2026-08-22, 13:45
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashyer
Du säger samma sak om och om igen. Varför äter kvinnor betydligt mer antidepressiva medel om de mår bra enligt dig? Och nej, om de skiljs så mår de mest dåligt över förlusten men jag förstår att du presenterar det så eftersom du är en sjuk manshatare som skriver skitinlägg på Flashback. Hur känns det att vara en misslyckad kvinna och hänga på Flashback bland alla incels? Är du en femcel?

Det är bara ditt lösa tyckande. Kvinnorna klarar av det men de mår inte bra på vägen. Jag ser kvinnor hela tiden söka efter en ny farsa till barnen på dejtingsidor. Kvinnor klarar uppenbarligen inte av det varken ekonomiskt eller känslomässigt. Och de vill att män ska betala för kvinnans släpande ungar.

Skaffa en gammal gubbe då. Psykisk ohälsa är ju förbehållet kvinnan med tanke på att cirka 1 miljoner besöker psykolog regelbundet eller äter antidepressiva. På tal om sköra psyken.. LOL

Du har daddy issue och söker en försörjare. Du låter inte som någon som kan ta hand om sig själv om du behöver en man som försörjer dig. Men men, genom sig själv känner man andra.

Utan män så är kvinnor helt värdelösa. Det är ert eget fel att ni har enbart sex att ge mannen. För vad ska mannen annars ha er till? Typ ingenting? Män klarar sig bättre än kvinnor och kvinnor förfaller väldigt fort.

Om det är män som behöver hjälp med att ta hang om barnet, varför hamnar då barn till ensamstående föräldrar ofta i fängelse? Män klarar av matlagning, hämta/lämna, uppfostran där barnet får en bättre och ljusare framtid. Kvinnor med barn hinner knappt att ta hand om sig själv innan barnet hamnat på fel spår i livet och är kriminell. Ni kan ingenting tyvärr. Det finns hur mycket information som helst som visar att barn till ensamstående kvinnor hamnar betydligt oftare i fängelse eller i kriminella banor. Sen kan du få babbla hur mycket skit du vill men du är en självgod manshatisk psykfallskvinna som tror för högt om dig själv.
Jag slutade läsa efter att jag läste att du hänger på dejtingsidor

Du bevisade ju nyss hela min poäng. Ett tips till, vill du diskutera med någon utan att bli så himla kränkt så är det ett bra tips att du inte attackerar personen för du förlorar din poäng innan du satt punkt. Jag kan väl också kalla dig hundra saker, men jag känner att du har kallat dig själv allt det där genom ditt beteende. Tack för idag och tralla vidare och sök kärleken nu på din dejtingsajt eftersom att du hatar att leva med dig själv. Amen 🙏🏻
Citera
2026-08-22, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Jag slutade läsa efter att jag läste att du hänger på dejtingsidor

Du bevisade ju nyss hela min poäng. Ett tips till, vill du diskutera med någon utan att bli så himla kränkt så är det ett bra tips att du inte attackerar personen för du förlorar din poäng innan du satt punkt. Jag kan väl också kalla dig hundra saker, men jag känner att du har kallat dig själv allt det där genom ditt beteende. Tack för idag och tralla vidare och sök kärleken nu på din dejtingsajt eftersom att du hatar att leva med dig själv. Amen 🙏🏻
Så brukar det låta när kvinnor har fel. Du vet, kvinnor är ointresserade av terapi när det är hon som är problemet. Funderat på det?
1 miljon äter antidepressiva, vet du hur många män som äter antidepressiva? En femtedel av antalet kvinnor. Apropå skööör haha 😃
Japp sätt punkt för något värdigt försvar har du då INTE!
Citera
2026-08-23, 10:30
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Jag vet tyvärr inte vad det är för typer som finns på din marknad, men jag är säker på att du inte kan välja och vraka som du vill.

