Citat:
Ursprungligen postat av
trottwell
Påtår sig ha en diagnos och ha en på riktigt är inte samma sak när det gäller Anna Book.
Jag har inte sett några tecken på hårigheten hos Anna Book.
Ooops, nu tänkte inte jag på att alla bilder på Anna Book är filtrerade.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tausen
Ja, absolut kan man få metformin när man har pcos för att sänka blodsockret..
Men jag betvivlar STARKT att Anna har pcos. Hon blev gravid med A och V inom 2 år. De jag har träffat på som har pcos, kämpade på i minst 5 år innan de lyckades bli gravida.
Sedan sammanfattar
trottwell det bra i inlägget ovanför

Man måste inte bli superhårig av pcos och det går ju alltid att ta bort behåring, man kan lyckas pricka in sin ägglossning med pcos och bli gravid också så det betyder egentligen ingenting. Möjligtvis att hon hamnat i klimakteriet lite tidigt för att ha pcos, men tror ändå pcos är en rimligare diagnos än diabetes.
Citat:
Ursprungligen postat av
SCHMACKOS
Anna Book är inte diabetiker ‼️🤬PUNKT‼️
Hon har inte diabetes nu och har inte haft det tidigare heller.
Herregud det säger sig självt. Anna Book ned diabetes hade hela världen vetat om sedan 30 år tillbaka om så vore fallet. Hon hade tjatat hål i huvudet på Sverige och lagt ut 100000000 lives och bilder när hon tar sin diabetesmedicin eller insulin.
Verkligen. Att dessutom fortsätta äta som hon gör med diabetes känns inte rimligt.
Jag bryr mig egentligen inte om hon har varken diabetes eller pcos, tycker mest att det är störigt att den där coolvid och magitrix väldigt ofta skriver självsäkra påståenden helt utan belägg. Börjar bli rätt tröttsamt.