Cb9

2026-08-11, 14:49
Medlem
Nu har jag inte rökt nått på två dagar. Rökte innan thca istället för cigaretter varje dag. Tog nu 2 bloss på cb9. Blev extremt trött,ögonen är jätte tunga. Har haft panikångest idag och mått jättedåligt. Har diagnos ptsd, enda som hjälper mot dig är sånt här. Så jämfört med thca är att den är lite lugnare och går ur lite snabbare. Har beställt thcv som kommer imon. Tänkte jag ska blanda dom två. Allt är förstås beställt hos un. Bästa priset och kvalité
Citera
2026-08-11, 15:11
Medlem
Doncoldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igd
Nu har jag inte rökt nått på två dagar. Rökte innan thca istället för cigaretter varje dag. Tog nu 2 bloss på cb9. Blev extremt trött,ögonen är jätte tunga. Har haft panikångest idag och mått jättedåligt. Har diagnos ptsd, enda som hjälper mot dig är sånt här. Så jämfört med thca är att den är lite lugnare och går ur lite snabbare. Har beställt thcv som kommer imon. Tänkte jag ska blanda dom två. Allt är förstås beställt hos un. Bästa priset och kvalité

Vilken form av cb9 har du testat hos un? ^^
Hur snabbt skulle du säga att den går ut, då man känner att man kanske vill fylla på igen isch ^^
Och hur tyckte du det funka mot ptsd:n ?
Sorry alla frågor 😅
Har själv C-ptsd, men har haft det så länge, så har hunnit bli hanterbart även utan cb idag 🙏🏻🥳
Allt tack vare cannabis som en krycka på vägen 🙏🏻
Citera
2026-08-11, 15:29
Medlem
Ska testa upgradenatural med och ge den en chans till för att se hur potenta de nya produkterna är
Citera
2026-08-11, 15:55
Medlem
Doncoldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cipodipo
Ska testa upgradenatural med och ge den en chans till för att se hur potenta de nya produkterna är

Ska också, men först om två veckor =(
Så tänkte vara clean tills dess för att kunna utvärdera effekt, tolerans osv någorlunda fair
Berätta gärna vad du tyckte sen och vilken version du testat
Personligen blir det nog att testa budsen sen.. i think
Citera
2026-08-11, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doncoldg
Vilken form av cb9 har du testat hos un? ^^
Hur snabbt skulle du säga att den går ut, då man känner att man kanske vill fylla på igen isch ^^
Och hur tyckte du det funka mot ptsd:n ?
Sorry alla frågor 😅
Har själv C-ptsd, men har haft det så länge, så har hunnit bli hanterbart även utan cb idag 🙏🏻🥳
Allt tack vare cannabis som en krycka på vägen 🙏🏻
G cookis 26%. Beror på hur man vill må. Ja blev riktigt stukad av första. Och enormt trött. Kunde inte sova bara vila ögonen. Nu är ja på andra. Tar det lugnt. Fortfarande trött i ögonen men känner för att städa😃 jo den hjälpte mig ur en panikångest attack idag. Den var riktigt illa. Glad för din skull att du mår bättre idag
Citera
2026-08-11, 16:43
Medlem
Doncoldgs avatar
Citat:
G cookis 26%. Beror på hur man vill må. Ja blev riktigt stukad av första. Och enormt trött. Kunde inte sova bara vila ögonen. Nu är ja på andra. Tar det lugnt. Fortfarande trött i ögonen men känner för att städa😃 jo den hjälpte mig ur en panikångest attack idag. Den var riktigt illa. Glad för din skull att du mår bättre idag
Tack för utvecklandet 🙏🏻
Tack, jo det har varit en resa på över 10år..så ge inte upp 🙏🏻
Gick läkemedelslistorna runt med massa biverkningar till följd....
Till slut avsa jag mig kontakten med sjukvården & psykologin och tog tag i det själv, olagligt, men det räddade livet på mig, utan biverkningar förutom happy, hungry, sleepy
Så jag kan relatera till att cb är det enda som funkar med ptsd:n
Citera
2026-08-11, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doncoldg
Ska också, men först om två veckor =(
Så tänkte vara clean tills dess för att kunna utvärdera effekt, tolerans osv någorlunda fair
Berätta gärna vad du tyckte sen och vilken version du testat
Personligen blir det nog att testa budsen sen.. i think
Ja samma här, så vi lär kunna utgöra hur bra varorna är när vi har låg tolerans.

Tänkte köpa Dry Lebanese 50% – CB9, LA MOUSSE 35% – CB9, THC-V 40% – GRINDED samt CBD ifrån UpgradeNatural.

Ja jag tänker berätta efter hur varorna är, kan du gör detsamma med budsen, det är ju perfekt.
Citera
2026-08-11, 17:04
Medlem
Citat:
Jaha vad bra, det blir roligt att testa köpa ifrån UN.
Citera
2026-08-13, 18:57
Medlem
Ingen som vet hur ett up ser ut efter intag ifrån kus×y cb9 buds?
Citera
2026-08-14, 08:02
Medlem
Ingen som gör egen efterforskning längre?
Alla går efter vad som skrivs här på flashback tydligen.

CB9 ger ingen tung indica effekt, de som skriver de ljuger till försäljarnas fördel.
CB9 är väldigt milt liknande Cbd så vad händer här inne?
Citera
2026-08-14, 08:49
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xleet

CB9 ger ingen tung indica effekt, de som skriver de ljuger till försäljarnas fördel.

Vad som händer?
Ja människor som hittar höghetsprodukter är vad som händer. Om du tror att ämnet är inaktivt och alla här inne har masspsykos så bör du testa själv. CB9 fungerar jättebra men Indica SuperMix CB9+THCV är bättre och riktigt bra. Iaf när man som jag tar 5 droppar cbd olja under tungan varje morgon och suger cbd vape innan jag tar CB9 eller Supermixen.
Citera
2026-08-14, 08:58
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xleet

Ett gram av det som faktiskt är aktivt räcker att göra 100 gram material starkt.

Du måste prata om nåt annat. Så det kanske är du som borde göra lite efterforskning.

Däremot så verkar det ju som att det de bankar ut det med för att få ett destillat är något konstigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in