2026-08-24, 18:13
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det här med säkerhet är inte Jockes största hjärtefråga. Djuret satt inte fast vare sig i bilen eller helikoptern, att han då skulle säkra hunden uppe på ett podium är otänkbart.
Det hade blivit ett mycket snöpligt slut på bröllopet om hunden bröt nacken där i fallet för det var faktiskt rejält högt för en liten ranglig hund.
Helt sjukt, fruktansvärt rent av.
Citera
2026-08-24, 18:17
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Hade han hunden i famnen i helikoptern, inte i en bur?!

Japp, han hade hunden i famnen hela tiden, med ett litet flexikoppel som enda livlina.
Det är rent olagligt att ha en hund sådär både i bil och helikopter, de ska sitta i bur eller med speciellt bälte så det där är böter till den som framförde bilen/helikoptern.
Citera
2026-08-24, 18:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det här med säkerhet är inte Jockes största hjärtefråga. Djuret satt inte fast vare sig i bilen eller helikoptern, att han då skulle säkra hunden uppe på ett podium är otänkbart.
Det hade blivit ett mycket snöpligt slut på bröllopet om hunden bröt nacken där i fallet för det var faktiskt rejält högt för en liten ranglig hund.
Nej, det syntes ju. Hunden är väl som allt annat runt honom - bara rekvisita.
Citera
2026-08-24, 18:58
Medlem
Citat:
Japp, han hade hunden i famnen hela tiden, med ett litet flexikoppel som enda livlina.
Det är rent olagligt att ha en hund sådär både i bil och helikopter, de ska sitta i bur eller med speciellt bälte så det där är böter till den som framförde bilen/helikoptern.
Är det samma hund som blev så rädd för billjud att Jockiboi var tvungen att mordhota några ungdomar?

https://youtu.be/IaEdF3k2T4U

Men det gick bra att åka helikopter?

Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90

Vill du veta varför jag är så arg? Jag gick med batman och affe ute idag. Kommer runt kröken vid kurvan där vi bor. Där ställer sig en EPA och burnar så Batman flyger igäv, jag tappar kopplet för han drar till, det var ett under att han sprang i panik åt rätt håll annat hade han suttit under bilen, var hade jag gjort med dig då tror du, samt fått andra att göra samma sak? [EPAN förekom en hel annan dag]. Detta vill jag stannar mellan oss. För mördar den personen som har död på min hund. Kan du förstå nu varför video ska ner?

Jag sa inget efter er video, för jag ansåg att det inte var så farligt, jag kunde gå vidare med livet. Mitt liv påverkades inte mer än för stunden. SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA Batman är MITT ALLT! Det är som mitt barn då jag aldrig haft en familj! SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA FELIX?!

Chansa att Batman nästa gång klarar sig om det händer eller att slå sönder dig så att detta blir en grej i media och jag får hjälp av polisen och media! För tror det krävs en misshandel av någon för att utsättas för, och tro mig du vill inte synas på nyheterna med eran kanal, eller gamla kanal, då den lär vara avstängd redan då! Och redan hotat han 50 gånger minst, Danjal. Inget hjälper. Finns ingen empati eller respekt hos honom. Det han gjort är 10 ggr värre än ett brott.

Det epatraktorer gör händer ju oavsett eran video? Hur kan du säga att du inte uppmanat att göra något sånt, när det händer? Och den är inte laglig eran video heller, det är inte klappa katter ni gör på videon. Vad ska du försvara dig med om det händer Batman något nu när du har chansen att ta bort videon? Det är ingen dubbelmoral. Jag är en bra människa, en snäll kille.

NU VET DU JU OM DET. DET ÄR EN FUCKING HUND ASSÅ @Danjal LÖS DETTA ASSÅ JAG KOMMER GÖRA SÅ HAN FUCKING JÄVLA ILLA SNART. DET ÄR MIN JÄVLA HUND! HAR DU INGEN JÄVLA RESPEKT DIN ÄCKLIGA JÄVEN ASSÅ, fyfan. @Danjal Koppla in ALLA imorgon! Detta skulle ska bli aska på alla jävla sätt nät vi är färdiga med en process mot han. Polisen kommer fatta varför man hotat denna snubbe! Tror inte ens han får sympati där asså.

Min hund höll på att mista livet idag! Hundar blir påkörda varje dag i olyckor och din video orsakar att folk kör som idioter utanför i orimliga hastigheter. Det leker barn här till och med andra familjer. Felix, jag kommer dra dig inför alla rättegångar som existerar och betala alla kostnader själv. Du ska bli aska. Du medvetet utsätter alla i området för fara genom nån jävla stolthet. ÄR DU TRÖG?! Tror tamefan du förlorar i en åtalsrättegång för brott trots mina hot. Du är myndig, du ska veta bättre.

