2026-08-24, 09:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Vad fabricerades i hatet? 1 mening togs inte med i 1 konversation, tycker du att den meningen förändrade allting?

Tex att Linnea och hennes mamma kom till Stockholm och blev helt överaskade att låset byttes ut, nåt Linnea hade blivit meddelande av från Gustav.

Ett annat exempel var varför Jocke ville att de skulle in i lägenheten och foto, han ville se mobiler inte nån dagbok.
Citera
2026-08-24, 10:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Grejen är att om man får till sig ny information som talar emot den man förhöll sig till från början så bör man ändra åsikt. Därmed inte sagt att de måste bli dina nya favoriter på jutup, men ingen kan längre påstå att Chloé är ett övergivet barn.

Jag har ingen anledning att byta åsikt. Han skiter fortfarande i sin dotter, att ringa henne 5 min på kvällarna räknas knappast. Värdelös farsa.
Citera
2026-08-24, 10:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Jag har ingen anledning att byta åsikt. Han skiter fortfarande i sin dotter, att ringa henne 5 min på kvällarna räknas knappast. Värdelös farsa.
Det var ju inte hans val att begränsa till facetime och telefon .. Det var Julia som styrde det.
Så det handlade inte om att han inte ville och inte försökte .. Det handlade om att Julia obstruerade.
Värdelös morsa.

Du kan ta del av det här.
https://www.youtube.com/watch?v=ZTA6FyNSVLk&t=209s
Citera
2026-08-24, 10:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Vad fan yrar du om? Kan du ge exempel? Och vem är mytomanen?

Jag följer massa Youtubes jag gillar ja.
mytomaners - det är plural.

Mytomanerna är i första hand Julia och Jockiboi, tätt följda av Anjo som utan blinka för ut deras lögner och kreerar egna.

Citat:
Tex att Linnea och hennes mamma kom till Stockholm och blev helt överaskade att låset byttes ut, nåt Linnea hade blivit meddelande av från Gustav.

Ett annat exempel var varför Jocke ville att de skulle in i lägenheten och foto, han ville se mobiler inte nån dagbok.
Han hade vare sig på mobiler eller dagbok att göra. Det fanns ingen rätt att gå och ingen rätt att fota någonting.
Dessutom blev resultatet att dagboken fotades och användes i videor ..
Senast redigerad av micro113 2026-08-24 kl. 10:11.
Citera
2026-08-24, 10:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasanjo
Ja gör det. Rasa upp 20 unika saker dom gjort.

1. Knarkar.
2. Hur de betedde sig mot Julia på hennes födelsedag 2024 när hon ville träffa C.
3. Sitter höga i en bil utomlands och när C skriker att de ska vara tysta skrattar de åt henne.
4. Skjutsar ungen på sparkcykel utan hjälm.
5. Inget bilbälte på ungen.
6. Använder ungen som en resväska.
7. Använder ungen som en trofé.
8. Missköter hennes tänder med energidryck och borstar inte hennes tänder.
9. Skaffar inte en egen säng till dottern Jonna får göra det.
10. Drar massa sexsnack framför dottern.
11. Lämnar dottern till Julia när den blir jobbig.
12. Hur han gått på offentligt Therese Jonna Lisen Tärnsby Book osv
13. När Lunabell blev äldre skulle han skicka föräldrarnas sexfilm till henne.
14. Hotat Flashbackanvändare.
15. Sett ner på arbetslösa sjukskrivna osv.
16. Sett ner på psykisk ohälsa.
17. Hans rasism offentligt. Fruktansvärd.
18. Hans homofobi offentligt.
19. Hur han pratat om Jacke.
20. Hur han pratat om Jonnas mamma.

Osv osv.

Varsågod.

Btw unika? Var inte det det handlade om utan 20 vidriga saker.
Citera
2026-08-24, 10:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av frukostpizza
Anting är du med oss, eller så älskar du Jockiboi!