Min tråd handlar om att män blir olyckliga utan en kvinna i sitt liv, anser du att jag har fel i den teorin? Känner du många män som lever lyckliga utan kvinnor i sina liv? Och läser du tråden så står det också att det finns en liten % män som klarar sig utan kvinnor och mår bra men att det oftast är äldre generationer.

Tittar vi på dagens utveckling så finns det en enorm skara olyckliga män som drömmer om en kvinna i deras liv och när dem inser att dem aldrig kommer få en så blir dem självmordsbenägna. Är inte det här en utveckling som är relativt ny? Fanns begreppet incels på 80-talet? Varför kallas dem just för incels och inte bara singlar? Jo det är för att stereotypen av en incel är en mjäkig ung man som är porrmissbrukare, bor hemma och har aldrig haft en flickvän och i värsta fall aldrig ens haft sex. Dessa typer av män är ofta väldigt aggressiva och labila, utåtagerande på internet men tysta i verkligheten och lever i depression med självmordstankar. Tycker du att det finns jättemånga kvinnor som är såhär?

Nej just det!
Känns lite som att du av någon anledning ger dig på män och ska ha det till att män är olyckliga och kvinnor lyckliga i det nya parlösa samhället.

Jag är kanske en av de du kallar äldre generationerna? Köpte min första mobil i 25 års åldern och det var innan smartphone och internet.

Vi hade kanske fördelen att vi faktiskt umgicks fysiskt och när vi gjorde det så var vi inte bara 15% närvarande och resten i mobilen. Vi pratade och gjorde saker ihop. Vi lärde känna varandra både flickor och pojkar.
Det fanns ingen som sa något om hur man skulle vara och tycka, tyckte man om någon så kanske man hade ihop det ett tag, du vet pussas och sova över o ha sex, som ungdomar gjorde en gång i tiden bara för att dom var unga och lärde sig om livet och pojkar resp flickor på egen hand.
Idag lär man sig allt genom sociala medier och när det inte stämmer överen med verkligheten så är det sociala medier som är rättesnöret och verkligheten fel.

Ni som är yngre kan såklart inte veta hur det var förut men du har säkert sett någongång i dina flöde något om 80-talet och som var så speciellt med det.

Jag vet inte om allt var bättre men det var så mycket nytt som tog fart.
Teknologi började bli en del av samhället, den teknologi som ligger till grund för det som vi lever mitt i idag.
Musiken som kom var ny och det fanns så mycket att välja på för alla smaker, musik som du såklart inte vet görs om av nya artister idag och som ni tror är något nytt och de som än idag fyller upp arenor idag med 100000-200000 människor är de som gjorde musik redan på 70-80 talet, finns inga moderna artister som drar sådan publik.
Det fanns en framtidstro och optimism inför det som komma skulleoch alla möjligheter vi hade i livet. Vi hade en chans att göra n¨got av oss själva och välja väg vilket inte riktigt fungerar idag.

Allt detta sagt, vi levde livet själv och blev äventyrslystna, uppfinningsrika och positiva.
Idag har allt detta ersatts av skärmen, initiativförmågan sjunker för varje år, finns statistik, plus att universitet och andra forskningsinstutitioiner har varnat för att vår tekniska utveckling kommer stanna av då dagens forskar i stor omfattning inte klarar av att gå egna vägar och tänka utanför boxen.
Människor som är vuxna idag och det kommer bli ännu värre när de som föds idag växer upp.

Man kan faktiskt se detta redan idag, det kommer vädligtlite som är nytt inom tex medicin och teknik idag.
Visst det presenteras tekniska och medicinska nyheter varje dag men det är saker som vidarutvecklats inte uppfunnits. Mobilen är ett bra exempel, det var ett enormt tekniskt steg sen kom smartmobilen(iphone) som var ett tekniskt genombrott. Men sen dess har det inte hänt så mycket, allt är saker som har byggts på den gamla plattformen allt eftersom tekniken blir bättre men några uppfinningar och nytänkande är det inte tal om.
Elbilen, fanns elbilar för hundra år sedan, det är inget nytt.

