Citat:
Undrar om de kommer diskutera något om sådana initiativ som S-E-A eller det som Restore Britains Rupert Lowe kom med om ett "deporterings-NATO"... Nu när vi ändå tvingats med i NATO utan folkomröstning
Varför är inte Allard med för Örebropartiet?? men visst denna ska kollas på.
Kanske inte blev inbjuden? Det står mellan ÖP och AfS för mig även om jag inte håller med båda i allt så... Gränsen behöver stängas från långbortistanländer! Och många behöver skickas hem igen. Fan ska kriminella utifrån här att göra. Man blir mordisk. 😤 eller jihadist-välfärdsplundrare som bara kommit för att dränera välfärdssystemen i land efter land och sprida sin massmordskult 😤
Save Europe Act ⬇️ t.ex. är tydligen inte något Kasselstrand backar vilket jag tycker är synd men..
Kanske inte blev inbjuden? Det står mellan ÖP och AfS för mig även om jag inte håller med båda i allt så... Gränsen behöver stängas från långbortistanländer! Och många behöver skickas hem igen. Fan ska kriminella utifrån här att göra. Man blir mordisk. 😤 eller jihadist-välfärdsplundrare som bara kommit för att dränera välfärdssystemen i land efter land och sprida sin massmordskult 😤
Save Europe Act ⬇️ t.ex. är tydligen inte något Kasselstrand backar vilket jag tycker är synd men..
🙄 "demokrati" som alltid... det finaste som finns men jag tror inte 'eliten" har samma definition av folkstyre som man försöker ge sken av via t.ex. Bonniers skolböcker.f
Knapptryckarna gillar jag konceptet av, men inte när man massimporterar folk med extrem invandring på invasionsnivå 1. och 2. dessutom extrema mängder från kulturer/religion med öppet jävligt fientlig ideologi och läror. Likande problem har vi med de enorma röstblocken, importerade migrationsjihadister, infiltrerade instanser och system som jobbar för deras invasion, och som kan gruppera sig via deras strategi, och gå ihop och rösta in ett exteremsitiskt jihad-parti (ja, bara helt enkelt islam-parti) från ",ingenstans" vid ett val de inte ens borde få delta i...
Varför? För att deras "religion" är en bokstavlig krigs& maffiakult som behandlar "otrogna" som andra klassens medborgare, och värre än bara olika straff för samma brott om du är muslim eller inte, även om det är inkluderat... ja....ni vet...väl...
Och för all del "alla muslimer är inte så, de flesta är selulääära" Nej inte alla, men många, och det kan vara majoriteten med..Inte?? Jaha det vet du! - om det handlar om en invasionsstrategi, vilket "migrationen" är, varför skulle de vakta sin taqyyia-tunga och berätta för oss "otrogna" om deras faktiska slutmål, mörka delar av sin ideologi och dess metoder 🤦♂️
men i övrigt, vore jag för mer direktdemokrati... med kanske vissa krav...Som ursprungsbefolkning. Och ska verkligen knappt ens medel IQ dubbel-trippel rumstemp få rösta...
men det är inte vad knapptryckarna vill, har frågat någon gång - de vill att alla ska få rösta direkt och bra.
Kan vara bra... Ibland, ibland inte.
Senast redigerad av Room531 2026-08-23 kl. 20:16.
Senast redigerad av Room531 2026-08-23 kl. 20:16.