Citat:
Ursprungligen postat av
Sokoke.Cute
Jag har faktiskt aldrig hört det, och det är ju så att man kan överraskas av mens osv. Sånt som händer. Det är ju inte detsamma som att gå med bajsränder eller urinstänk i underbyxorna. Oavsett kön. Jag kan hantera ett hål i underkläder. Privat alltså. Då kan det signalera nån slags obryddhet. Privat är det typ enbart nice! Tycker jag. Och att jag överraksas av mens händer ju så då kan jag ju inte garantera att trosan är 100% ren om jag blir överkörd av en buss.
I jobbet. Njaaaa. Handlar ju om dynamiken. Men ja, jag håller med. Ha rena och hela underkläder! Privata kontakter handlar om helt annan dynamik.
Utomlands hade jag en kund som verkade vara exemplarisk. Och när man träffde honom så var han snäll, liten, beskedlig, punktlig och enkel. Tönt med minipenis och noll sexuella skills. Men så ville han skicka "erotiska" noveller till mig. Yes ok. Han skrev verkligen som en liten kåt gübe. Det kan man ju förstå eftersom kåta gübar är målgruppen för sexnoveller. Det var prat om tangatrosor (nåt som var hett för 40 år sen?) och rakat kön (som som var hett för 25 år sen?) och tjejsex och BBC. Jaaaa. Ok. Jag kan leva med att läsa sånt och låtsas tycka att det är hett. Ett jobb är ett jobb. Men så sjukade han sönder totalt. En av tonårskaraktärerena hade samma förnamn som hans dotter. Det var tjejsex och ligg med BBC och knytnävar om vartannat.
INTE min grej. Men sjukast var när lilla siffergüben började dra in 12-åriga pojkar i fantasierna. Så jävla vidrigt. NEJ. SLUTA.
Så ingen kan komma och säga att man inte lär sig nåt av det här yrket. Det gör man. Och vi är inte dummai huvudet. Och! Vi kan (förhoppninsvis) läsa av sexuellt avvikande betydligt snabbare än många andrra.
Ha ha! Nej, någon novell med mig i huvudrollen har ingen kund skickat till mig. Ännu. Kanske bäst så. Sånt som du fick vill jag inte ha. Alls inte. Och han som skrev det tyckte förstås att detta var bra. Brr.
Men jag var med om något liknande. Jag har lååångt tillbaka i tråden berättat om han som tog mig ut i skärgården med övernattning. En av de sämsta mötena jag varit med om. Detta föregicks av ett lååångt mail i skrivstadiet där han bredde på vitt och brett om hur fint det var ute i skärgåren, det lät nästan som våra politiker nu i valtider; käftarna går i ett på dem, det kastas ut tonvis med valfläsk till höger och vänster och inga ord kan bli för stora (slopad karensdag - jo, jo). Jag som landkrabba de luxe lät ju mig förstås förföras av hans vackra ord.
Och hur blev det? Han började dricka öl redan på båten över och ...
Jag vill inte älta detta, har redan berättat.
Nej, jag ser mig inte som dum i huvudet sådär överlag. Men vissa situtationer kan göra mig osäker, eller att jag handlar dumt.
Vet ej min iq, har aldrig testat.