Vad jag vill ha sagt med allt detta är att samhället runt oss idag är en produkt av vår utveckling precis som all teknik.
Det är ganska lätt se att våra sk framsteg tar död på naturen och därmed vår planet.
Det är kanske inte lika lätt att se, speciellt när man inte har något att jämföra med, att de tekniska framstegen även tar död på människan.

Kropparna används inte ordentligt, hjärnorna tillåts inte fungera fritt och utvecklas med egna tankar och sökande när allt kommer till oss genom en skärm.

Vad har nu detta att göra med dina inlägg?

Precis allt därför allt detta påvisar att vi gott så långt från vår natur att vi inte är i kontakt med oss själv överhuvudtaget.

Män har lägre energier, är lugnare mer nöjda med att saker är stabila och konstanta.
Kvinnor är mer uppe i det blå, kvinnan söker hela tiden stimulans utifrån, vill ha, se och uppleva nytt.

Kvinnan får i stort sett alla sina behov tillfredställda genom skärmlivet medans mannen som också är mobilberonde ofta fastnar i det för att det passar mannen när inget speiellt händer, mobilen blir lite som att titta på tv, man stänger av.

Så kvinnan påverkas betydligt mer av det som de matas med, du ska inte tor att det är du som bestämmer vad du ser, vilket leder till att det inte är du som bestämmer vad du ska tycka, tänka och köpa.

Allt detta har lett till den punkt där vi är idag, när kvinnan tutats i att hon inte behöver en man eller män överhuvudtaget, att skaffa barn är något som gör det omöjligt att leva sitt liv.
Medans mannen såklart många gånger är porrskadade vilket även gäller kvinnor men mannen har inte fått något som ersatt det han vill ha ut av livet.
Mannen är oftast mycket känsligare än kvinnor men kvinnor agerar ofta utifrån känslor medans mannen håller sig till logik och ger inte uttryck för könslor av många olika anledningar.

Så när kvinna bestämmer sig att hon ska leva utan en man så funkar det för insinkten att föda barn har malts ner av mobilen och sex finns det oändligt av, till och med de fetaste fulaste kan hitta någon att ha sex med.
Det absolut motsatta gäller för män, inte ens de som ser väldigt bra ut kan gå runt och välja dom måste fortfarande jobba för det.

Så kvinnan får bekräftelse i allt hon gör, dopaminet flödar ur skärmen, kvinnor hur feta och fula dom än är får så mycket "kärlek" av sina medsystrar när dom lägger upp ännu en bikinibild på en kropp som består av 90% fett och som väger mer än det dubbla som det var tänkt av naturen.
Det finns till och med en politisk agenda för att boosta detta beteende, kroppspositivism, vilket är så otroligt fel och missledande. det syftar till att få folk att fortsätta konsumera sen om det är läppstift eller skräpmat spelar ingen roll.
Sen när allt dom behöver göra för att få sex, närhet och därmed bekräftelse är att gå till en plats där det finns män och välja ut någon.

Männen får inget av detta vilket leder till att dom givetvis känner av ensamhet, blir deprimerade och aldrig ens förösker träffa någon för hela systemet är riggat för att separera kvinnor och män för att få ner antalet människor i Västvärlden, Afrika Mellanöstern och på många ställen i Asien där det inte finns samma insikter om allt det nya använder man istället vacciner och krig för att få ner antalet individer.

