2026-08-23, 17:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvind
Att offentliggöra detaljer om barnets hälsa och detaljer av föräldrarnas vårdnadstvist är i sig integritetskränkande. Hoppas att detta polisanmäls. Barnet ska inte exponeras såhär, hon blir äldre för varje dag som går och hon ska inte behöva lida mer än vad hon redan behövt göra. På samma sätt ska Linnea och Christofers barn inte behöva lida för hans/hennes (vet inte vilket kön det är) föräldrar gjort. Det är dock oroväckande att privata chattar fortfarande läcks mellan Julia och Christofer, oavsett vem som läckt så kan ju inte soc vara så förtjust i det, det ser inte alls bra ut.

Jag hoppas att Anjo och Rask mfl. ger fan i att ens nämna dessa videos, det får vara bra nu. Det har gått alldeles för långt.
Barnet har inte exponerats. Julia blir exponerad. Vart är din oro när Julia sprider lögner och ställer till med skit.
Har du minsta empati i kroppen kanske du ska ta dig en funderare på vad Julia utsätter barnet för.
Chrippa kämpar för att få ha en relation med sitt barn, trots att Julia är mer än äcklig och oärlig så poängterar han hela tiden att barnet har rätt till båda sina föräldrar.
Citera
2026-08-23, 17:05
Medlem
Fint ändå att det alltid råder vild panik här inne så fort det publiceras någonting som inte ser så bra ut för den värld som Chrippas bror och kompisar skapat åt sig själva och de lågbegåvade som vill lyssna. Det blir så tydligt när det ska börja ljugas om trailers där barn hängs ut och fejkade chattar där en okänd människa satt dit en annan bild på Jocke (eller vafan var det den där dåren skrev tidigare idag). Istället för att diskutera innehållet som lyfts fram.

Plötsligt bryr alla ihjäl sig om barnperspektivet, men klarar givetvis inte av att konkretisera på vilket vis barnet och hennes integritet kränks här. Personligen tycker jag det är värre att låta någon växa upp i tron om att man är oönskad och oälskad av sin förälder när det inte alls är så, än att en handfull vuxna ska få hämnas på en farsa. Men det är klart att ni här inte får tycka det, då faller ju allt. Patetiskt.
Citera
2026-08-23, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Det har lags upp bevis/stöd angående alla dessa 3 saker tidigare. Eller har du läst varenda inlägg i denna tråd? (även raderade inlägg).

Bevisa! Jag har följt denna tråd sedan nyår 2023 och vareviga gång är de påståenden utan riktiga bevis
Citera
2026-08-23, 17:17
Medlem
Citat:
Enligt mig är det oerhört svårt att hitta en godtagbar ursäkt för att övergiva sitt barn på det sättet han gör. Det är väl om man har missbruksproblematik eller psykiska problem, när man inte kan ta hand om sig själv och barnet behöver skyddas från föräldern. Chrippa har begått brott, ja, men han har fortfarande ett föräldraansvar oavsett om han har vårdnaden eller inte. Barnet ska kunna få träffa sin pappa.

Att han skiter i henne påverkar hennes anknytningsmönster negativt. Det är vidrigt att han inte hört av sig till dottern på snart fyra månader. Hur fan kommer hon påverkas om Julia behöver sitta inne 21 dagar? Jag hoppas att barnet slipper separeras från sin mamma på det sättet, det är brutalt.

Du har precis fått allt du trodde vid det här tillfället motbevisat, och det du har att komma med är att svamla om att man offentliggjort barnets hälsa? Jag är lite nyfiken på vad det var som fick dig att tro på detta, och det hade varit intressant att höra vad du tycker nu. Om du klarar av att sluta låtsas som att du har barnet i fokus och att det inte mest bara handlar om att du ogillar barnets pappa.

Vilket såklart är okej, men äckligt att gömma sina åsikter bakom ett barn, och sedan förfäras över att andra gör det.
Citera
2026-08-23, 17:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Operation snok, är det här vad som ska vara den otroligt omtalade dokumentären? Blir den bättre? Fyra barnlösa privatpersoner som sitter och spekulerar vad dom tror? Angående smsen? Bara hot hit och dit som två småbarn, är det ens prints eller ”transkriberat” (dvs kan vara helt omskrivet och utlämnande av delar? Ingen av dom tre inblandade är lämpliga att vara nära flickan av det jag sett i avsnitt ett…

Som jag befarade med andra ord, hoppades ändå på att jag inte skulle ha rätt.

Snälla husbilstomtar hypa inte upp ljummet bajs fler gånger, det blir inte bra då. Tar man det mer lowkey så blir det vad det blir istället.

