2026-08-25, 20:12
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Det är konstigt på t ex mrkoll.

#818 bodde tidigare på xxx 201 dit han flyttade 2020-03-03 - sen 2023 så flyttade han till xxx 204 som bara ligger typ på andra sidan vägen.

Till xxx 201 flyttade en 53-årig kvinna 2021 med samma efternamn som #818.

Båda ställena (xxx 201 och xxx 204) står som "okänd boendetyp" och tittar man på google maps ser allt ut som en gård.
Jag kollade också på Google Earth och precis som du säjer verkar #818 bo där det finns flera byggnader, åtminstone som det ser ut av den gryniga vy man får. Jag kollade dock på Ratsit och där uppges att han bor i en villa på 80m². Det är gissningsvis den större av byggnaderna. Enligt Lantmäteriet ägs huset av en (förmodad) släkting till #818 och hennes sambo. Dessa bor dock på en annan ort.
Citera
2026-08-25, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag kollade också på Google Earth och precis som du säjer verkar #818 bo där det finns flera byggnader, åtminstone som det ser ut av den gryniga vy man får. Jag kollade dock på Ratsit och där uppges att han bor i en villa på 80m². Det är gissningsvis den större av byggnaderna. Enligt Lantmäteriet ägs huset av en (förmodad) släkting till #818 och hennes sambo. Dessa bor dock på en annan ort.

Alla som bor där verkar dela samma efternamn och googlar man namnen så hittar man tidnings-artiklar från 2021 där det framgår att två personer ärvt vissa av fastigheterna (av en kvinna som också har samma efternamn).

Frågan är då hur #818 är släkt med dessa och hur han var släkt med kvinnan som gick bort 2021. Kan det vara hennes bror?
Senast redigerad av poiuy1298 2026-08-25 kl. 20:26.
Citera
2026-08-25, 20:30
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Haha han verkade uppriktigt besviken över att det var dumpen igen.
Verkade inte bry sig ett skit om uthängningen.
Jag ska inte generalisera angående norrlänningar, men nog verkar dom gäddor som har hamnat på Dumpen enormt obrydda och sävliga. Robinsongäddan har fastnat på kroken två gånger hittills och verkar inte bry sej ett skit. Vid den senaste konfrontationen lunkade han tillbaka till bilen och åkte hem. Jag gissar att han började leta nya offer så fort han kom hem. Det är nog inte helt omöjligt att han kommer att fastna en tredje gång. Den extremt feta Barbapappa #505 verkade heller inte inse allvaret, utan mumsade lugnt i sej ett bakverk under konfrontationen. Fanskapet borde bry sej lite mer om sina kranskärl och betydligt mindre om att sexchatta med barn. Ytterligare en gädda (minns inte numret) var någon inavlad, tandlös dåre i glesbygdsutstyrsel som ville att Sara och Patrik skulle följa med in i ladan på gården. Inte heller i det fallet verkade polletten trilla ner.
Citera
2026-08-25, 20:41
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Jag ska inte generalisera angående norrlänningar, men nog verkar dom gäddor som har hamnat på Dumpen enormt obrydda och sävliga. Robinsongäddan har fastnat på kroken två gånger hittills och verkar inte bry sej ett skit. Vid den senaste konfrontationen lunkade han tillbaka till bilen och åkte hem. Jag gissar att han började leta nya offer så fort han kom hem. Det är nog inte helt omöjligt att han kommer att fastna en tredje gång. Den extremt feta Barbapappa #505 verkade heller inte inse allvaret, utan mumsade lugnt i sej ett bakverk under konfrontationen. Fanskapet borde bry sej lite mer om sina kranskärl och betydligt mindre om att sexchatta med barn. Ytterligare en gädda (minns inte numret) var någon inavlad, tandlös dåre i glesbygdsutstyrsel som ville att Sara och Patrik skulle följa med in i ladan på gården. Inte heller i det fallet verkade polletten trilla ner.
Jävla psykfall det är som vill våldta barn det finns, och de får fortsätta springa runt utan några konsekvenser??
Citera
2026-08-25, 20:43
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Du inser själv att precis alla kan vara ej ännu tagna gäddor? Faktum är att så är det ju.

