Citat:
Ursprungligen postat av
bigdickrick
Har aldrig påstått att jag ska se den där videon. Du verkar ha missat att kräftan har gjort egna videos innan han fick sitta i kräftburen? Det är där jag hsr bildat mig en EGEN uppfattning om ”drömparet” Lundström. Visst är det ändå lite sjukt att man ens kan ljuga om en sån sak om att man har blivit misshandlad?
Om man väljer bort allt som säger emot eller kan visa vilka lögner som florerat - då har du ju inget att säga.
Faktaresistent helt enkelt.
Nej, du har inte bildat dig en egen uppfattning utifrån hans video(r) . Din uppfattning har du bildat dig utifrån det som Jockiboi och Anjo gett dig ..
Du lurar ingen - så du kan lägga ner fäktandet nu.
Ja det var extremt oärligt och sjukt av Julia att sitta i rättegången och ljuga ihop att Chrippa skulle varit våldsam .. Jag håller med om det. Tyvärr var hon åtalad och hade därför spelutrymme för vissa lögner i en rättssal .. Annars hade hon kunnat åtalas för mened.
Precis som det var äckligt av Jockiboi att sitta i rättssalen och ljuga och förvränga.
Men det är ju faktiskt bara sandkorn jämfört med alla de lögner Jockiboi och Julia har kablat ut under åren som gått.