter: ”Vissa politiker blir uppköpta av Israel och USA. De betalar väldigt bra”.

Simona Mohamsson menar att Filip Dikmen ger uttryck för antisemitism.

Vad tycker ni om Dikmens uttalande?
Är svenska politiker uppköpta av Israel och USA?

https://www.tv4.se/artikel/131rNF3pskgFBLawWicCaB/tv-profilen-kallar-mohamsson-foer-bitch-uppkoepta-av-israel
Citera
2026-08-25, 23:19
Medlem
Moscow99s avatar
Dikmen behöver väl uppmärksamhet. Var en allmän psykopat under Förrädarna, så vem är förvånad? Arabrötter antar jag?
Citera
2026-08-25, 23:20
Medlem
Lågoddsare.
Syns snart i SVT eller TV4 igen.
Citera
2026-08-26, 00:14
Medlem
Filip Dikmen säger vad han tycker! Han är en frisk fläkt i kändisetablissemanget.
Citera
2026-08-26, 00:32
Medlem
Jag hatade obehagliga Dikmen innan, nu ännu mera!
Citera
2026-08-26, 00:39
Medlem
Fantens avatar
En arab som judetjafsar? Vem hade kunnat ana?
Citera
2026-08-26, 00:50
Medlem
Det är ingen med vett som bryr sig om vad skrikpojken Filip Dikmen säger. Speciellt inte efter haveriet där han i TV4 framstod som helt galen och sedan försökte stämma TV kanalen.

Ge inte honom mer utrymme. Tack på förhand.

Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Filip Dikmen säger vad han tycker! Han är en frisk fläkt i kändisetablissemanget.

Synd bara att allt som kommer ut är fullkomlig idioti. Hedrar inte direkt honom att komma med konspirationer om att amerikaner skulle ha betalat henne... Inte särskilt jordat att hoppa på meningsmotståndare och anse att den enda anledningen till att det på något som helst sätt skulle kunna ha en annan åsikt än du själv bara måste vara för de blivit mutade/fått betalt.

Ska jag påstå att varenda vänstertomte bara har sina åsikter för att de fått betalt också? Eller för att någon lurat dem? För inte kan de ha så tokiga åsikter helt frivilligt?
Senast redigerad av kalleboool 2026-08-26 kl. 00:53.
Citera
2026-08-26, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten

Precis så
Citera
2026-08-26, 02:44
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:

Simona är arab, inte jude. Men jag håller med Filip, uppköpt att Israel är hon verkligen.
Citera
2026-08-26, 02:46
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Simona är arab, inte jude. Men jag håller med Filip, uppköpt att Israel är hon verkligen.
Förlåt mig, jag skulle sagt 'Israeltjafsar' för det var det som jag menade.
Citera
2026-08-26, 03:10
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:

Det är bra att du påminner om det här, så att vi inte glömmer vad som händer nu i vårt annars så fridfulla land: att det är de här motbjudade invällarna som har släpat med sig deras eviga ökenkonflikter hit, precis som så många svenskar har varnat för sedan den senare delen av 1900-talet. Det är som om vi - eller snarare, våra folk- och landsförrädande politiker - utan någon som helst eftertanke kring konsekvenserna, har bjudit in de där stackars hemlösa knarkarna som man tyckt så synd om till att bo i vårt hem, men nu står de stackars hemlösa knarkarna i vardagsrummet och skriker, slåss och går loss på inredningen. Helt enligt förväntan. Jag hoppas att liknelsen är tillräckligt tydlig. Men det är viktigt att inte låta sig dras med i konflikterna och att aldrig välja någon sida, utan refusera alla sidor i alla de här konflikterna och bara värna om sitt eget folk, sin egen kultur och sin egen nation.

Jag är så less på alla de här jävla invällarna och deras jävla konflikter att det står mig upp i halsen. Experimentet misslyckades. Den mångetniska och mångreligiösa mångkulturen har alltid varit och kommer alltid att vara en fullständigt sinnessjuk idé. "Mångfald är en styrka." Nej, det är en av de största svagheter ett samhälle överhuvudtaget kan ha. Magisk jord finns inte och ras, etnicitet och identitet är ett samhälles allra viktigaste och mest grundläggande faktorer. Tvingande återvandring är en absolut nödvändighet.
Citera
2026-08-26, 04:11
Medlem
Kan någon Boomer, Gen Xer eller annan gammal människa som tittar på TV berätta vem Filip Dikmen är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in