2026-08-26, 00:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Fö. Varför uppmanar du folk på FB att ta juridiska strider för offentliga personer? Skärpning

Nej jag uppmanar Christopher och Linnea att ta juridiska strider för C! Ni behöver inte ta den kampen på internet istället.
Senast redigerad av HalmstadSFB 2026-08-26 kl. 00:55.
Citera
2026-08-26, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Håller helt med. Det har vart så många idioter i detta drama. Jocke Anjo Rask Linnea Christopher Jacke Thomas osv osv.
Varför tror du att Jocke blandade in Anjo, Rask och hans 1 miljon(?) följare i hans konflikt med Chrippa? 🤔
Citera
2026-08-26, 01:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Varför tror du att Jocke blandade in Anjo, Rask och hans 1 miljon(?) följare i hans konflikt med Chrippa? 🤔

Pga deras infekterade barndom, bråket 2017 och mamman. Sedan att han är impulsiv.

Detta är inget försvar men förklaringar.

Tro inte jag försvarar Jocke helt i detta. Även han har gjort dumma saker, något han själv erkänt och förklarat konkret vissa saker.
Citera
2026-08-26, 01:50
Avslutad
Citat:
Pga deras infekterade barndom, bråket 2017 och mamman. Sedan att han är impulsiv.

Tro inte jag försvarar Jocke helt i detta. Även han har gjort dumma saker, något han själv erkänt och förklarat konkret vissa saker.

Lägg till att Jocke kände frustration över:
Hur Chrippa behandlade sitt barn
Hur Chrippa ständigt sökte hjälp över att Linnea slog honom men han ständigt gick tillbaka till henne (sms)
Hur Chrippa tog Jonnas bil och bara drog iväg till Landvetter
Hur Chrippa betede sig I lägenheten Jocke också stod på (skrek använde uteplatsen som sopberg osv)
Hur Chrippa sket i Spökjakter där han lämnade återbud sent (CS var viktigare)

Osv osv. Vi alla såg när Anjo kom till lägenheten hur den såg ut, fan pundarkvarter är ju lyxhotell i jämförelse.

Även på Tavasgatan lyckades ju han och Linnea punda ner lägenheten på väldigt kort tid (kolla FUP). Men vill man bo i skit och koas vem är jag att döma. Även deras lägenhet i Linköping har det sett koas ut i. Linnea hinner ju knappt komma in innan hon tömmer 7 resväskor med kläder över hela golvet. De har själva lagt ut detta på nätet i lives.
Senast redigerad av HalmstadSFB 2026-08-26 kl. 01:57.
Citera
2026-08-26, 02:13
Medlem
Psysations avatar
Citat:
Hur Chrippa sket i Spökjakter där han lämnade återbud sent (CS var viktigare)

Hahaha ja jävlar. Det värsta brottet som Chrippa begått. "sket i spökjakter"

*Spöken finns inte*
Citera
2026-08-26, 02:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Hahaha ja jävlar. Det värsta brottet som Chrippa begått. "sket i spökjakter"

*Spöken finns inte*

Dessa produktioner kostar massor, planeras länge och Chrippa har i efterhand förstått detta, hur fel det var av honom osv. Kom gärna in i matchen du också.
Citera
2026-08-26, 02:38
Medlem
Citat:

Jag har varit impulsiv sedan den dagen jag föddes, men inte f-n hade jag dragit in okända människor om jag haft en konflikt med mina syskon!

Det finns INGEN URSÄKT i världen för Joakim Lundells vridna beteende mot sin mamma, Chrippa och Linnea bl.a. Han hade kunnat avbryta allt när han märkte vartåt det barkade. Men icke!
Istället eldade Jocke på dramat ÄNNU MER (som den kluster B han uppenbarligen är..) 🤮🤑💰
Senast redigerad av Tausen 2026-08-26 kl. 02:42.
Citera
2026-08-26, 03:32
Medlem
Citat:
Jag har varit impulsiv sedan den dagen jag föddes, men inte f-n hade jag dragit in okända människor om jag haft en konflikt med mina syskon!