@Danjal ta ner hans video sen får vi be alla på FB om hjälp som sista utväg. Ladda upp den som en video så dom inte får nån länk eller klick utan videpn är på Facebook enbart. Sen nämner vi ingen youtube kanal utan skriver deras riktiga namn bara rakt av. Vi fuckar upp snubbens liv för alltid nu.

Danjal: Yes, laddar ner nu.

Jocke: för nu har han gjort sitt val. Danjal: Tror han fuckar upp sitt egna liv men vi hjälper han att skyunda på det.

Jockle: ska gå till alla grannar imorgon med, med en lista alla får skriva på att dom upplevt samma sak sen deras video lades ut, att folk kör i höga hastigheter utanför där barn leker, sen går vi till media också, sen polisen, sen drar det inför rätta civilt, tills han tjuter att det ska sluta. Det är fler än vi som bor i området, mestadels barnfamiljer. Har du ingen respekt för mig så ta ner videon för deras skull, för dom har inte hotat dig. Och nekar du till dt så handlar det om något annat, då är du bara en iskall psykopat vilket syns svart på vitt. Och skadas ett barn i området då kommer du ha hela Sverige efter dig för resten av ditt liv.

Imorgon för jag slakt av honom offentligt tills videon är nere. Kan ge mina grannar själva kommentera på inlägget så folk fattar det inte är någon överdrift i det jag skriver. [/i][/indent]
Senast redigerad av N.Armstark 2026-08-24 kl. 19:19.
Citera
2026-08-24, 21:01
Medlem
Vem fan sminkade jonna.herregud.hennes huvud måste vägt 10 ggr mer än vanligt 🤣 säkert en centimeter tjockt smink 🤣🤣
Citera
2026-08-24, 23:45
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Hade han hunden i famnen i helikoptern, inte i en bur?!
Var Anjo i Jockes knä i helikoptern?
Citera
2026-08-25, 02:02
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSwede1983
Vem fan sminkade jonna.herregud.hennes huvud måste vägt 10 ggr mer än vanligt 🤣 säkert en centimeter tjockt smink 🤣🤣

Jonna var ju den av tjejerna som såg normalast ut. Än värrre var det för hon Johanna som verkat få slut på foundations innan hon hann nå käklinjen. När hon intervjuades av Gry så blev det plågsamt tydligt att detta arrangemang inte är eller för andra än 12 åringar och Sveriges stora WT publik. Annars hade någon i produktionen stoppat henne och fixat till sminket innan hon ställde sig framför kameran.
Citera
2026-08-25, 02:36
Medlem
pickalulus avatar
Anna Books tal......

Citat:
Ursprungligen postat av TheSwede1983

En centimeter är nog minimum för nån förbättring på det uggly skrället. Jag fulspacklade en gammal bucklig Camaro en gång, lär vara lite samma förfarande.
Senast redigerad av pickalulu 2026-08-25 kl. 02:39.
Citera
2026-08-25, 06:29
Bannlyst
Då fick Danjal vara på bröllopet, så det var inte han som misstänkts våldtagit tjej på jockibois spelning på Åland?

1. danjal stod tredje åt höger av 4 från jockiboi, har det någon betydelse?

2. Varför talade danjal inte till jockiboi och jonna? I stället var det andra?

3. Varför zoomade tv4 aldrig in danjals ansikte?

Känns som danjal fick minimal uppmärksamhet om han inte hade våldtagit tjej?
Citera
2026-08-25, 06:31
Bannlyst
Stora snackisen borde ju vara varför hela svenska youtube eliten ratar jockiboi jonna som är Sveriges största youtuber influencer deras bröllop, varför tror ni dom gjorde det?

Kände bara igen anjo, var han den kändaste youtubern efter jockiboi?

Hade varit kul om någon kunde sammanställa jämföra gästlistan från bröllopet 2017 mot 2026?

Var var alla youtubers?

Varför fick dom inga kända artister spela på deras bröllop?

Vad fan är det med Anna Book? Tror inte dom är så jätte bundis vid sidan om youtube?
Citera
2026-08-25, 06:32
Bannlyst
Tror ni jockiboi bjöd in farsan, såg inte honom?

Såg inte den konstiga familjen eller let's feat?

Var det någon som såg herrgård och johnny?

Vi fick ju bekräftat jockiboi jonna inte är hos andra, men alla andra ska vara hos dom?
Citera
2026-08-25, 07:04
Medlem
Felpost

Var det någon som snappade upp Anjos tal till mytomanen och hans hustru ?

Jag hörde att Anjo klämde in att han lärt känna Jockiboi på djupet, personen bakom kameran och att många utifrån tycker att han uppför sig som Jockibois hund, men det var han minsann stolt över.

MONSTRET Jockiboi som byggt hela sitt varumärke på lögner om sin stackars mamma i över ett decennium samt har en högst ledande roll i att förstöra umgänget mellan Chrippa och hans lilla dotter.

När faller korthuset? Jag tror på KARMA.
Senast redigerad av Jupiter7301 2026-08-25 kl. 07:13. Anledning: Fel uttryck
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in