2026-08-24, 09:16
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du har alltså inte ens sett avsnittet utan sitter och "känner" dig fram och fantiserar hejvilt om vad som kan visas.
Det är ungefär som med allt annat i denna förtalshärva med andra ord. Fakta är inte viktigt bara känslan och att det går att "känna fram" något negativt mot Chrippa och Linnea och givetvis att husse Jockiboi är nöjd ..
Ni är så fina människor på er kant

Nåja, är man faktaresistent så är man ..

Givet din avatar så kan du dessutom sluta låtsas att du "står i mitten" .. t om utan den lojalitet mot Jockibiosekten som uttalas klart i dina inlägg så skulle din uthängning av L:s bild berätta var du står.

Men nu får du för fan ge dig! Jag ogillar kräftan med bihang pga deras egna videos. UTAN jocke, rask o Anjo påverkan. Varför kan du liksom inte bara förstå det?
Citera
2026-08-24, 09:17
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasanjo
På vilket sätt framstod han som ett as? Jag tyckte exakt tvärt om.

Vad tycker du om Julias flykt utomlands föresten?

För han hotar och beter sig som ett barn som inte förstår något och tror han har alla rättigheter i världen. Är det så svårt att tåla att Chrippa är en ogillad man för det han själv visar sig som? Några SMS ändrar inte på det även om mamman till barnet skulle vara Gypsy Roses mamma.

Jag bryr mig inte nämnvärt, men Chrippa och Linnea bör väl vara glada som båda klagar på att hon inte gör något med flickan. Kul för flickan att få se annat än gym på semestern också 🤷🏻‍♀️ svider det för frun att hon sitter fast i Sverige medan ”fattiga Julia” åker utomlands tro?
Citera
2026-08-24, 09:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Förklarade vad som ledde fram till slutsatsen som gjorde att jag felaktigt klumpat ihop dig med majoritetsskribenterna. Men du behöver ju inte bli ledsen och utåtagerande bara för att någon tycker att du framstår som gnällig, skit i vad andra tycker. <3

Ok, men nu blev jag tvungen att gå igenom mina inlägg i Jockiboi-tråden efter ditt påstående. Jävla autist.
Citera
2026-08-24, 09:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Men nu får du för fan ge dig! Jag ogillar kräftan med bihang pga deras egna videos. UTAN jocke, rask o Anjo påverkan. Varför kan du liksom inte bara förstå det?
Därför att du ljuger, vilket är tydligt om man läser din historik och dina nya inlägg.

Dessutom - varför har du Ls bild som avatar. Vad i Chrippa och Linneas egna videor skulle ge dig anledning att hånfullt hänga ut henne. Vad har hon gjort dig? Eller ens någon?
Citera
2026-08-24, 09:27
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Därför att du ljuger, vilket är tydligt om man läser din historik och dina nya inlägg.

Dessutom - varför har du Ls bild som avatar. Vad i Chrippa och Linneas egna videor skulle ge dig anledning att hånfullt hänga ut henne. Vad har hon gjort dig? Eller ens någon?

Kul att du kan bestämma att jag ljuger o sen menar du att jag inte får ogilla kräftan med bihang. Men har man nästan 100k inlägg på fb så är man väl sina fördelar.
Varför ska ni försöka rentvå kräftan från hans egna videos han har gjort tidigare?
Citera
2026-08-24, 09:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Ja listan på varför man kan avsky paret kan göras lång. Ska vi rada upp bara 20 saker?? 😁
Blev det någon lista?
Det kan ju bli en dokumentär i sig att gå igenom en sådan och titta på vari de 20 påståendena har sin grund.
Citera
2026-08-24, 09:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Kul att du kan bestämma att jag ljuger o sen menar du att jag inte får ogilla kräftan med bihang. Men har man nästan 100k inlägg på fb så är man väl sina fördelar.
Varför ska ni försöka rentvå kräftan från hans egna videos han har gjort tidigare?
Du måste ju titta på videon innan du ens kommenterar den.
Nu sitter du ju bara och svamlar och "känner" dig fram igen.

Det är inte antalet inlägg i mitt nick som avgör att du ljuger. Det är dina inlägg, helt oberoende av andras.

För övrigt trodde jag du och ditt läger var totalfixerade vid EN video, vars innehåll Chrippa sedan dementerat upprepade gånger.. Nu är det tydligen fler ..
Citera
2026-08-24, 09:32
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Hur hade ni velat ha den då? Jag känner mig ganska säker på att ni hade bölat exakt lika mycket alldeles oavsett utförande, eftersom ni inte vill något hellre i hela världen än att Chrippa och Linnéa ska vara ovärdiga föräldrar för att storebror har sagt det.

