Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Litet blir det ju dock det TS poängterar. Du skulle allra helst vilja lägga din röst där. Men skippar för det i det större hela. Det blir ju i det större hela mer skit ärligt då det parti du kommer rösta på inte till fullo uppfyller vad du vill. Anledningen också varför inte Afs har en chans på att komma in.
Men alltså, hur mycket jag än hatar Israel så är svensk inrikespolitik viktigare. Med sossarna och V och Mp som deras stödpartier i majoritet, så kommer gränserna snart att stå vidöppna igen, det kommer att bli lättare att bli medborgare och ta hit sina anhöriga från hemlandet igen, inga brottslingar kommer att skickas ut, unga mördare kommer inte längre att få fängelse utan få gå i skolan och bo på HVB-hem och i familjehem med vanliga ungdomar o.s.v..
Maggan säger att hon inte vill detta nu, men det kommer att bli kohandel där hon kommer att gå med på någon "migrationsöverenskommelse" med sina stödpartier, för att få igenom annat. Det blir katastrof. Jag har faktiskt en molande värk i magen nu (på riktigt) när jag skriver det här.