Citat:
Du sitter nu och försvarar det fu sagt som "kritik" mot socialtjänsten men följer dom inte på något sätt? Det låter ju rimligt ändå, det visar ju ändå din nivå.
Snubben i Fagersta har ätit falukorv som barn, betyder det nu att alla som har ätit falukorv kör mot rött? Din analogi haltar när det finns en dussintals kopplingar till, LVU-placerad betyder saknar helt betydelse om det är det enda du pekar på och inte resten av omständigheterna, men det är ju vanligt för er i sekten, köp billiga poäng.
Du anser att "kritiken" dom lägger fram är korrekt, vilket består av hot och hat, meneftersom du inte följer eller lyssnat på dom så kan du ju inte veta vad det består av och du har tidigare inte fördömt när det kommit upp på tapeten flera gånger så jo, säger man inget håller man med.
Tveksamt att du kommit med något konkret kring socialtjänsten, har det handlat om lägga ner och fängsla alla?
Har du hört talas om fallet adam förresten
Snubben i Fagersta har ätit falukorv som barn, betyder det nu att alla som har ätit falukorv kör mot rött? Din analogi haltar när det finns en dussintals kopplingar till, LVU-placerad betyder saknar helt betydelse om det är det enda du pekar på och inte resten av omständigheterna, men det är ju vanligt för er i sekten, köp billiga poäng.
Du anser att "kritiken" dom lägger fram är korrekt, vilket består av hot och hat, meneftersom du inte följer eller lyssnat på dom så kan du ju inte veta vad det består av och du har tidigare inte fördömt när det kommit upp på tapeten flera gånger så jo, säger man inget håller man med.
Tveksamt att du kommit med något konkret kring socialtjänsten, har det handlat om lägga ner och fängsla alla?
Har du hört talas om fallet adam förresten
Men var har du fått "hat och hot" ifrån?! Det där är dina egna ord och hittepå-anklagelser, inte mina! Jag ägnar mig överhuvudtaget inte åt hat eller hot. Det jag ägnar mig åt är helt saklig och befogad kritik mot en myndighet som totalt har tappat kompassen och som river ner och krossar familjer i stället för att hjälpa dem!
Och ja, jag känner i högsta grad till Fallet Adam. Har du hör talas om det?! Det var fallet där socialtjänsten helt utan grund hittade på att ett sjuårigt barn och hans pappa var pedofiler för att sedan cyniskt mörka och gömma alla bevis som motbevisade lögnerna bakom sekretess, enbart för att skydda sin egen prestige och myndighetsrygg!
Det mönstret är så kusligt likt Fallet Elsa att man ryser. Har du överhuvudtaget satt dig in i det fallet heller? När myndigheter kan diktera egna lögner, undanhålla friande bevis och gömma sig bakom sekretesskynket, då handlar det inte om "desinformation" från kritikerna, det handlar om ett akut och livsfarligt rättssäkerhetshaveri i svensk statsförvaltning!