Så sluta dunka dig själv i ryggen för hur duktiga och bra kvinnor är och därmed du, ni har hamnat på en plats där ni lurats i en helt vansinnig världsbild och du föväxlar det med styrka??
Snarare männen som uppvisar styrka som överlever i en värld där mannen sköter istort sett allt som fungerar i samhället, har uppfunnit det mesta som kvinnor idag använder för att kasta skit på mannen inklusive att mannen faktiskt har gett dig den frihet du har av ren snällhet och empati. kvinnan skulle inte ha en chans fyiskt om mannen bestämde sig för att släpa tillbaks kvinnan till köket och låsa dörren.
Detta är en av de saker som blivit konsekvensen av den mentala utvecklingen, mannens självbevarelsedrift mals ner i sammma takt som hans självkänsla.
så vill vill man peka finger så är det kvinnan som åstadkommit detta och om man skulle citera Trump, Very Very bad people mwen saken är ju den att ni manipuleras till det och är egentligen inte medvetena om det eftersom ni inte vet något annat.
Citera
2026-08-23, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Känns lite som att du av någon anledning ger dig på män och ska ha det till att män är olyckliga och kvinnor lyckliga i det nya parlösa samhället.

Jag är kanske en av de du kallar äldre generationerna? Köpte min första mobil i 25 års åldern och det var innan smartphone och internet.

Vi hade kanske fördelen att vi faktiskt umgicks fysiskt och när vi gjorde det så var vi inte bara 15% närvarande och resten i mobilen. Vi pratade och gjorde saker ihop. Vi lärde känna varandra både flickor och pojkar.
Det fanns ingen som sa något om hur man skulle vara och tycka, tyckte man om någon så kanske man hade ihop det ett tag, du vet pussas och sova över o ha sex, som ungdomar gjorde en gång i tiden bara för att dom var unga och lärde sig om livet och pojkar resp flickor på egen hand.
Idag lär man sig allt genom sociala medier och när det inte stämmer överen med verkligheten så är det sociala medier som är rättesnöret och verkligheten fel.

Ni som är yngre kan såklart inte veta hur det var förut men du har säkert sett någongång i dina flöde något om 80-talet och som var så speciellt med det.

Jag vet inte om allt var bättre men det var så mycket nytt som tog fart.
Teknologi började bli en del av samhället, den teknologi som ligger till grund för det som vi lever mitt i idag.
Musiken som kom var ny och det fanns så mycket att välja på för alla smaker, musik som du såklart inte vet görs om av nya artister idag och som ni tror är något nytt och de som än idag fyller upp arenor idag med 100000-200000 människor är de som gjorde musik redan på 70-80 talet, finns inga moderna artister som drar sådan publik.
Det fanns en framtidstro och optimism inför det som komma skulleoch alla möjligheter vi hade i livet. Vi hade en chans att göra n¨got av oss själva och välja väg vilket inte riktigt fungerar idag.

Allt detta sagt, vi levde livet själv och blev äventyrslystna, uppfinningsrika och positiva.
Idag har allt detta ersatts av skärmen, initiativförmågan sjunker för varje år, finns statistik, plus att universitet och andra forskningsinstutitioiner har varnat för att vår tekniska utveckling kommer stanna av då dagens forskar i stor omfattning inte klarar av att gå egna vägar och tänka utanför boxen.
Människor som är vuxna idag och det kommer bli ännu värre när de som föds idag växer upp.

Man kan faktiskt se detta redan idag, det kommer vädligtlite som är nytt inom tex medicin och teknik idag.
Visst det presenteras tekniska och medicinska nyheter varje dag men det är saker som vidarutvecklats inte uppfunnits. Mobilen är ett bra exempel, det var ett enormt tekniskt steg sen kom smartmobilen(iphone) som var ett tekniskt genombrott. Men sen dess har det inte hänt så mycket, allt är saker som har byggts på den gamla plattformen allt eftersom tekniken blir bättre men några uppfinningar och nytänkande är det inte tal om.
Elbilen, fanns elbilar för hundra år sedan, det är inget nytt.

Vad jag vill ha sagt med allt detta är att samhället runt oss idag är en produkt av vår utveckling precis som all teknik.
Det är ganska lätt se att våra sk framsteg tar död på naturen och därmed vår planet.
Det är kanske inte lika lätt att se, speciellt när man inte har något att jämföra med, att de tekniska framstegen även tar död på människan.

