2026-08-25, 01:35
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeepYourHeadUp4
Det säger du inte.

Jag yttrar mig bara som en utomstående betraktare och den senaste verkar inte "vara med" för att uttrycka sig milt. Personen skulle mycket väl kunna ha en god man eller dylikt. Ur ett brottsoffer-perspektiv är det självklart att det kvittar vem som våldtar och vilken intellektuell nivå våldtäktsmannen besitter, det är lika hemskt oavsett att utsättas oberoende av vem. Ur ett uppsåtligt perspektiv skulle antagligen rätten se annorlunda på saken om förövaren visar sig vara mentalt funktionsnedsatt och möjligtvis ges strafflindring.
Tycker det mest fantastiska fortfarande är att "alla" tror att någon 14is i dagens 2026 skulle frivilligt träffa exempelvis 818. Nej. Det går verkligen inte vara så blåst att man tror det är en genuin sak som kan hända. Inte ens nästan.
Citera
2026-08-25, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
816 va inte på jobbet i fredags, dumpen.se la ut han på torsdagen och konfronterade han den 9/8. Svetats lite senaste veckorna och antagligen kollat dumpen ofta senaste veckorna.

Gädda 816 kan han verkligen ha dolt sina galna perversa lustar genom åren?

Någon borde väl anat något? Hans drifter känns absurda. Bajs, pedofili, piss, spyor och djur.

Att sedan bli offentlig med den chatten och att med bra jobb och familj mm. åka i väg för att träffa vad han tror är en pedofilmamma men träffa på Dumpen.

Sitter han inte på psyket då är det märkligt.

Tänk så livet kan förändras på ålderns höst.
Citera
2026-08-25, 09:12
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Tycker det mest fantastiska fortfarande är att "alla" tror att någon 14is i dagens 2026 skulle frivilligt träffa exempelvis 818. Nej. Det går verkligen inte vara så blåst att man tror det är en genuin sak som kan hända. Inte ens nästan.
Jodå, du själv är ett utmärkt exempel på att man faktiskt kan vara så blåst. Igår nämnde jag #300, dvs Roland, 78, i Norrköping som har riktiga offer, i ett inlägg som du inte svarade på. Du verkar varken vilja eller kunna ta till dej att det faktiskt händer, dessutom flera gånger.
Senast redigerad av MisterClueless 2026-08-25 kl. 09:38.
Citera
2026-08-25, 09:26
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Gädda 816 kan han verkligen ha dolt sina galna perversa lustar genom åren?

Någon borde väl anat något? Hans drifter känns absurda. Bajs, pedofili, piss, spyor och djur.

Att sedan bli offentlig med den chatten och att med bra jobb och familj mm. åka i väg för att träffa vad han tror är en pedofilmamma men träffa på Dumpen.

Sitter han inte på psyket då är det märkligt.

Tänk så livet kan förändras på ålderns höst.
Kolla in seriemördaren Dennis Rader aka BTK. Under 30 års tid torterade och mördade han minst 10 kvinnor utan att omgivningen märkte någonting alls. Han var gift familjefar, aktiv i kyrkan och även i scouterna, så visst kan riktigt sjuka individer flyga under radarn under väldigt lång tid. #816 har faktiskt vissa utseendemässiga likheter med Rader.
Citera
2026-08-25, 11:01
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag har kollat och #818 är inte ägare till huset. Det ägs av en ung kvinna med samma efternamn och hennes sambo med ett annat efternamn. Kvinnan är dock inte dotter till #818.

