2026-08-25, 20:21
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasanjo
Hur så?

Om du har koll så ge mig ett svar, tack.
Citera
2026-08-25, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvind
Jag kan sammanfatta! Egentligen är det inget nytt.

Hela videon bygger på att visa upp delar av Chrippa och Julias SMS-konversationer från perioden februari 2025 till december 2025. Det är alltså två vuxna människors tjafsande. De bevisade att Julia och Chrippa tjafsade om badhusbesök 2025.

De förklarar inte varför Chrippa har lyst med sin frånvaro i dotterns liv sedan slutet av 2025 och under hela 2026.

Det riktas kritik mot Julia för att hon ställer krav på Chrippa, dvs övervakat umgänge i hemmet utan Linnea.
Vårdnadshavare har ju skyldighet att skydda barnet mot miljöer som bedöms otrygga. Våld, olagliga substanser m.m har ju förekommit i Chrippa och Linneas hem enligt polisförhör och utredningar, så hon har juridiskt stöd i de krav hon ställt.

Hela videon är med andra ord rätt irrelevant och besvarar inte kritiken över hans ageranden och frånvaro som förälder här och nu, snarare en klassisk avledningsmanöver.

Så, alltså, är kobran bara en kopparsnok...?

Tre horor och en neger som utnyttjar att ett barn farit och far illa - skänk i alla fall intäkterna!
Citera
2026-08-25, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
När kräket lyckades "fly" från Sverige så satte han sig att streama i Spanien. Han uteblev då från en förhandling i tingsrätten. Han förklarade sin frånvaro med att han blivit biten av en "kopparsnok".
Det där kommer jag ihåg att jag sett nått klipp på. Måste ändå säga att det var riktigt roligt gjort av Chrippa!

Nu är jag inget fan av honom men att sitta i skiten som han gjorde då och kläcka ur sig ett sånt citat, det är fan humor.

Hoppas han lär sig leva inom sina tillgångar när han kommer ut från finkan. Tror att han bryr sig om sin dotter mer än någon annan i hela den där jävla härvan
Senast redigerad av Ralfhead 2026-08-25 kl. 20:35.
Citera
2026-08-25, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
1. Vilka menar du är de "tre hororna"? Vilka personer menar du säljer sexuella tjänster?
2. Vem menar du är AFA-negern?
3. Trodde du var seriös? Menar du att du inte är det?

Tre av fyra har sysslat med sexförsäljning på distans: https://jamstalldhetsmyndigheten.se/aktuellt/nyheter/starkt-skydd-mot-sexuell-exploatering-online/

Och, ja, negern är AFA.

Trovärdiga och omdömesgilla personer...?
Citera
2026-08-25, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Det där kommer jag ihåg att jag sett nått klipp på. Måste ändå säga att det var riktigt roligt gjort av Chrippa!

Nu är jag inget fan av honom men att sitta i skiten som han gjorde då och kläcka ur sig ett sånt citat, det är fan humor.

Hoppas han lär sig leva inom sina tillgångar när han kommer ut från finkan. Tror att han bryr sig om sin dotter mer än någon annan i hela den där jävla härvan

Ja, det var roligt, jag håller med.
Citera
2026-08-25, 20:35
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ja, det var roligt, jag håller med.

Till och med Skansen-Jonas gav svar på det om att det inte finns något som heter kopparsnok, då har man lyckats med ett korkat uttalande.
Ska man ljuga om att man blivit biten av en orm kan man väl åtminstone välja nåt som finns och kan vara farlig. 😅
Citera
2026-08-25, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Till och med Skansen-Jonas gav svar på det om att det inte finns något som heter kopparsnok, då har man lyckats med ett korkat uttalande.
Ska man ljuga om att man blivit biten av en orm kan man väl åtminstone välja nåt som finns och kan vara farlig. 😅

Han har, eller hade i alla fall, i bland nån sorts förmåga att säga nåt oväntat.

Det riktigt skadade var ju att två personer "på rymmen" - i ett EU-land... - omedelbart avslöjade var de var. De har aldrig lämnat nån rimlig förklaring till att de faktiskt stack, och varför de valde att vara så ohyggligt hjärndöda med destination.
Citera
2026-08-25, 20:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag har redan lagt ut handlingen, den finns dessutom i tråden sen över ett år.

Här framgår att kräket ville att ungen skulle bli omhändertagen - bara Julia motsatte sig det som en normal förälder:
https://ibb.co/rftgLYHq

Här framgår, i samma ärende, att han inte ens under en LVU-process kan pissa rent - musklerna var viktigare än den här stackars ungen:
https://ibb.co/21h3gSkW
Här framgår att du gjort ett urval som du tror bevisar vad du påstår.
Din ovilja att länka hela handlingen berättar att du inte vill att folk ska få ta del av helheten ..
Citera
2026-08-25, 20:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Hon stämde kräket om umgänget när hon inte längre lät Linnea träffa dottern. Han stämde sen också henne om vårdnaden.
Vad babblar du om. Någon sådan stämning har hon inte gjort eftersom hon hela tiden var vårdnadshavare .. varför skulle hon stämma för umgänge.

Hon har hotat med att försöka få bort umgänget efter att han skrev över vårdnaden och HON bröt alla överenskommelser hela tiden. Den stämningen lämnade väl aldrig in ..

Citat:
Den processen stoppades först när han drog tillbaka sin stämning. Hade han nåt att invända kan han stämma henne.

Återigen visade/visar han sitt ointresse.
Titta på videon din tönt så ser du att hon obstruerar och han hela tiden försöker få till en överenskommelse och att hon ska upprätthålla den som är.
Hon vägrar. Vilket hon är tydlig med på TikTok bl a.
Citera
2026-08-25, 20:52
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Han har, eller hade i alla fall, i bland nån sorts förmåga att säga nåt oväntat.

Det riktigt skadade var ju att två personer "på rymmen" - i ett EU-land... - omedelbart avslöjade var de var. De har aldrig lämnat nån rimlig förklaring till att de faktiskt stack, och varför de valde att vara så ohyggligt hjärndöda med destination.

Ja, de drog till Marbella, eller? Det är ju rätt svensk-tätt så kanske inte smartaste valet om man ska rymma. Men de kom väl inte så mycket längre då chrippa inte hade något pass.
Citera
2026-08-25, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Här framgår att du gjort ett urval som du tror bevisar vad du påstår.
Din ovilja att länka hela handlingen berättar att du inte vill att folk ska få ta del av helheten ..

Du kan själv beställa ut hela domslutet om jag brister i trovärdighet:
Förvaltningsrätten i Karlstad - 5446-24

Den 23 januari 2025 gick kräket till en domare och sa att han ville att dottern skulle omhändertas med hjälpa av LVU. Julia ville inte detsamma.
Citera
2026-08-25, 20:54
Medlem
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Jo, det kallas kopparorm av många även om det råkar vara fel.

Jaha? Så vad är då skillnaden att kalla det för kopparsnok?
Är det för chrippa sa det?

Och Nej! Det kallas INTE för kopparorm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in