Edit:

Jag fattar att det finns folk här som försöker skriva ner videon, men det finns exempel på det motsatta också.
Senast redigerad av frukostpizza 2026-08-23 kl. 17:38.
Citera
2026-08-23, 17:33
Medlem
knark-kungens avatar
Tråden går varm när sanningen kommer fram.

Man blir helt varm i kroppen när det bevisas vilken äcklig skitmorsa den arbetslösa dagdrivaren Julia är. Men det är ingenting nytt för oss med fler än 80 iq poäng.

Sanningen kommer alltid segra och den goda sidan kommer alltid att vinna!

Tack operation kobra
Citera
2026-08-23, 17:42
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukostpizza
Som jag befarade med andra ord, hoppades ändå på att jag inte skulle ha rätt.

Snälla husbilstomtar hypa inte upp ljummet bajs fler gånger, det blir inte bra då. Tar man det mer lowkey så blir det vad det blir istället.

Edit:

Jag fattar att det finns folk här som försöker skriva ner videon, men det finns exempel på det motsatta också.

Jag är inget fan av dom men jag tänkte ändå att jag ger dom en chans med tanke på hur omtalad denna dokumentär varit och hypats. Det kan ju finnas en chans att det blir bra eller lite värt. Jag hade fel.
Citera
2026-08-23, 17:50
Avstängd
Citat:
Jag är inget fan av dom men jag tänkte ändå att jag ger dom en chans med tanke på hur omtalad denna dokumentär varit och hypats. Det kan ju finnas en chans att det blir bra eller lite värt. Jag hade fel.

Kan förstå att man känner lite hype själv om man får 800 skärmdumpar från en privat chatt, men mitt intryck av den här typen av läckor är att det mest är tröttsamt skitsnack som visserligen kan vara lite generande för de inblandade, men inte mycket att gå igång på för utomstående.

Nu gjorde de en 1.5 timme lång video också om det, orka med sånt. Koka ner det till det viktigaste, håll inte på och autistredovisa allting hela jävla tiden. Ska det bli två lika långa avsnitt till? Orkar inte.

Ett exempel, tragglade igenom mig Jockibois socpapper på egen hand, med rätt så lätt ansträngning, men att lyssna på någon annan som gör det i timme efter timme, liksom? Jag zonar ut helt efter en kvart.
Citera
2026-08-23, 18:10
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Skulle också känna så i det sällskapet

Klassiskt kräftan i det hela dock att han klagade över att han inte hade haft flickan förra julen och Julia svarar att det inte var hennes fel att han flydde landet och bröt reseförbudet.ä och missade julen pga det. Och han svarar att det delvis var hennes fel. Nej kräftan, det var ditt eget fel 😅

Kräftan kan aldrig ta ansvar för sina egna handlingar. Det är sen gammalt. Alltid andras fel. Han har blivit curlad hela sitt liv. O det fortsätter även nu.
Citera
2026-08-23, 18:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Kräftan kan aldrig ta ansvar för sina egna handlingar. Det är sen gammalt. Alltid andras fel. Han har blivit curlad hela sitt liv. O det fortsätter även nu.

Dock en jävla bedrift att vara så jävla ful som han är (var som barn också) och bli curlad. Oftast brukar de ju vara söta men Chrippa bara motbjudande.
Citera
2026-08-23, 18:54
Medlem
Citat:
Att offentliggöra detaljer om barnets hälsa och detaljer av föräldrarnas vårdnadstvist är i sig integritetskränkande. Hoppas att detta polisanmäls. Barnet ska inte exponeras såhär, hon blir äldre för varje dag som går och hon ska inte behöva lida mer än vad hon redan behövt göra. På samma sätt ska Linnea och Christofers barn inte behöva lida för hans/hennes (vet inte vilket kön det är) föräldrar gjort. Det är dock oroväckande att privata chattar fortfarande läcks mellan Julia och Christofer, oavsett vem som läckt så kan ju inte soc vara så förtjust i det, det ser inte alls bra ut.

Jag hoppas att Anjo och Rask mfl. ger fan i att ens nämna dessa videos, det får vara bra nu. Det har gått alldeles för långt.

Tack, helt enig med dig här. Det som pågår från alla håll är så beklagligt. Ingen är bättre än någon annan. Den här Kobra-grejen görs absolut inte med barnets väl och ve i fokus. Att vuxna människor håller på såhär.
Citera
2026-08-23, 20:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av betraktare92
Tack, helt enig med dig här. Det som pågår från alla håll är så beklagligt. Ingen är bättre än någon annan. Den här Kobra-grejen görs absolut inte med barnets väl och ve i fokus. Att vuxna människor håller på såhär.

Det är ju ett gäng autister och svagbegåvade hela bunten på bägge sidor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in