2026-08-27, 21:20
Medlem
BallaBellas avatar
Ännu en människa som inte förstår att vi har en demokrati i Sverige och att det är ok att vara olika och tycka olika.
Vi har rätt vara annorlunda utan att bli hånade.

Löjlig människa!
Citera
2026-08-27, 21:27
Medlem
Bilderberg78s avatar
En blatte från Rosengård som är Malmös värsta getto.
Ja, de tänker och beter sig så. Det är ni som ger dem uppmärksamhet nu i onödan.
Citera
2026-08-27, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlyatMan
Jag har inte sagt något antisemitiskt, det är typiskt sionister som drar det kortet så fort man kritisierar staten Israel. Judar själva som kritiserar Netanyahu blir anklagade för antisemitism. Vilket är anmärkningsvärt!

Du har inte kritiserat Israel i något inlägg jag svarat på?
Jag är inte sionist men så pratar nynazister.
Citera
2026-08-27, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
En blatte från Rosengård som är Malmös värsta getto.
Ja, de tänker och beter sig så. Det är ni som ger dem uppmärksamhet nu i onödan.

Landskrona är han väl ifrån. Jag tycker det är slöseri med skattepengar att han fått en gratis juristutbildning och sen bara sprider hat och desinformation på TikTok.
Senast redigerad av LoveInAColdClimate 2026-08-27 kl. 22:18.
Citera
2026-08-27, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell-2.0
Heilade Dikmen eller vadå?

Det var ett exempel.
Citera
2026-08-27, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
En arab som judetjafsar? Vem hade kunnat ana?
Filip Dikmen är ståuppare som har tänkt ut ett område som engagerar publiken men om tunnan var fel och skorna inte passar längre så är det bara att fortsätta och skämta om att vara arab i väst. Annars så är karriären över.
Citera
2026-08-27, 22:23
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Ja enda sättet att få den här harstormen är att det finns en utbredd och normsliserad antisemitism högt upp på universiten och i media i Sverige.
Jag såg det och tänkte bara "vad fin Simona är ikväll". "Åh, fint att hon har Davidsstjärnan på sig".
Börjar man heila för att man blir "triggad" kan man inte skylla på att man blivit triggad.
Själv tyckte jag hon var rätt töntig som valde så lågt hängande frukt som valfläsk, lite som när Dagostar kom med Palestinasjalen i riksdagen.
Citera
2026-08-27, 22:24
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyOpinion2
Filip Dikmen är ståuppare som har tänkt ut ett område som engagerar publiken men om tunnan var fel och skorna inte passar längre så är det bara att fortsätta och skämta om att vara arab i väst. Annars så är karriären över.

Han är inte Arab.
Citera
2026-08-27, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Han är inte Arab.
Vill inte veta vad humoristen med denna typ av humor, clownen, kommer från.
"The Bitch" betyder inte alls hora utan "självhävdande kvinna". En kvinna som står upp för sina egna gränser. Den starka kvinnan kommer att svara mot belackarna
Kommer att utstå och få problem för att hon motarbetar antisemitism. Säger han.
Hans humor bygger på att vara och stödja antisemitism. Bara så sjukt att bygga sin humor med detta.
Citera
2026-08-27, 22:55
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyOpinion2
Vill inte veta vad humoristen med denna typ av humor, clownen, kommer från.
"The Bitch" betyder inte alls hora utan "självhävdande kvinna". En kvinna som står upp för sina egna gränser. Den starka kvinnan kommer att svara mot belackarna
Kommer att utstå och få problem för att hon motarbetar antisemitism. Säger han.
Hans humor bygger på att vara och stödja antisemitism. Bara så sjukt att bygga sin humor med detta.

Att säga sanningen att vissa politiker blir uppköpta av Israel och USA är inte antisemitism.
Citera
2026-08-27, 23:29
Medlem
Bilderberg78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Landskrona är han väl ifrån. Jag tycker det är slöseri med skattepengar att han fått en gratis juristutbildning och sen bara sprider hat och desinformation på TikTok.

Okej, Landskrona är som Rosengård sedan de la ner varvet slutet av 90-talet, och alla bostäder stod helt tomma. Lika illa.
Citera
2026-08-28, 08:59
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Han är inte Arab.
nja, alltså… ”arab” är ett godtagbart samlingsnamn för stöddiga, underbegåvade, aggressiva män med arabiskt utseende. Det är inte helt nödvändigt att blatten behärskar arabiska för att benämnas som ”arab”. Helt enkelt en praktisk benämning för obehagliga typer med ursprung från mellanöstern eller där i närheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in