Kropparna används inte ordentligt, hjärnorna tillåts inte fungera fritt och utvecklas med egna tankar och sökande när allt kommer till oss genom en skärm.

Vad har nu detta att göra med dina inlägg?

Precis allt därför allt detta påvisar att vi gott så långt från vår natur att vi inte är i kontakt med oss själv överhuvudtaget.

Män har lägre energier, är lugnare mer nöjda med att saker är stabila och konstanta.
Kvinnor är mer uppe i det blå, kvinnan söker hela tiden stimulans utifrån, vill ha, se och uppleva nytt.

Kvinnan får i stort sett alla sina behov tillfredställda genom skärmlivet medans mannen som också är mobilberonde ofta fastnar i det för att det passar mannen när inget speiellt händer, mobilen blir lite som att titta på tv, man stänger av.

Så kvinnan påverkas betydligt mer av det som de matas med, du ska inte tor att det är du som bestämmer vad du ser, vilket leder till att det inte är du som bestämmer vad du ska tycka, tänka och köpa.

Allt detta har lett till den punkt där vi är idag, när kvinnan tutats i att hon inte behöver en man eller män överhuvudtaget, att skaffa barn är något som gör det omöjligt att leva sitt liv.
Medans mannen såklart många gånger är porrskadade vilket även gäller kvinnor men mannen har inte fått något som ersatt det han vill ha ut av livet.
Mannen är oftast mycket känsligare än kvinnor men kvinnor agerar ofta utifrån känslor medans mannen håller sig till logik och ger inte uttryck för könslor av många olika anledningar.

Så när kvinna bestämmer sig att hon ska leva utan en man så funkar det för insinkten att föda barn har malts ner av mobilen och sex finns det oändligt av, till och med de fetaste fulaste kan hitta någon att ha sex med.
Det absolut motsatta gäller för män, inte ens de som ser väldigt bra ut kan gå runt och välja dom måste fortfarande jobba för det.

Så kvinnan får bekräftelse i allt hon gör, dopaminet flödar ur skärmen, kvinnor hur feta och fula dom än är får så mycket "kärlek" av sina medsystrar när dom lägger upp ännu en bikinibild på en kropp som består av 90% fett och som väger mer än det dubbla som det var tänkt av naturen.
Det finns till och med en politisk agenda för att boosta detta beteende, kroppspositivism, vilket är så otroligt fel och missledande. det syftar till att få folk att fortsätta konsumera sen om det är läppstift eller skräpmat spelar ingen roll.
Sen när allt dom behöver göra för att få sex, närhet och därmed bekräftelse är att gå till en plats där det finns män och välja ut någon.

Männen får inget av detta vilket leder till att dom givetvis känner av ensamhet, blir deprimerade och aldrig ens förösker träffa någon för hela systemet är riggat för att separera kvinnor och män för att få ner antalet människor i Västvärlden, Afrika Mellanöstern och på många ställen i Asien där det inte finns samma insikter om allt det nya använder man istället vacciner och krig för att få ner antalet individer.

Så sluta dunka dig själv i ryggen för hur duktiga och bra kvinnor är och därmed du, ni har hamnat på en plats där ni lurats i en helt vansinnig världsbild och du föväxlar det med styrka??
Snarare männen som uppvisar styrka som överlever i en värld där mannen sköter istort sett allt som fungerar i samhället, har uppfunnit det mesta som kvinnor idag använder för att kasta skit på mannen inklusive att mannen faktiskt har gett dig den frihet du har av ren snällhet och empati. kvinnan skulle inte ha en chans fyiskt om mannen bestämde sig för att släpa tillbaks kvinnan till köket och låsa dörren.
Detta är en av de saker som blivit konsekvensen av den mentala utvecklingen, mannens självbevarelsedrift mals ner i sammma takt som hans självkänsla.
så vill vill man peka finger så är det kvinnan som åstadkommit detta och om man skulle citera Trump, Very Very bad people mwen saken är ju den att ni manipuleras till det och är egentligen inte medvetena om det eftersom ni inte vet något annat.

