2026-08-22, 20:47
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Jag har bara sett Valley hårt attackera följande:

* Studieförbundet ABF, med hänvisning till deras idéer om att alla event ska vara välkomnande för alla människor.
* Kvinnor utan slöja, som väljer att inte ha slöja. För det väljer man inte bort, då går man emot Gud.
* Kvinnor i Iran
* Davidsstjärnan
* Svenska värderingar
* Malmö universitet
* Malmö stad

Yes.

Så jag lär brinna som nummer 5 antagligen, hur var det nu igen jobbade hon för eller emot islamofobi? (för fett hår...)
Citera
2026-08-22, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Så jag lär brinna som nummer 5 antagligen, hur var det nu igen jobbade hon för eller emot islamofobi? (för fett hår...)

Ja alltså de hon varit på är hela tiden just Malmö stad, Malmö universitet, progressiva muslimer, muslimska kvinnor som säger att man har rätt att bära slöja som."empowerment" osv.
Torde vara hennes största fans allihop, de som försörjt henne och stått vid hennes sida. Trodde de.
Citera
2026-08-22, 21:13
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ja alltså de hon varit på är hela tiden just Malmö stad, Malmö universitet, progressiva muslimer, muslimska kvinnor som säger att man har rätt att bära slöja som."empowerment" osv.
Torde vara hennes största fans allihop, de som försörjt henne och stått vid hennes sida. Trodde de.

Lite olika talesätt kolliderar här, du ska icke bita den hand som föder dig kontra Arga katter får rivet skinn.
Wild Cat Valley attraherar nog en hel del likasinnade med sitt uttalande, lika mycket som hon fjärmar andra (naiva idioter).
Citera
2026-08-22, 21:57
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Din analys av vad som är symbol för vad är fortfarande osammanhängande.

Nej, det är klart man inte skall misshandlas som muslim för att att islam är en tokreligon. Vem har påstått det? Däremot skall man kunna kritiseras för för att stödja Israel om man bär den symbol som pryder deras flagga.

Du skrev att det var förståeligt om man blir hatad för att bära en davidsstjärna men insinuerar att det inte är förståeligt om man blir hatad för att bära muslimska kläder? Känns som en autist-disconnect.
Citera
2026-08-22, 21:58
Avstängd
Citat:
*Brännas
Det är ju sånt man säger om man ser en religiös symbol.
Har inte erfarenhet av sånt
Citera
2026-08-22, 22:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Locket på som vanligt. Man vill ju inte uttala sig och väcka starka känslor hos sina kära gullegrisar, muslimerna.
Sjukt att de accepterat vara så tysta
Blir mer och mer skillnaf kommunen och de som bor i stan
Tyvärt
Citera
2026-08-22, 22:32
Avslutad
Hon sänder onekligen ut en hel del Häx-vibbar.
Citera
2026-08-22, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Du skrev att det var förståeligt om man blir hatad för att bära en davidsstjärna men insinuerar att det inte är förståeligt om man blir hatad för att bära muslimska kläder? Känns som en autist-disconnect.
Det är lika förståeligt om man blir hatad för att man bär en Pride pin, Sosse pin, MP pin, V pin, C pin eller är muslim. Ett mynt har alltid två sidor utom i vänsterns värld som vanligt. Dem lever i någon parallell hittepå värld.
Citera
2026-08-22, 23:50
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Va?! Resten av världen har ju bildat länder genom både ockupationer och våld hela tiden.
Du är bara besatt av just judar.
Hamas mördar oliktänkande och homosexuella INOM sitt eget folk/territorium.
Precis. Karelen tömdes på finnar och östra Polen på polacker men varken finnar eller polacker har fått exklusiv status som eviga flyktingar eller sysslar med terror. Det är besattheten av judar som gör att den här konflikten hålls vid liv.
Citera
2026-08-22, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Haha klockrent! Jag kan ta med Mohamsson hem så tar du Ghanem? 😅😂

Herregud tänk vad mycket problem religion orsakar i världen, det är helt galet faktiskt.

Haha...då måste jag få något tillbaka...typ några tusenlappar

Men jo håller med...är de inte Jehovas Vittnen eller Plymouthbröderna, så är det ultra-ortodoxa judar. Eller typ Hare Krishna, Scientologerna eller den där japanska domedagssekten som släppte ut saringas i Tokyos tunnelbana...

Och våra kära islamister såklart (själv är jag typ "agnostisk liberal" och därmed svårt allergisk mot all religiös fundamentalism)

Citat:
Ursprungligen postat av doncroce
Det goda hatet ™

Sen är det väl så att vi grillar olika!

Vi grillar olika...sorters halal-kött på grillen (typ kycklingkorvar!)

Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Jag har aldrig hört talas om att judar är attackerade i Sverige. Däremot blir svenskar attackerade pga att de är just svenskar och detta i sitt eget hemland. Judar har ett eget land dit de kan resa till och de får all beskydd de kan få. Något sådant har inte svenskarna. Som svensk får man stå ut med att bli attackerad i sitt eget land av främmande folk.

Om judar nu på något sätt attackeras, vad beror då detta i så fall på? Självklart Israels hänsynslösa agerande och många sionister i Sverige som stödjer denna stat. Och så att många judar i Sverige har jobbat mycket hårt för att Sverige ska ha en mycket generös migrationspolitik och släppa in just palestinier, araber och andra muslimska grupper.

Man måste inte stödja Israels krig (jag förbehåller mig lika kritisk till bägge sidorna, jag har inte deras mentalitet) för att inse att situationen har blivit så "politiskt laddad" att de behöver bla säkerhetsvakter vid synagogan i Stockholm

Citat:
Ursprungligen postat av lont
Ja, och Malmö återkommer ju hela tiden i dessa sammanhang.

Antisemitismen i Malmö har varit uppmärksammad sedan 2010, då stadens starke man, Ilmar Reepalu (S), i flera sammanhang uttryckte sig okänsligt om den judiska minoriteten.

https://judiskkronika.se/kan-malmo-raddas-2/

Haha...den där jävla naiva tomten! Som en manlig Annika Strandhäll?

Citat:
Ursprungligen postat av d2a
Hon sänder onekligen ut en hel del Häx-vibbar.

Indeed
Citera
2026-08-22, 23:58
Medlem
rondellhundens avatar
Den här Ghanem Valley borde kollas upp närmare och hennes samröre med islamakademin och dessa andra muslimska organisationer som kommer stå med Rysslands sida vid ett eventuellt krig i europa.
Citera
2026-08-23, 01:43
Medlem
Detta är ju helt oacceptabelt, det måste få konsekvenser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in