Nej det stämmer ju inte riktigt.
Dumpen fångar bara pedofiler/djurknullare/folk som gillar äta avföring.
Citera
2026-08-25, 20:50
Avstängd
Citat:

Ja dom verkar helt apatiska.
Samtidigt är det tragiskt att samhället bara låser in och uppenbarligen inte gör ett skit för att rehabilitera.
Citera
2026-08-25, 21:27
Medlem
Enligt säkra källor hade gädda #816 besök av ett gäng poliser häromdagen, är han gripen månntro?
Han ska även ha kontaktat jaktledaren i det jaktlag som han jagade i o skickat en länk till denne om Dumpen-konfrontationen. Han ska ha sagt att allt var ett försök att sätta dit kvinnan o att han själv inte alls hade för avsikt att genomföra nåt.
Kan säga att jaktledaren inte trodde ett piss på detta o gäddan nu ej är välkommen på nån jakt framöver 🤣
Citera
2026-08-25, 21:28
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
...som kan va vem som helst. Polischef, präst, du, rektor, din granne osv.

Så vetenskapligt och logiskt är det oändligt mycket högre odds att en ej tagen gädda är din barnvakt än en som redan är det.

Något annat är de facto inte möjligt. Mycket enkel sannolikhetslära. Även om större delen av Dumpen & Co är resistenta mot det.

Du är helt förvirrad, meningslöst att skriva till dig! Hej då och sök mental hjälp.
Citera
2026-08-25, 21:28
Medlem
Citat:
...som kan va vem som helst. Polischef, präst, du, rektor, din granne osv.

Så vetenskapligt och logiskt är det oändligt mycket högre odds att en ej tagen gädda är din barnvakt än en som redan är det.

Något annat är de facto inte möjligt. Mycket enkel sannolikhetslära. Även om större delen av Dumpen & Co är resistenta mot det.

Du ska få enkel sannolikhetslära här. Nej, jag kan inte hamna på dumpen. Vet du varför? Jag chattar inte med barn. Läs trådstart!
Citera
2026-08-25, 21:35
Medlem
Citat:
...som kan va vem som helst. Polischef, präst, rektor.

Raketpuckot är i gott sällskap med andra ord. Tog bort det du skrev "om mig" av vänlighet mot dig. För det förstår du kommer raderas inom kort. Tänk på vad du skriver, om du känner dig tvungen att skriva i denna tråd. Annars får du bäst gehör för ditt tuggande om gdpr i andra tråden.

Förslag, kontakta dumpadumpen kontot med ditt tugg om gdpr, det kommer göra raketcp glad. Han har inga andra vänner.
Citera
2026-08-25, 21:41
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawkeye71
Enligt säkra källor hade gädda #816 besök av ett gäng poliser häromdagen, är han gripen månntro?
Han ska även ha kontaktat jaktledaren i det jaktlag som han jagade i o skickat en länk till denne om Dumpen-konfrontationen. Han ska ha sagt att allt var ett försök att sätta dit kvinnan o att han själv inte alls hade för avsikt att genomföra nåt.
Kan säga att jaktledaren inte trodde ett piss på detta o gäddan nu ej är välkommen på nån jakt framöver 🤣
Vilka är dessa "säkra källor" då?
Citera
2026-08-25, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hawkeye71
De va en sak jag tänkte på, polisen borde väl kolla dumpen alt att dumpen kontaktar polisen direkt efter konfrontation. Borde väl vara standard att polisen går igenom dator mobil mm då de bör vara mycket troligt att barnporr finns hos dessa vider?
Kan ju ha egentillverkad barnporr också..
Men de kanske inte funkar så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in