2026-08-24, 23:17
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, intelligensmässigt lirar nog dessa herrar i samma liga. #797, #798 och #818
Ja, exakt lol
Citera
2026-08-24, 23:36
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
816 va inte på jobbet i fredags, dumpen.se la ut han på torsdagen och konfronterade han den 9/8. Svetats lite senaste veckorna och antagligen kollat dumpen ofta senaste veckorna.
Ja, det får vi hoppas att han har gjort. Själv har jag kollat hans Facebook för att se om vänlistan krymper, men tyvärr verkar inte manfallet vara enormt. Från 122 vid publiceringen till 95 idag. #816
Citera
2026-08-24, 23:38
Medlem
Nelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
I bästa gäddmunderingen Höga gummistövlar, arbetsbyxor och ett gammalt linne, att man inte tänkte på det själv på den tiden det begav sig bland pumorna #818
Reflexvästen fick vara hemma idag, han ville inte att hon skulle bli överväldigad av beundran.
Citera
2026-08-24, 23:39
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Kramar
Kyssar
Jag älskar dig
Jag skall gå ut med hunden
Jag är trött
Jag skottar snö
Jag älskar dig
Kramar
Kyssar

Osv osv osv

Och sådana här Djävla avarter har rösträtt

"Allas lika värde". Han har alltså samma värde som en hjärnkirurg eller raketforskare enligt demokraterna. Centerpartist är han kanske.
Citera
2026-08-24, 23:45
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
"Allas lika värde". Han har alltså samma värde som en hjärnkirurg eller raketforskare enligt demokraterna. Centerpartist är han kanske.
Här i tråden ska vi nog ändå vara väldigt försiktiga med vilket värde vi tillskriver "raketforskare". 😅 #588
Citera
2026-08-24, 23:59
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Dumpen och dess gäddor får mig att inse att jag aldrig upplevt en riktig pinsamhet i hela mitt liv. Allt man tyckt varit skämmigt har varit skåpmat i jämförelse. Bara tanken att gå och vänta på att den där tomtevideon ska publiceras och inte kunna göra ett skit åt det

Ja, (#486) var förbannat jävla sjuk med sin tomtevideo.
Citera
2026-08-25, 00:02
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Ja, (#486) var förbannat jävla sjuk med sin tomtevideo.
Jag kollade precis på det klippet från "#486" fyfan vad kul klipp det är och han tror att barnet ska tycka att det är något att "gå igång på" lol
Citera
2026-08-25, 00:10
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Här i tråden ska vi nog ändå vara väldigt försiktiga med vilket värde vi tillskriver "raketforskare". 😅 #588

HAHAHA just det! #588
Citera
2026-08-25, 00:16
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Förmodligen kommer han att leva precis som om ingenting har hänt. Han fattar nog inte ens vad en publicering på Dumpen innebär. #818

den här skogsbögen kommer inte fatta ett skit och kommer inte påverkas. Bor i ett ruckel mitt i skogen och verkar ändå vara påväg att trilla av pinn rätt snart. #818
Citera
2026-08-25, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
De barnet/barnen som blir våldtagna och får sitt liv förstört reflekterar inte lika mycket kring förövarens mentala ålder. #818

Det säger du inte.

Jag yttrar mig bara som en utomstående betraktare och den senaste verkar inte "vara med" för att uttrycka sig milt. Personen skulle mycket väl kunna ha en god man eller dylikt. Ur ett brottsoffer-perspektiv är det självklart att det kvittar vem som våldtar och vilken intellektuell nivå våldtäktsmannen besitter, det är lika hemskt oavsett att utsättas oberoende av vem. Ur ett uppsåtligt perspektiv skulle antagligen rätten se annorlunda på saken om förövaren visar sig vara mentalt funktionsnedsatt och möjligtvis ges strafflindring.
Citera
2026-08-25, 00:33
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
den här skogsbögen kommer inte fatta ett skit och kommer inte påverkas. Bor i ett ruckel mitt i skogen och verkar ändå vara påväg att trilla av pinn rätt snart. #818
Jag har kollat och #818 är inte ägare till huset. Det ägs av en ung kvinna med samma efternamn och hennes sambo med ett annat efternamn. Kvinnan är dock inte dotter till #818.
Citera
2026-08-25, 00:35
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeepYourHeadUp4
Det säger du inte.

Jag yttrar mig bara som en utomstående betraktare och den senaste verkar inte "vara med" för att uttrycka sig milt. Personen skulle mycket väl kunna ha en god man eller dylikt. Ur ett brottsoffer-perspektiv är det självklart att det kvittar vem som våldtar och vilken intellektuell nivå våldtäktsmannen besitter, det är lika hemskt oavsett att utsättas oberoende av vem. Ur ett uppsåtligt perspektiv skulle antagligen rätten se annorlunda på saken om förövaren visar sig vara mentalt funktionsnedsatt och möjligtvis ges strafflindring.
#818 har inte god man och är alltså straffrättsligt att betrakta som precis vem som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in