2026-08-23, 12:05
Medlem
Det tar aldrig slut. Fi fan vad sjuka människor det finns där ute!
Senaste gäddan är otroligt lömsk. Han skriver att han vill ta det försiktigt, att han vill göra det mysigt för alla. Vad fan tror han? Att barn på 4 och 9 på något sätt skulle tycka att det är mysigt att en äcklig gubbe med fula byxor antastar dem? Fy fan!
Citera
2026-08-23, 12:11
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Ingen som vet något om hur sista dagen/dagarna gått för 816? För det mesta bryr jag mig absolut ingenting, men 816 sticker ändå ut på så många sätt - inklusive fallhöjd.

Dessutom finns det inte en möjlighet till bättring (vilket det i många fall kan göra).

Hur gör du bedömningen av hur stor/liten sannolikheten för ”bättring” är?

Jag måste säga att jag inte har en jävla aning huruvida de bättrar sig eller ej, vissa går i Dumpen fälla men än en gång vilket talar sitt tydliga språk, medan andra ägnar väldigt mycket energi åt Dumpen. Antar att Dumpen ändå måste tycka den senare kategorin är att föredra.
Citera
2026-08-23, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid

Jag måste säga att jag inte har en jävla aning huruvida de bättrar sig eller ej, vissa går i Dumpen fälla men än en gång vilket talar sitt tydliga språk, medan andra ägnar väldigt mycket energi åt Dumpen. Antar att Dumpen ändå måste tycka den senare kategorin är att föredra.

Bättre de spyr ut sitt hat än jagar barn, absolut. Men de visar ju inte på att de "bättrar sig" om man säger så.
Citera
2026-08-23, 12:15
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Sådana gäddor, ska man bara vrida nacken av och släppa ner i havet igen som mat.
Dumpen har nog i alla fall klippt av fenorna på gäddan. Han kan omöjligen komma tillbaka till jobbet, dels för att allmänhetens förtroende för KRV skadas av sådana här händelser, dels för hans egen säkerhet. Som ju alla redan vet befinner sej pedofiler längst ner i hierarkin på anstalterna och dom intagna skulle bara vänta på ett tillfälle att få tand hand om honom. Jag vet inte vad det är för typ av intagna på hans arbetsplats, men plitar är ju i allmänhet inte så populära. Den här pliten har dessutom gjort sej till lovligt byte. #817
Citera
2026-08-23, 12:16
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid

Tänker att om man "bara" dragits till en snart 15 så bör det rimligen finns betydligt större möjligheter till bättring än exempelvis 816, 817.

På samma sätt som jag har större förhoppningar för en cannabisberoende än en sprutheroinist.
Citera
2026-08-23, 12:23
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Bättre de spyr ut sitt hat än jagar barn, absolut. Men de visar ju inte på att de "bättrar sig" om man säger så.
Nej, bättrar sej gör dom knappast. Det enda positiva med t ex #588s hatkampanj dumpa-Dumpen är väl att all hans vakna tid går åt till det så att han helt enkelt inte har tid med annat, varken att sexchatta med barn eller bygga raketer.
Citera
2026-08-23, 12:23
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Första 4 sekunderna i konfontationen är guld

Glad Min och armarna utsträcka för att gå och ge kram

Det ändrades fort
😁

Ja just det fick mig att asgarva, vad fan tror han?! #817
Citera
2026-08-23, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Dumpen har nog i alla fall klippt av fenorna på gäddan. Han kan omöjligen komma tillbaka till jobbet, dels för att allmänhetens förtroende för KRV skadas av sådana här händelser, dels för hans egen säkerhet. Som ju alla redan vet befinner sej pedofiler längst ner i hierarkin på anstalterna och dom intagna skulle bara vänta på ett tillfälle att få tand hand om honom. Jag vet inte vad det är för typ av intagna på hans arbetsplats, men plitar är ju i allmänhet inte så populära. Den här pliten har dessutom gjort sej till lovligt byte. #817

Han verkar ju ha jobbat med peddos, så jag killgissar klass 3a anstalt, för just sexualförbrytare. Snacka om att sätta bocken till trädgårdsmästare. Synd polisen inte tog hans mobil, 817 hade kanske fått komma tillbaka till sin arbetsplats. Som intagen. 817
Citera
2026-08-23, 12:26
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Tänker att om man "bara" dragits till en snart 15 så bör det rimligen finns betydligt större möjligheter till bättring än exempelvis 816, 817.

På samma sätt som jag har större förhoppningar för en cannabisberoende än en sprutheroinist.
Jag trodde du var av åsikten att man inte kunde dra några större slutsatser av dessa chattar. Gemensamt har de ju att det möter upp med Dumpen, det råder det ju ingen tvekan om. Men då fattar jag.
Citera
2026-08-23, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Ja just det fick mig att asgarva, vad fan tror han?! #817

Samma här, leendet över att få träffa peddomamman (och han drömde snabbt om att allt nu blir verklighet) försvann efter 4 sekunder. Underbart är kort, som Magnus Uggla skulle ha sagt.
Citera
2026-08-23, 12:27
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:

Det var väl en ovanligt dum jämförelse. Gäddorna har en läggning, medan missbrukare har ett beroende. Det är två helt olika saker som inte kan jämföras. För övrigt kan jag tala om att cannabismissbrukare ofta är betydligt värre att få rätsida på än heroinister. Detta är dock OT i tråden
Citera
2026-08-23, 12:28
Medlem
Citat:

588 drogs till en 14-åring var det va? Och vi har ju alla följt hans raseriutbrott. Även du med, antar jag. Så för honom hyser åtminstone inte jag några större förhoppningar. Gör du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in