Citat:
Ursprungligen postat av
KillingSpre
eller så är det så att dom skickar ut 2 olika saker till olika personer
Är en ok teori i grunden, men har flertal vänner som beställer från DIVERSE SIDOR, inte bara un, som känner samma effekt som mig från cb9. Då menar jag inte att jag bjudit en vän på min cart, utan att dem köpt egna carts/buds/whatever the fuck och känt effekter som liknar dem jag upplever av cb9.
Un har bra rykte, finns inte riktigt nån poäng för dem att sabba det. Fanns däremot innan thca klassades, flertal andra sidor som var minst lika bra. Däremot så är jag bara medveten om att det är un och typ k*shy som har cb9 just nu.
Självfallet hade jag föredragit thca eller thc, men thca är nu klassat, och gatulangare säljer kamelbajs och carts med vitamin-e i sig... Så finns ingen poäng med det där.
Sedan finns det alltid risker med dessa altnoids. Thch, thcp, hhcp etc var ju relativt okända kemikalier i Sverige men visade sig vara ok. Sen är ju cb9 mer suspekt, men det är jag som får ta konsekvenserna av den risken om det visar sig vara så. Jag tycker inte effekten liknar spice alls. Iallafall inte likt spice-gräset som florerar i Sthlm just nu.