Men som sagt, ni formulerar er ändå som att det finns någonting som hade kunnat få er att ändra åsikt. Kan man inte få ett par konkreta exempel för första gången någonsin?

Varför transkriberar dom smsen och inte lägger inte prints? Visst att ni fans kanske tror på allt patrasket säger rakt av men vad säger att deras transkription är korrekt? Vad säger att något inte är utlämnat? Vad säger att meddelanden inte är raderade? För det går ju att se via meddelandetjänsten om något är raderat. NÄR är smsen från? Prints visar datumen. VEM är smsen från? Att skriva Chrippa och Julia bevisar ingenting.

Sen vad som ”tror” som menas med sms är irrelevant och att sitta och lyssna på fyra ”snillen” som spekulerar är bara slöseri med tid. Det har även pratats om att tv-kanaler och media kanske kommer vilja ta upp det här och använda sig av dokumentären. Varför inte lägga lite pengar på bra mickar? En stor del av videon var ur fokus, så någon som skötte det kanske? Samt så kunde dom väl hittat ett lite roligare upplägg för deras lilla podd med att ha en bättre studio? Jag menar det hade sett bättre ut och inte fått tittarna att somna, till och Anjos studio hade varit 100 gånger bättre än skolbänken dom satt vid. Och Linnea kanske kunde låtsas se ut som att hon ville vara där och inte sitta och pilla på naglarna stor del av tiden? 🤷🏻‍♀️

Det svaret lär inte duga men det är en del av hur jag tycker. Fridens ✌️
Senast redigerad av Nejellerva 2026-08-24 kl. 09:35.
Citera
2026-08-24, 09:35
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Du måste ju titta på videon innan du ens kommenterar den.
Nu sitter du ju bara och svamlar och "känner" dig fram igen.

Det är inte antalet inlägg i mitt nick som avgör att du ljuger. Det är dina inlägg, helt oberoende av andras.

För övrigt trodde jag du och ditt läger var totalfixerade vid EN video, vars innehåll Chrippa sedan dementerat upprepade gånger.. Nu är det tydligen fler ..

Har aldrig påstått att jag ska se den där videon. Du verkar ha missat att kräftan har gjort egna videos innan han fick sitta i kräftburen? Det är där jag hsr bildat mig en EGEN uppfattning om ”drömparet” Lundström. Visst är det ändå lite sjukt att man ens kan ljuga om en sån sak om att man har blivit misshandlad?
Citera
2026-08-24, 09:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Har aldrig påstått att jag ska se den där videon. Du verkar ha missat att kräftan har gjort egna videos innan han fick sitta i kräftburen? Det är där jag hsr bildat mig en EGEN uppfattning om ”drömparet” Lundström. Visst är det ändå lite sjukt att man ens kan ljuga om en sån sak om att man har blivit misshandlad?
Om man väljer bort allt som säger emot eller kan visa vilka lögner som florerat - då har du ju inget att säga.
Faktaresistent helt enkelt.

Nej, du har inte bildat dig en egen uppfattning utifrån hans video(r) . Din uppfattning har du bildat dig utifrån det som Jockiboi och Anjo gett dig ..
Du lurar ingen - så du kan lägga ner fäktandet nu.

Ja det var extremt oärligt och sjukt av Julia att sitta i rättegången och ljuga ihop att Chrippa skulle varit våldsam .. Jag håller med om det. Tyvärr var hon åtalad och hade därför spelutrymme för vissa lögner i en rättssal .. Annars hade hon kunnat åtalas för mened.
Precis som det var äckligt av Jockiboi att sitta i rättssalen och ljuga och förvränga.
Men det är ju faktiskt bara sandkorn jämfört med alla de lögner Jockiboi och Julia har kablat ut under åren som gått.
Citera
2026-08-24, 09:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du behöver inte ändra åsikt om dom. Men du kan erkänna att du utan att blinka trott på mytomaners lögner och har papegojat vidare dom. Det är gratis att erkänna att Chrippa älskar sin dotter och har visat det i handling.

Har du testat att inte bygga parasociala relationer till kreatörer? Varför tror du att en flashbackare lägger någon vikt vid ifall Linnea och Chrippa skiter i Flashback?

Vad fan yrar du om? Kan du ge exempel? Och vem är mytomanen?

Jag följer massa Youtubes jag gillar ja.
Citera
2026-08-24, 09:55
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:

Skulle säga att det är MYCKET sjukt. Sådana som ljuger om att de blir utsatta för våld i nära relation är problemet för oss som faktiskt blivit utsatta. Vi får stånga oss blodiga för att bli trodda på och tagna på allvar för några rövar tycker det är kul att ljuga om något liknande bara för att sätta dit sin partner.

Kräks på båda makarna som enligt egen utsago ljugit om att båda misshandlat varandra 🤮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in