Det tragiska är väl att allt yngre mår dåligt psykiskt. Framförallt yngre män. Dådet som skedde igår i Fagersta, där en yngre kvinna blev mördad av GM. Som det framkommit hade anammat en fruktansvärt dålig kvinnosyn av sin biologiska pappa. Båda var höger sympatörer, extremistiska sådana. Och stöddee typiska höger partier med en sådan syn på kvinnor och rasism.

Så män påverkas i allra högsta grad. Speciellt yngre män. Oftast är det ju män som tillämpar kvinnor våld eller mördar kvinnor. Så män verkar ju påverkas väldigt mycket, förmodligen mer än kvinnor. Problemet är väl också att män hamnar mer i ofrivillig ensamhet och isolerar sig mycket när det går åt det hållet. Och hamnar i sådan skit.

Du själv verkar ju inte heller må speciellt bra, och stödja kvinnohatet som ökar i Sverige. Ni kommer förbli ensamma, det är det som är grejen. Kvinnor tar allt mer avstånd. Forskning visar att polarisering emellan könen och dom olika värderingarna. Kommer ha påverkan på parbildning och barnafödande. Till kvinnors försvar måste jag väl ändå säga att det är rent förnuft och självbevarelsedrift. Dom tänker på sin trygghet. Med tanke på vad detta slutar i. Som igår i Fagersta. Oskyldiga kvinnor/flickor får ta smällen. För att män mår så dåligt psykiskt. Det är väldigt sällan tvärtom.
Citera
2026-08-23, 11:30
Medlem
Med så mycket mansfientlig musik i radio så är det inte konstigt. "i dont need nobody" av den skrikiga fittkvinnan.
Citera
2026-08-23, 15:28
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Spånar lite snabbt till morgonkaffet!

Jag tror att det beror på att mäns sexualdrift är starkare än kvinnors (detta senare är fakta). Deras kärlekslängtan är därför helt inställd på att träffa en kvinna och ha sex med henne rent fysiskt. Medan kvinnors kärlekslängtan är mer själslig. Därför kan ensamstående kvinnor nöja sig med indirekta romantiska upplevelser utan att bli alltför olyckliga. T.ex. att beundra en operasångare och lyssna på hans vackra röst, eller se filmer med stiliga manliga skådespelare, eller läsa romatiska romaner och/eller kärleksdikter. Kanske lär man sig måla, och målar av en snygg manlig kändis man beundrar ifrån ett foto.

Vidare har många kvinnor en bästa väninna som uppfyller i alla fall en del av "parbindningsbehovet". Jag menar, att den ensamstående kvinnan får i alla fall en del av det som hon skulle ha fått av en manlig partner, av sin bästa väninna i stället. Själslig närhet, trygghet, stöd, tillit, någon att dela förtroenden med och skratta tillsammans med.

För att summera: kvinnors kulturella upplevelser som sätter fart på lite kärleks- och lyckohormoner i kroppen + det nära förhållandet med den bästa väninnan, räcker för att kompensera för bristen på en man i deras liv. Men för en man räcker inte det, då sexualdriften är så mycket starkare och längtan efter kärlek är så explicit sammantvinnad med längtan efter sex.
Vissa kvinnor lever i sina huvuden för mycket och blir förgiftade av sina fantasier om män ifrån filmer, män ifrån dikter, artister, kändisar av olika slag. Blir svårt sen att hitta en partner som matchar.