Ja så är det verkligen. Så tröttsamt. Vi är köpta manipulerade osv. Bemöt saken istället.
Citera
2026-08-24, 10:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
För han hotar och beter sig som ett barn som inte förstår något och tror han har alla rättigheter i världen. Är det så svårt att tåla att Chrippa är en ogillad man för det han själv visar sig som? Några SMS ändrar inte på det även om mamman till barnet skulle vara Gypsy Roses mamma.

Jag bryr mig inte nämnvärt, men Chrippa och Linnea bör väl vara glada som båda klagar på att hon inte gör något med flickan. Kul för flickan att få se annat än gym på semestern också 🤷🏻‍♀️ svider det för frun att hon sitter fast i Sverige medan ”fattiga Julia” åker utomlands tro?

Nu ska det försvaras att Christopher inte är vidrig helt plötsligt så patetiskt 😄 Bästa är att påminna om allt han gjort igen.
Citera
2026-08-24, 10:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det var ju inte hans val att begränsa till facetime och telefon .. Det var Julia som styrde det.
Så det handlade inte om att han inte ville och inte försökte .. Det handlade om att Julia obstruerade.
Värdelös morsa.

Du kan ta del av det här.
https://www.youtube.com/watch?v=ZTA6FyNSVLk&t=209s

Han skulle ju kunna träffa sin dotter utan att den våldsamma Linnea är med. Bara en tanke...
Citera
2026-08-24, 10:31
Avslutad
Citat:
mytomaners - det är plural.

Mytomanerna är i första hand Julia och Jockiboi, tätt följda av Anjo som utan blinka för ut deras lögner och kreerar egna.

Han hade vare sig på mobiler eller dagbok att göra. Det fanns ingen rätt att gå och ingen rätt att fota någonting.
Dessutom blev resultatet att dagboken fotades och användes i videor ..

Jag följer varken nån av de 3 så konspirera vidare.

Det där får du ta med Gustav och Jacke främsta ändå.
Citera
2026-08-24, 10:36
Medlem
Citat:
Om man väljer bort allt som säger emot eller kan visa vilka lögner som florerat - då har du ju inget att säga.
Faktaresistent helt enkelt.

Nej, du har inte bildat dig en egen uppfattning utifrån hans video(r) . Din uppfattning har du bildat dig utifrån det som Jockiboi och Anjo gett dig ..
Du lurar ingen - så du kan lägga ner fäktandet nu.

Ja det var extremt oärligt och sjukt av Julia att sitta i rättegången och ljuga ihop att Chrippa skulle varit våldsam .. Jag håller med om det. Tyvärr var hon åtalad och hade därför spelutrymme för vissa lögner i en rättssal .. Annars hade hon kunnat åtalas för mened.
Precis som det var äckligt av Jockiboi att sitta i rättssalen och ljuga och förvränga.
Men det är ju faktiskt bara sandkorn jämfört med alla de lögner Jockiboi och Julia har kablat ut under åren som gått.

Vi har ju alla sett och hört videoklipp på när Chrippa utövar psykisk misshandel mot Julia. Så sluta förneka de händelserna!
Citera
2026-08-24, 11:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Han skulle ju kunna träffa sin dotter utan att den våldsamma Linnea är med. Bara en tanke...
Det är ju det Julia vill - att få vara ensam med Chrippa så hon kan ljuga ihop en packe skit till för att förstöra mellan Chrippa och Linnea.

Hon skiter i barnet.

Citat:
Jag följer varken nån av de 3 så konspirera vidare.

Det där får du ta med Gustav och Jacke främsta ändå.
Du följer dem visst. Hur skulle du annars kunna fungera som megafon åt dem.
Det är bara att se ovan där du babblar geggiga lögner om Linnea igen .. som kommer direkt från Jockiboi, Julia och hundarna ..
Citera
2026-08-24, 11:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Vi har ju alla sett och hört videoklipp på när Chrippa utövar psykisk misshandel mot Julia. Så sluta förneka de händelserna!
Nej, däremot har vi hört att han varit arg när hon försöker använda barnet för att utöva utpressning bl a.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in