Det finns INGEN URSÄKT i världen för Joakim Lundells vridna beteende mot sin mamma, Chrippa och Linnea bl.a. Han hade kunnat avbryta allt när han märkte vartåt det barkade. Men icke!
Istället eldade Jocke på dramat ÄNNU MER (som den kluster B han uppenbarligen är..) 🤮🤑💰

Och varje gång dramat tystnade, drog lilla frun och Christofer igång det igen. Så, så mycket ville de ha det lugnt.
Citera
2026-08-26, 03:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Och varje gång dramat tystnade, drog lilla frun och Christofer igång det igen. Så, så mycket ville de ha det lugnt.

Ja fruktansvärt ironiskt. Christopher och Linnea bad flera gånger om tystnad, till slut lade Anjo och Rask ner men alla gånger när det blev tyst som de bad om drog de igång skiten igen.

Vidrigt 🤢

Där tappade de mycket förtroende och det sista lilla många människor hade om dem.

Denna lilla detalj "missade" Jacke passande nog men allt Rask o Anjo gjort har pundaren från Motala koll på.
Senast redigerad av HalmstadSFB 2026-08-26 kl. 03:39.
Citera
2026-08-26, 03:44
Avslutad
Citat:

Ska vi tippa på att dramat drar igång igen när Chrippa kommer ut efter bara några dagar och han drar igång det? Oddsen på det måste vara pengarna tillbaka. Jag är säker att det blir tyst om han håller käften men han kan inte det, adhd mango delux.

Han kommer skylla på att Anjo gjorde en videon om han i mars.
Citera
2026-08-26, 03:53
Medlem
Citat:

Citat:
Ja fruktansvärt ironiskt. Christopher och Linnea bad flera gånger om tystnad, till slut lade Anjo och Rask ner men alla gånger när det blev tyst som de bad om drog de igång skiten igen.

Vidrigt 🤢

Där tappade de mycket förtroende och det sista lilla många människor hade om dem.
Kan det faktiskt vara så att de ville försvara sig mot alla lögnerna som Anjo och Rask spred?

Vad hade Urtavlan och HalmstadSFB gjort om ni varit i samma sits som Christopher och Linnea?

Hade ni svalt alla lögner om er, om utomstående (som inte har med detta som endast berör familjen!) att göra??

Skulle inte ni vilja försvara er? 🙋🏼
Citera
2026-08-26, 05:06
Avslutad
Citat:
Kan det faktiskt vara så att de ville försvara sig mot alla lögnerna som Anjo och Rask spred?

Vad hade Urtavlan och HalmstadSFB gjort om ni varit i samma sits som Christopher och Linnea?

Hade ni svalt alla lögner om er, om utomstående (som inte har med detta som endast berör familjen!) att göra??

Skulle inte ni vilja försvara er? 🙋🏼

Fast ber man om tystnad flera gånger och får det kan man inte själv öppna käften då och börja "försvara" sej. När man "försvarar" sej får man ju förvänta sig att andra sidan då öppnar käften också. Man kan inte båda ha kakan (prata själv) och äta den (tystnad från andra sidan). Att det blev tyst som de ville och de sedan började öppna munnen flera gånger blir ju jätteironiskt. Faktum med att ett tag var det tyst men C och L höll på flera gånger på rak så det argumentet håller inte. Vad du med under denna tiden? Att skjuta ut massa kanonskott som C och L gjorde är ett märkligt sätt att "försvara" sig på och om det är deras sätt att "försvara" sig genom att gå på attack med personangrepp är det ett dåligt sätt att försvara sig på. Dessutom kanske Rask och Anjo ville försvara sig varje gång C och L öppnade munnen? Om någon pratade om dej med massa lögner och skit hade du inte velat bemötta det? Nää tillbaka till skrivbordet detta håller inte.

Jag hade aldrig satt mig i den situation L och C sitter i och bara för att deras utomstående blandas in behöver man inte själv göra samma. Jag är så trött på "men du gjorde då gör jag". Väx upp för fan. Det funkar inte i vuxenvärlden men kanske på era dagliga verksamheter. Men vi är inte där nu.

Är det nåt vi är oense om eller vill du bara gnälla på Jocke och hans garaget? Var isf öppen med det så vi vet.
Senast redigerad av HalmstadSFB 2026-08-26 kl. 05:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in