Du har rätt i det du säger angående väninnor det blir någon form av ersättningsaktivitet för vissa. Här börjar dessa kvinnor uppfatta en utomstående man som intresserar sig för deras vän som någon form av hot till slut och agerar cockblockers medvetet eller omedvetet.
Citera
2026-08-23, 15:39
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Vissa kvinnor lever i sina huvuden för mycket och blir förgiftade av sina fantasier om män ifrån filmer, män ifrån dikter, artister, kändisar av olika slag. Blir svårt sen att hitta en partner som matchar.

Du har rätt i det du säger angående väninnor det blir någon form av ersättningsaktivitet för vissa. Här börjar dessa kvinnor uppfatta en utomstående man som intresserar sig för deras vän som någon form av hot till slut och agerar cockblockers medvetet eller omedvetet.

Jo, så är det ju. Men det är inte heller unheard of att män tycker att alla kvinnor i passande ålder är "tanter", för att de inte ser ut som 18-åringarna i porrens värld.

Ja, det har jag faktiskt till och med varit med om med en väninna. Hon tyckte att det var fel på alla män jag började träffa, men jag förstod så småningom att hon inte ville att jag skulle ha någon alls... Det var ren egoism, hon ville inte min lycka.
Citera
2026-08-23, 16:21
Medlem
Incendios avatar
Tvärtom. Kvinnor behöver män i långt högre grad än vad män behöver kvinnor.
Citera
2026-08-23, 23:29
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Jag har precis insett att kvinnor kan leva utan män men män kan inte leva utan en kvinna.

Varför?

Män vill dö utan en kvinna.

Jag hade aldrig kunnat eller velat dö för att jag inte har en man

Varför är män beroende av kvinnor för deras överlevnad? Är det någon som vet varför? Har det med navelsträngen till sin mamma att göra? Den klipps aldrig? Den förflyttas till en ny kvinna? Jag blev äcklad nu.

Det är väldigt oattraktivt om en man inte kan klara sig själv och lägger hela sitt liv i någon annans händer på det sättet. Alla är inte såhär va? Läste nyss om en kille som ville dö för att han inte har eller har haft en tjej. Gud vad töntigt

Du blir äcklad och tycker att det är töntigt att människor känner stark meningslöshet av att inte ges möjlighet till kärlek och ett liv med en annan?

Det, om något, är oattraktivt.
Citera
2026-08-24, 07:55
Medlem
KastlosaBerits avatar
Citat:
Män vill dö utan en kvinna

Vad är det här för idioti?
Citera
2026-08-24, 07:58
Medlem
KastlosaBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
män tycker att alla kvinnor i passande ålder är "tanter", för att de inte ser ut som 18-åringarna i porrens värld

Kvinnor rent allmänt är inte särskilt stiliga längre. Det var bättre klass på 40-talisterna, på 1980-talet. Att vara en stilig kvinna ges av att klä sig kvinnligt och att lägga ned inte så lite omsorg på frisyren. Jag har nog aldrig tittat efter 18-åringar. Jag tittade dock med stora ögon på en som var 14 men då var jag själv 10 och ja det var på 1980-talet det också.
Senast redigerad av KastlosaBerit 2026-08-24 kl. 08:00.
Citera
2026-08-24, 08:03
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KastlosaBerit
Kvinnor rent allmänt är inte särskilt stiliga längre. Det var bättre klass på 40-talisterna, på 1980-talet. Att vara en stilig kvinna ges av att klä sig kvinnligt och att lägga ned inte så lite omsorg på frisyren.

Fast det gäller ju männen med, eller..? 45-åriga män i urtvättade hoodies, blekta jeans och nerkippade gympaskor är sällan särskilt stiliga. Annars håller jag med dig; en orsak till att jag gärna tittar på äldre filmer och även dokumentärfilmer, är det där välvårdade. Fast då tänker jag i och för sig lite längre tillbaka än 1980-talet, då det redan var rätt hafsigt. Men fram till mitten/slutet av 1960-talet klädde sig män som herrar och kvinnor som damer, det gillar jag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in