Citat:
Ursprungligen postat av
Fanten
En arab som judetjafsar? Vem hade kunnat ana?
Det är bra att du påminner om det här, så att vi inte glömmer vad som händer nu i vårt annars så fridfulla land: att det är de här motbjudade invällarna som har släpat med sig deras eviga ökenkonflikter hit, precis som så många svenskar har varnat för sedan den senare delen av 1900-talet. Det är som om vi - eller snarare, våra folk- och landsförrädande politiker - utan någon som helst eftertanke kring konsekvenserna, har bjudit in de där stackars hemlösa knarkarna som man tyckt så synd om till att bo i vårt hem, men nu står de stackars hemlösa knarkarna i vardagsrummet och skriker, slåss och går loss på inredningen. Helt enligt förväntan. Jag hoppas att liknelsen är tillräckligt tydlig. Men det är viktigt att inte låta sig dras med i konflikterna och att aldrig välja någon sida, utan refusera alla sidor i alla de här konflikterna och bara värna om sitt eget folk, sin egen kultur och sin egen nation.
Jag är så less på alla de här jävla invällarna och deras jävla konflikter att det står mig upp i halsen. Experimentet misslyckades. Den mångetniska och mångreligiösa mångkulturen har alltid varit och kommer alltid att vara en fullständigt
sinnessjuk idé. "Mångfald är en styrka." Nej, det är en av de största svagheter ett samhälle överhuvudtaget kan ha. Magisk jord finns inte och ras, etnicitet och identitet är ett samhälles allra viktigaste och mest grundläggande faktorer. Tvingande återvandring är en absolut nödvändighet.