Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
Har Julia flytt landet? För vilka pengar då undrar man ju hon har jobbat lika mycket som Rask i sitt liv. Är det dvärgjocke som betalar?
Citat:
Ursprungligen postat av
HalmstadSFB
Jaha. Ja det stärker ändå att hon nog faktiskt ändå var bjuden.
Att Julia flydde landet nu är ingen slump, hon vet hur mycket skit som finns om henne.
Såvitt jag förstått det hade hon pratat i lives om att hon och hennes mamma skulle gå på bröllopet, men att hon sedan slutat ta upp det. Oklart om hon bara antog att hon skulle bli bjuden eller om hon faktiskt ströks från listan.
Det är svärmor som pyntar för resan, hon verkar ha ärvt lite pengar nyligen. Man får ge Julia att hon har flax som alltid lyckas omge sig med folk som kan tänka sig att betala. Jag vet iofs inte hur det var innan hon blev ihop med Chrippa, hon kanske jobbade då. Men sedan dess har hon väl mest levt av honom, hans familj, Wempa, familjen Book, Anjo och Jocke. Han ingår såklart i Chrippas familj men tror att han hjälpt till mycket mer ekonomiskt (och säkert praktiskt) än de andra.
Skulle inte bli ett dugg förvånad om hon bett både Jocke och Chrippa om pengar samtidigt under pågående drama, medan hon sagt till båda att hon inte pratar med den andra. Parasit.
Citat:
Ursprungligen postat av
HalmstadSFB
Ja med dagens teknik får de skärmfilma om man ska tro på det. Speciellt då deras förtroende är princip noll.
Är väl bara att ladda upp materialet någonstans, finns säkert filmer på skärmen och massa skit. Låt oss starta en kampanj!
Citat:
Ursprungligen postat av
frukostpizza
Hallå sötnos, hade du ingen kommentar på ditt felaktiga antagande som du tillskrev mig angående Linnea och Chrippa?
Känns lite oförskämt faktiskt, funderar på att göra en dokumentärserie i 6 avsnitt, 2 timmar per styck om denna oförrätt.
Förklarade vad som ledde fram till slutsatsen som gjorde att jag felaktigt klumpat ihop dig med majoritetsskribenterna. Men du behöver ju inte bli ledsen och utåtagerande bara för att någon tycker att du framstår som gnällig, skit i vad andra tycker. <3