Cb9

2026-08-23, 08:09
Medlem
KillingSpres avatar
provat denna nu för nyfikenheten tog över.. Indica vape ifrån Un samt 35% hampa. Kan ju säga som så att jag rökte ett par ggr sen slängde skiten, då den påminner något extremt mycket om riktig spice fr¨n 2013-2014. Aldrig i livet denna finns i cannabisplantan, inte ens i mikroskopiska mängder då det här är långt ifrån cannabis. Aja 300kr fattigare.
Tillägga att effekten kom på seriöst 5 sekunder efter ett bloss. Så fungerar det inte riktigt, förutom med spice noider.
Senast redigerad av KillingSpre 2026-08-23 kl. 08:11.
Citera
2026-08-23, 09:53
Medlem
Doncoldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillingSpre
provat denna nu för nyfikenheten tog över.. Indica vape ifrån Un samt 35% hampa. Kan ju säga som så att jag rökte ett par ggr sen slängde skiten, då den påminner något extremt mycket om riktig spice fr¨n 2013-2014. Aldrig i livet denna finns i cannabisplantan, inte ens i mikroskopiska mängder då det här är långt ifrån cannabis. Aja 300kr fattigare.
Tillägga att effekten kom på seriöst 5 sekunder efter ett bloss. Så fungerar det inte riktigt, förutom med spice noider.

Låter ju smått oroväckande ^^
Kan du klargöra ifall det var vape:n eller hampan du kasta ?
"300:- fattigare" ...borde ju innebära att du behöll ngn av dem isf ^^
Citera
2026-08-23, 12:31
Medlem
KillingSpres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doncoldg
Låter ju smått oroväckande ^^
Kan du klargöra ifall det var vape:n eller hampan du kasta ?
"300:- fattigare" ...borde ju innebära att du behöll ngn av dem isf ^^
både och. Inget att behålla ärligt. Fick hampan som prov
Citera
2026-08-23, 12:39
Medlem
Citat:
Japp märkte detsamma, slår på som en jävla häst bara på några sekunder, finns nog inte i cannabisplantan som du säger.
Citera
2026-08-23, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igd
Har beställt thcv som kommer imon. Tänkte jag ska blanda dom två. Allt är förstås beställt hos un. Bästa priset och kvalité

Har du testat den nya som kommin in hos UN!!?? Thcv grinded sativa? Måste få veta om nån testat den för..... den var sjuk (är inte nybörjare om man säger så..)
Citera
2026-08-23, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Latfet13
Japp märkte detsamma, slår på som en jävla häst bara på några sekunder, finns nog inte i cannabisplantan som du säger.

Jag håller inte alls med. Tycker den slår till SENARE än thc. Men alla reagerar olika.
Citera
2026-08-24, 06:41
Medlem
KillingSpres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L3L
Jag håller inte alls med. Tycker den slår till SENARE än thc. Men alla reagerar olika.
eller så är det så att dom skickar ut 2 olika saker till olika personer
Citera
2026-08-24, 09:28
Medlem
Citat:
eller så är det så att dom skickar ut 2 olika saker till olika personer

Är en ok teori i grunden, men har flertal vänner som beställer från DIVERSE SIDOR, inte bara un, som känner samma effekt som mig från cb9. Då menar jag inte att jag bjudit en vän på min cart, utan att dem köpt egna carts/buds/whatever the fuck och känt effekter som liknar dem jag upplever av cb9.

Un har bra rykte, finns inte riktigt nån poäng för dem att sabba det. Fanns däremot innan thca klassades, flertal andra sidor som var minst lika bra. Däremot så är jag bara medveten om att det är un och typ k*shy som har cb9 just nu.

Självfallet hade jag föredragit thca eller thc, men thca är nu klassat, och gatulangare säljer kamelbajs och carts med vitamin-e i sig... Så finns ingen poäng med det där.

Sedan finns det alltid risker med dessa altnoids. Thch, thcp, hhcp etc var ju relativt okända kemikalier i Sverige men visade sig vara ok. Sen är ju cb9 mer suspekt, men det är jag som får ta konsekvenserna av den risken om det visar sig vara så. Jag tycker inte effekten liknar spice alls. Iallafall inte likt spice-gräset som florerar i Sthlm just nu.
Senast redigerad av L3L 2026-08-24 kl. 09:29. Anledning: La till extra synpunkt
Citera
2026-08-24, 15:47
Medlem
Jag har köpt 100% vejpen från UN ett par gånger, men jag upplever aldrig någon form av abstinens när den tar slut. Är den verkligen så farlig, och vad är det i så fall som gör den farlig?
Tycker också den känns som THC möjligtvis lite starkare.
Citera
2026-08-25, 08:36
Medlem
Är det någon som tagit ett snabbtest på thc efter att ha använt cb9? Vet att jag har frågat flera gånger men jag är nyfiken på om det ger nåt utslag
Citera
2026-08-25, 09:08
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1776qxen
Jag har köpt 100% vejpen från UN ett par gånger, men jag upplever aldrig någon form av abstinens när den tar slut. Är den verkligen så farlig, och vad är det i så fall som gör den farlig?
Tycker också den känns som THC möjligtvis lite starkare.

Man får ju inte abstinens av äkta gatuhasch eller maja heller. Överlag är cannabis en väldigt förlåtande substans att bruka men vi måste hålla oss till dödsgiftet alkohol eller inget alls i detta jävla landet. Visst kan man må visset och ha lite huvudvärk och brist på ork och lust om man slutar plötsligt efter att ha rökt en längre tid.
Men abstinens som är ens i närheten av den man får av heroin, alkohol, benso etc är det inte tal om.

Citat:
Ursprungligen postat av KentDement
Är det någon som tagit ett snabbtest på thc efter att ha använt cb9? Vet att jag har frågat flera gånger men jag är nyfiken på om det ger nåt utslag

Jag har varit garanterat thc fri i minst 6 månader. Sedan tog jag droppar från 2 olika cbd-oljor morgon å kväll samt använde en cbd vape och rökte även cb9/thcv indica supermix. Efter 3 dagar tog jag thc20 snabbtest som visade positivt.

Mer än så vet jag inte...
Senast redigerad av Frans-Jaeger 2026-08-25 kl. 09:12.
Citera
2026-08-25, 20:22
Medlem
Morgon piss positiv dagen efter på 20 sticka men inte 50. Några timmar senare negativ på 20 sticka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in