Skulle tro att det är det någon släkting som antagligen låter honom ha husvagnen uppställd på gården. #818 verkar inte vara typen som bygger bo.
Citera
2026-08-25, 11:02
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Citat:
Hahaha, ja, han visar upp en ståtlig parningsdräkt. Vad kan gå fel, liksom? 😅 #818

"Nu e ja sjukskriven för ja ska byta höft"

kiss me tiger.
Citera
2026-08-25, 11:14
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Skulle tro att det är det någon släkting som antagligen låter honom ha husvagnen uppställd på gården. #818 verkar inte vara typen som bygger bo.
Det är säkert en kvinnlig släkting som äger huset. Dock är hon och sambon skrivna på en helt annan ort än #818. Jag tror precis som du att #818 aldrig någonsin kommer att bli huvudpersonen i ett reportage i något inredningsmagasin. Sannolikheten är betydligt större att hemmet är ett veritabelt råttbo som matchar hans helsunkiga klädstil.
Citera
2026-08-25, 11:22
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arneweisskorrv
"Nu e ja sjukskriven för ja ska byta höft"

kiss me tiger.
Nu är jag ingen relationsexpert, men jag gissar ändå att hans uppenbara skröplighet hade varit en dealbreaker för vuxna kvinnor, såvida dom inte lider av någon allvarlig omsorgsfetisch. Trots detta verkar han tro att det är smart att nämna det i en chatt med en 13-åring. #818
Citera
2026-08-25, 11:26
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Nu är jag ingen relationsexpert, men jag gissar ändå att hans uppenbara skröplighet hade varit en dealbreaker för vuxna kvinnor, såvida dom inte lider av någon allvarlig omsorgsfetisch. Trots detta verkar han tro att det är smart att nämna det i en chatt med en 13-åring. #818

Jag kan bekräfta din gissning gällande dealbreaker för vuxna kvinnor. Förutom hans uppenbara skröplighet så har #818 ett utseende som äcklar mig lika mycket som koprofaggäddans cp-chattloggar. En eventuell partner hade behövt vara likadan, ungefär som gäddparet. Mongoloid och fet.
Citera
2026-08-25, 11:40
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Men det ger fortfarande inte honom någon rätt att sexchatta med barn
Jo, det tycker jag att det gör. Han är ytterligare en helt ofarlig gammal gubbe som aldrig skulle få komma i närheten av ett riktigt barn. Hans intellektuella tillkortakommanden gör att det bara är andra pervogubbar och Dumpen som gömmer sig bakom kontona han pratar med. Det finns inga barn som riskerar att luras av den flottige mentala trettonåringen. Låt han runka och flåsa med vad han tror är unga tjejer men som i själva verket är troll och andra snuskgubbar.

Citera
2026-08-25, 11:44
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Jag kan bekräfta din gissning gällande dealbreaker för vuxna kvinnor. Förutom hans uppenbara skröplighet så har #818 ett utseende som äcklar mig lika mycket som koprofaggäddans cp-chattloggar. En eventuell partner hade behövt vara likadan, ungefär som gäddparet. Mongoloid och fet.
Ja, #818 är ju inte direkt någon hunk, så han ligger nog risigt till på dejtingmarknaden rent utseendemässigt. Om han dessutom är sådär jävla dum i huvudet som han ger intryck av i chatten,, så skulle jag säja att det är kört för hans del att träffa någon överhuvudtaget. Den trasiga höften slår sista spiken i kistan för detta mänskliga totalhaveri.
Citera
2026-08-25, 11:50
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Jo, det tycker jag att det gör. Han är ytterligare en helt ofarlig gammal gubbe som aldrig skulle få komma i närheten av ett riktigt barn. Hans intellektuella tillkortakommanden gör att det bara är andra pervogubbar och Dumpen som gömmer sig bakom kontona han pratar med. Det finns inga barn som riskerar att luras av den flottige mentala trettonåringen. Låt han runka och flåsa med vad han tror är unga tjejer men som i själva verket är troll och andra snuskgubbar.

Det finns absolut inget som ger vuxna män rätt att sexchatta med barn, hur dumma i huvudet dom än är. Dessutom kan barn faktiskt ta skada av att endast chatta. Du har ingen jävla aning om hur unga flickor reagerar på att få en dickpic från någon gammal förhärdad pedofil. För övrigt kom #818 in på tips, så han har chattat med riktiga barn och inte enbart Dumpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in